Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

 

Ble lei av å vente på OTA, sideloaded OTA-image selv i stedet :p

 

5.1 føles raskere, og det virker som det er mindre lagg/hakking. Batteritid kan jeg ikke si noe på enda, men det har jeg heller ikke hatt noen problemer med tidligere, så vet ikke om jeg kommer til å merke noen forskjell der..

 

PS. For de som aldri har manuelt flashet et OTA image:

jeg hentet OTA image herifra: http://www.androidcentral.com/here-are-android-51-ota-update-links-and-how-use-them

og flashet med "adb sideload ..". Da blir det ca det samme som å motta updaten på vanlig vis; alle apps, filer, innstillinger etc blir værende :)

Hvor finner man slike image til andre enheter?

 

 

For Nexus 5, 6, 7(2012, wifi) og 10 finner du de i linken over. Men for andre enheter aner jeg ikke.. Nexus 4 vet jeg ikke om OTA-image ligger ute, men man kan ihvertfall laste ned et rent stock-image fra google (her) og kjøre en full flash (mister all data som ikke er i "skyen")

 

For andre (ikke-nexus) må man vel enten vente på update fra produsent, eller flashe til Cyanogen eller lignende (da vil man også miste all data som ikke er i skyen).. Hender vel kanskje innimellom at OTA-images for andre telefoner kommer ut på nett, men jeg har hatt nexus i for mange år til å være oppdatert på sånt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer å bytte ut min Note 2 nå og har siklet på en Nexus 6 i noen måneder.

 

Hvordan er telefonen? Er den verd pengene? Størrelse på telefonen er ikke et problem, jeg ønsker de 0.3" velkommen i forhold til min Note.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

 

Størrelse er ikke et problem, jeg ønsker de 0.3" velkommen

Hmmm... Helt motsatt hos meg. Eg sliter ikke med størrelsen, men kona derimot....

Ett sekund hvor man ikke tenker over hva man skriver ender alltid med backfire.. :D

 

Sånn er livet ;) Kunne ikke la en sånn slippe.

Lenke til kommentar

fekk min nexus 6 i går og er velidg fornøgd so langt.

einaste er att den blir veldig fort varm og mykje varmare enn iphone 5 som eg kom ifrå. nokon med same problemet?

 

målar 50 grader med CPU-Z appen. burde eg få den erstatta eller er dette vanleg?

Endret av Ein løk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...