Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

 

 

Får håpe på i morra eller lørdag da :)

Hei,

 

hvordan er det med kostnader uten frakt når du handler i utlandet. jeg måtte betale 500 kr ekstra pga toll eller noe greier når jeg fikk gratis deler fra utlandet. jævla toll

Ta kontakt med firmaet som sendte delen å hør hva de sier til det.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Får håpe på i morra eller lørdag da :)

Hei,

 

hvordan er det med kostnader uten frakt når du handler i utlandet. jeg måtte betale 500 kr ekstra pga toll eller noe greier når jeg fikk gratis deler fra utlandet. jævla toll

Cool story bro :-D

 

Neida, Er det gratis så anses det som gave, Hvorfor tollen ga deg ekstra gebyr vet jeg ikke.

Så på import vw motor fra usa og da tar de mva på frakten også, så kan være no der
Lenke til kommentar

 

 

 

Får håpe på i morra eller lørdag da :)

Hei,

 

hvordan er det med kostnader uten frakt når du handler i utlandet. jeg måtte betale 500 kr ekstra pga toll eller noe greier når jeg fikk gratis deler fra utlandet. jævla toll

Cool story bro :-D

 

Neida, Er det gratis så anses det som gave, Hvorfor tollen ga deg ekstra gebyr vet jeg ikke.

Så på import vw motor fra usa og da tar de mva på frakten også, så kan være no der

 

Annet å frakte en motor, enn et par blokker da.

Lenke til kommentar

 

 

 

Får håpe på i morra eller lørdag da :)

Hei,

 

hvordan er det med kostnader uten frakt når du handler i utlandet. jeg måtte betale 500 kr ekstra pga toll eller noe greier når jeg fikk gratis deler fra utlandet. jævla toll

Cool story bro :-D

 

Neida, Er det gratis så anses det som gave, Hvorfor tollen ga deg ekstra gebyr vet jeg ikke.

Så på import vw motor fra usa og da tar de mva på frakten også, så kan være no der

 

 

ja men detta var fra nederland

 

men ringte de og ba de skjekke opp de sa de gjorde feil og beklaga

 

hadde allerede fått purring og reminders gidder ikke å betale for pakker som blir sendt til meg, da kan jeg like så godt sende pakker til folk i tyskland og så må de drive å betale toll og mva. skjønner egentlig ikke logikken til DHL. selvom de sa at det var feil sa de bare at det var sendt feil ( altså fakturen, og at de skal sende tilbake til produsentten) og de nøla med å inrømme det. syns det var litt rart

Endret av svenal34
Lenke til kommentar

 

 

Får håpe på i morra eller lørdag da :)

Hei,

 

hvordan er det med kostnader uten frakt når du handler i utlandet. jeg måtte betale 500 kr ekstra pga toll eller noe greier når jeg fikk gratis deler fra utlandet. jævla toll

Ta kontakt med firmaet som sendte delen å hør hva de sier til det.

 

 

hei de sa at det gikk helt fint at jeg sendte dem alt av penger som jeg måtte betale altså de sendte varer som var kanskje verdt 100 kr maks og de tilbydde å betale for mva/toll osv. som kom på i overkant av 350 kr

 

dette her er corsair så her er det bare å løpe å kjøpe fra dem like bra kundeservice finner du ingen sted

Lenke til kommentar
 

hei de sa at det gikk helt fint at jeg sendte dem alt av penger som jeg måtte betale altså de sendte varer som var kanskje verdt 100 kr maks og de tilbydde å betale for mva/toll osv. som kom på i overkant av 350 kr

 

dette her er corsair så her er det bare å løpe å kjøpe fra dem like bra kundeservice finner du ingen sted

 

Har hatt samme opplevelse ifra dem når jeg fikk erstatning på ny 24-pins kabel til HK. Fikk plutselig regning ifra tollvesnet, men det løste seg så fort jeg tok kontakt. 10/10, would buy again.

Lenke til kommentar

 

hei de sa at det gikk helt fint at jeg sendte dem alt av penger som jeg måtte betale altså de sendte varer som var kanskje verdt 100 kr maks og de tilbydde å betale for mva/toll osv. som kom på i overkant av 350 kr

 

dette her er corsair så her er det bare å løpe å kjøpe fra dem like bra kundeservice finner du ingen sted

 

Har hatt samme opplevelse ifra dem når jeg fikk erstatning på ny 24-pins kabel til HK. Fikk plutselig regning ifra tollvesnet, men det løste seg så fort jeg tok kontakt. 10/10, would buy again.

 

 

Corsair har 10/10 kundeservice. de fleste bedrifter bruker 2-3 måneder på å behandle RMA. når du lager RMA sak med corsair så kan du velge express hvor de sender deg en helt ny erstattnings vare fri fra kostnader, og du sender din ødelagte vare. hvis produktet ditt er ødelagt så beholder du erstattnings produktet. på denne måten slipper du å sende din ødelagte vare, også bruker de 1 uke på å fikle med produktet, finne på en løsning, sende tilbake.. du får produktet innen 3-5 dager etter at du har sendt inn RMA request.

 

*host*host asus.. har handlet asus produkt en gang i livet, har aldri gjort det siden. makan til dårlig kunde service skal du lenge lete etter.

 

kjøpte msi 970 kort og er allerede fornøyd med msi da de ser ut til å bry seg om at kundene har beste opplevelsen

Endret av svenal34
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Får håpe på i morra eller lørdag da :)

Hei,

 

hvordan er det med kostnader uten frakt når du handler i utlandet. jeg måtte betale 500 kr ekstra pga toll eller noe greier når jeg fikk gratis deler fra utlandet. jævla toll

Cool story bro :-D

 

Neida, Er det gratis så anses det som gave, Hvorfor tollen ga deg ekstra gebyr vet jeg ikke.

Så på import vw motor fra usa og da tar de mva på frakten også, så kan være no der

Annet å frakte en motor, enn et par blokker da.
Sjekket nå det er mva på bare frakt på pc deler og
Lenke til kommentar

 

Prisen kommer sikkert til å nærme seg Titan X nivå, og da blir det for dyrt. 7200-7600 som det er for mange av de andre korta er mer enn dyrt nok!

 

Dessuten burde dette hatt en kobber base... og ikke slik som dette :

 

MSI-GTX-980-Ti-Lightning-4.jpg

Kan jo være krom eller nikkelplatert kobber. (Dog noe matt) Selv om jeg må være enig, det ser mer ut som aluminium ja.

 

Men så lenge heatpipene er av kobber (noe det ser ut som), så har det nok ikke nødvendigvis for mye å si. Kjernen er stor, og flaskehalsen er det lille kjølearealet (sammenlignet med f.eks vannkjøling). :-)

Lenke til kommentar

 

Jeg betalte nå en sum på hjemmesiden jeg handlet fra, får satse på at det er medberegnet frakt :) slapp hvertfall den tyske mva'n :)

Skal du få blokkene dine nå?
Ligger på Oslo parcel senter ifølge sporingen.

 

Men i dag har jeg vært å handla meg bil, så litt usikker på hva økonomien tillater fremover nå :p

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...