Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Fyfaen lenge leve det msi corsair kortet.

 

Corsair er noe av det beste som har skjedd innen pc deler.

Jeg hadde problemer med 550d kabinett og de sendte erstattnings varer til døra! Varene kosta maks 100 kr men frakt toll osv med dhl ble på 400 kr! Da sa corsair at de betaler det for meg!

 

Ikke nok med det en kompis av meg klarte å ødelegge h100 sin og corsair skrev at de har allerede sendt ut en ny produkt og at retur av den defekte var ikke nødvendig, bare kvittering på kjøp.

 

Har spurt etter corsair t skjorte, penn og stickers og de er allerede på vei. Fy faen å jeg elsker corsair varene kommer på døra etter 4 dager c.a siden de bruker express og betaler for frakt og utgifter.

 

Skal spare masse penger og kjøpe meg corsair gpu og den så jævlig fin ut! Får gjøre det til neste pc min da siden den jeg har nå ser dritt ut og er beyond repairing, et eksempel er at hovedkort er sikra til med bare 4 skruer, lol.

 

De har også ofte giveaeay på reddit og spøker no jævlig på twitter. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Corsair GPU og corsair GPU du fru blom :p Det er Nvidia GPU, på printkort fra MSI, og med kjøler fra Corsair. ^^

 

At de er raske med å dele ut billig og effektiv reklame er nok ikke akkurat noen heltedåd men men. ;)

 

Men corsair har forstått at de er nødt å være litt "kule", og ha folk ansatt til å henge det ungdommen henger. Ganske sjokkerende at ikke alle i industrien har forstått det. Gammel type reklame er ut for lengst.

 

De skal også ha at det ikke er så lett å lage maskinvare som er så billig og svakt, men samtidig holder akkurat lenge nok til at det går utenfor garanti, og folk ikke blir sinte.

 

Det er mye lettere å designe noe som holder i flere titals år, og kan brukes på alt mulig rart.

Lenke til kommentar

Har fått testet litt selv etter at jeg byttet til Asus 970 strix fra gainward.

Startet med å kjøre FF14 benchmarken i ca 3timer på standar clock, bare for å varme opp kortet sikkelig.

Har så kjørt div benchmarks, men endte på +185 på cpu og +400 på ram, da med ikke noe endret på volt eller power target.

(sist jeg lekte meg med volt, ble skjermen svart :p )

 

Virker stabilt med disse instillingene og så vidt jeg forstår er ikke det en veldig stor overclock, men mer i gaten moderat.

Lenke til kommentar

Gotta ask.

 

980Ti sli på luft, eller 980 tri sli på vann? (2 av dem iallefall)

 

Cheers! :D

 

Til hva? Youtube?

 

Generelt, så er det bedre med 980ti sli VS 980 3way sli, pga:

 

Mindre inputlag

mindre strømforbruk

mindre problemer med dårlig skalering (Win 10 er ikkje friskmeldt med 3-way for å si det slik) :p

980ti sli overklokket vil være opp mot ytelsen til 980 3-way i mange tilfeller. 980ti yter 30% ? bedre enn ett 980, og sli skalering ikkje er 100%. Dog i mange spill, så er skaleringen veldig bra. Som Battlefield 4 og hardline.

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gotta ask.

 

980Ti sli på luft, eller 980 tri sli på vann? (2 av dem iallefall)

 

Cheers! :D

 

Til hva? Youtube?

 

Damn, det glemte jeg. Blir jo Folding seff og bf4 samt gta online. Spiller ikke noe annet, om jeg gjør så holder det med 1 kort :p

 

EDIT: I see, Spørs da, Blir styr med å tømme loopen og greier, mine PPD også, 950K ca mot 1.150Mill.

 

Klokka 980 tri sli på ca 1500Mhz-ish da? :hmm: 

 

Spørs om jeg skal prøve å få solgt korta og velge 980Ti sli og kjøre dem på luft. Blir ikke vann overhodet da, og billigste 980Ti korta, men burde ikke være et problem med det.

 

Skalering er jo et problem, samt inputlag, ellers så er strømbruk ikke viktig, trekker vel kun rundt 700 watt av psu under load, så har jo forsatt 800 watt å gå på ^^

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Om noen andre her enn meg har Hybrid kort eller kit, har EVGA en gladnyhet;

 

Originally Posted by EVGA-JacobF go_quote.gif

Just FYI smile.gif

Quote:
New EVGA Hybrid shroud coming soon FREE for all registered EVGA GTX 980, 980 Ti and TITAN X Hybrid owners through the EVGA Face Off Program! New shroud is complete with updated visual style plus LED. Stay tuned for more details this Fall!
500x1000px-LL-03a0ff27_1442565183355.jpe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...