Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har spurt etter corsair t skjorte, penn og stickers og de er allerede på vei. Fy faen å jeg elsker corsair varene kommer på døra etter 4 dager c.a siden de bruker express og betaler for frakt og utgifter.

 

Hvordan gikk du frem for å få Corsair tskjorte?

Det var bare å spørre for min del

 

Tittel "Free stuff?"

 

Innhold "is it possible to get to get Corsair t shirts so i can wear that around in my class filled with razer fanboys?" Og no lignende..

Lenke til kommentar

 

Har hatt windows 10 siden release uten problemer (men unntaket av sli greia med bf4

Jeg hadde mye problemer med windows 10 preview da og vet at masse folk har hatt problemer med det "Ferdige" Win 10. Mer er det noe poeng å installere det før det kommer noen DX12 spill ?

 

 

nVidia 355.82 driveren fixet en del. Jeg har bare spilt 2 spill under Win10 så langt, Tomb Raider 2013 og BF4. Funket stabilt hos meg. Lønner seg iallefall å ta en clean install og ikke oppgradere. Du som har Win8.1 kan like gjerne vente noen måneder til.

Lenke til kommentar

Surround med Swift er ikkje frisk i win 10. Vm i stuttering og g-sync er helt ute å kjøre. På en skjerm funker det flott. Win 8.q funker det med samme driver. Dualboot noen mnd til gitt ;)

 

Ikke akkurat et Win10 problem, men jeg ser litt microstutter i BF4 noen ganger med mine 980Ti i SLI. Var en periode jeg bare kjørte med ett kort, og da var det ingen microstutter i BF4. I Tomb Raider 2013 f.eks så jeg ikke microstutter med SLI. Så SLI er ikke perfekt.

 

Når du nevner dual boot.... Win10 + Linux går ikke bra sammen  :confused:

Hersens UEFI fra Microsoft.

Lenke til kommentar

Har en del rare ting med Win 10 og nvidia-driverne også. Som at spill i fullscreen hakker vært 5 sekund med g-sync på f eks. Av og til skjer det, av og til ikke. En del blue screens i det siste som DuraN nevnte, men dette kan ha med litt OC testing og RAM OC som jeg har lekt meg med i det siste, så nvidia kan muligens frikjennes her for min del.

 

Mykje moro altså.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Har hatt windows 10 siden release uten problem er (men unntaket av sli greia med bf4

Det har vært slik siden launch. (SLI problemer med BF4)

 

 

Surround med Swift er ikkje frisk i win 10. Vm i stuttering og g-sync er helt ute å kjøre. På en skjerm funker det flott. Win 8.q funker det med samme driver. Dualboot noen mnd til gitt ;)

 

Ikke akkurat et Win10 problem, men jeg ser litt microstutter i BF4 noen ganger med mine 980Ti i SLI. Var en periode jeg bare kjørte med ett kort, og da var det ingen microstutter i BF4. I Tomb Raider 2013 f.eks så jeg ikke microstutter med SLI. Så SLI er ikke perfekt.

 

 

Samme skjedde med mine 2x titans.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Det er ikke slik at mikrostuttering er borte ved ett kort. Eller kun fenomen ved flere. I visse spill og visse kort, så kan det bli merkbart også i singelkort. Har typisk vært AMD som har vært svært dårlige her ved visse tilfeller, da Nvidia var de første på banen med å fokusere på dette.

 

Men normalt sett er det bare fler-skjermkort oppsett som har nok mikrostuttering til at det blir plagsom.

 

Bare å se på gamle frametime tester fra f.eks guru3d. Sikkert mulig det er slik i dag til titt og annen.

 

Dog vil jeg bare poengtere at jeg skrev makrostuttering. Ikke mikro. Og med det så mente jeg god gammeldags stuttering/lav FPS/ujevn FPS. Og ikke bare fra ujevnt flyt fra bilde til bilde (mikrostuttering).

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...