Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Virus4K jeg har akkurat samme problemet som deg, eneste som hjalp var å gå tilbake til en gammel driver(347). Håper problemet forsvinner når eg installerer win10. Jeg har prøvd å fjerne eldre drivere med DDU men det har ikke fungert. Pcen henger seg med jevne mellomrom og får opp at Display driver has recoverd. Si ifra hvis du finner ut hva som er gale.

Endret av raexon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fikk nettopp driverkrasj for første gang som jeg har sett på denne maskinen, den har stått på 24/7 i et par dager. Skjedde nå, nesten rett etter at jeg innstallerte PrecisionX gjennom steam. Drev bare og surfet med chrome når det skjedde. Er på helt fersk Win8.1 men med alle oppdateringer inne. Nvidia driver 353.30. Misstenker forøvrig PrecisionX i å ha knekt hovedkort på laptopen min med pixel clock funksjonen. Skummel programvare det der...

 

Du trenger en nyere nVidia driver. Beta 353.51 er ute.

 

 

Hvis det bare krasjer når PrecisionX kjører, så er det vel ny PrecisionX jeg trenger? ;)

Lenke til kommentar

Gikk innpå profilen din @raexon flate du har jo drømme kabinette mitt :p

 

Men ja kjører win 10 nå med 353.49 og funker bra for øyeblikke. Får se om ett par dager hvordan den holder seg.

Ja jeg var så heldig å få kjøpe kabinettet av en på finn.no, det koster jo en formue og få det fra USA. Det er gigantisk men det er veldig praktisk med mye plass når man har 2x560 og 2x360 radiatorer.

 

Jeg oppgradere til win10 igår og tok en "Reset PC" når alt var oppe gå og aktivert. Må si at forløbig så ser det veldig bra ut og alt virker mye mer responsivt og det er ikke noe "display driver has recoverd".

Lenke til kommentar

 

Gikk innpå profilen din @raexon flate du har jo drømme kabinette mitt :p

 

Men ja kjører win 10 nå med 353.49 og funker bra for øyeblikke. Får se om ett par dager hvordan den holder seg.

Ja jeg var så heldig å få kjøpe kabinettet av en på finn.no, det koster jo en formue og få det fra USA. Det er gigantisk men det er veldig praktisk med mye plass når man har 2x560 og 2x360 radiatorer.

 

Jeg oppgradere til win10 igår og tok en "Reset PC" når alt var oppe gå og aktivert. Må si at forløbig så ser det veldig bra ut og alt virker mye mer responsivt og det er ikke noe "display driver has recoverd".

Prøv bf4 med sli, for å se om du får dx error i win 10 :p

Lenke til kommentar

 

 

Gikk innpå profilen din @raexon flate du har jo drømme kabinette mitt :p

 

Men ja kjører win 10 nå med 353.49 og funker bra for øyeblikke. Får se om ett par dager hvordan den holder seg.

Ja jeg var så heldig å få kjøpe kabinettet av en på finn.no, det koster jo en formue og få det fra USA. Det er gigantisk men det er veldig praktisk med mye plass når man har 2x560 og 2x360 radiatorer.

 

Jeg oppgradere til win10 igår og tok en "Reset PC" når alt var oppe gå og aktivert. Må si at forløbig så ser det veldig bra ut og alt virker mye mer responsivt og det er ikke noe "display driver has recoverd".

Prøv bf4 med sli, for å se om du får dx error i win 10 :p

Etter å ha lest dine erfaringer så vet eg ikke om eg tør. Men skal prøve seinere og se hvordan det går.

 

Tok deg nesten igjen på FS Extreme hin dagen havnet 20 poeng bak(2xTx).

 

http://www.3dmark.com/fs/5531631

 

http://www.3dmark.com/fs/4480723

Lenke til kommentar

Ja ok, krasjer i FS på litt over 1400 / 7800 på luft, men da ligger korta på 83 og 78 grader, kanskje jeg kommer noe høyere på vann?

Sett viftene til 100% så slipper du at kortene throttler. Rett over 1400 er ganske labert, sjekk om du får høyere kjernefrekvens ved å justere ned minneklokken.

Lenke til kommentar

Viftene går på 100% fra den passerer 60 grader. Kan prøve og sette ned minnet ja.

 

Du kan jo tenke deg å varmt det blir med to 80 graders skjermkort inni kabinettet, ssd'ene mine som ligger i bunn måler 65 isj grader, jeg har 4 vifter som blåser inn og 4 vifter som suger ut så det burde være gjennomstrømning, men nå ligger tempen i rommet på 25 grader + også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...