Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare en kjapp oppdatering på min defekte telefon som ble sendt i retur til Dustin (bakdeksel løsnet evt. batteri ekspanderte).

 

Jeg kontaktet de om defekt produkt 26. januar. Dustin hadde telefonen 4. februar. Sendte til sitt verksted. Jeg fikk returen i posten i går 2. mars.

 

Som alle andre som hadde samme problemet internasjonalt ble den byttet i en helt ny telefon (uåpnet boks). Dette var jo noe jeg kommuniserte til Dustin før innsendelse, så var jo litt trist at de måtte bruke så lang tid på å finne ut det samme.. Om andre får samme problemet ville jeg sjekket om det er bedre å bruke Motorola direkte istedenfor Dustin. Da sender en direkte til deres service senter i Norge, istedenfor via Dustin til deres svenske servicesenter.

 

Mottok forøvrig en boks for det britiske markedet - så samme telefon, men britisk lader.. så fint... jaja, har telefonen ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg har benytta Brodit i mange år. Godt fornøyd.

 

Merk at det er to deler; En tilpassa bil og en tilpassa tlf. Så første gangen må du kjøpe begge, siden må du kjøpe en ny del hver gang du bytter bil eller tlf.

Lenke til kommentar

Da har jeg skaffet meg en Nexus 6, har tidligere brukt Note 4, og jeg lurer på om det finnes noen bra flip case som er å anbefale til Nexus 6, noe lignende S-View cover som Samsung har, men uten "vindu"?

 

Så lurer jeg også på hvordan Smart lock fungerer fordi jeg har lagt inn mitt hjem som en av plassene den skal fungere, og jeg må uansett taste kode hver gang jeg skal låse opp telefonen. Jeg trodde Smart lock skulle gjøre at man slipper det, eller?

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Da har jeg skaffet meg en Nexus 6, har tidligere brukt Note 4, og jeg lurer på om det finnes noen bra flip case som er å anbefale til Nexus 6, noe lignende S-View cover som Samsung har, men uten "vindu"?

 

Så lurer jeg også på hvordan Smart lock fungerer fordi jeg har lagt inn mitt hjem som en av plassene den skal fungere, og jeg må uansett taste kode hver gang jeg skal låse opp telefonen. Jeg trodde Smart lock skulle gjøre at man slipper det, eller?

Du kan jo se her.http://www.mytrendyphone.no/shop/motorola-nexus-6-245453c1.html

Mye å velge i der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...