Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytta ut min gamle Samsung Note II med Nexus 6. Er fornøyd bortsett fra batterikapasiteten. Noten holdt i to dager, men Nexusen holder knapt en dag.

 

Jeg gikk fra en Note 4 til Nexus 6, og synes ikke batteri tiden er så forskjellig fra min Note 4, så kanskje du skal la den få gå seg til.

Men det er alltid slik at man fikler mer med en telefon når den er ny, enn når du har hatt den en stund, så kanskje det er derfor batteri tiden føles ut til å være litt dårlig, eller?

 

Uansett om Nexus 6 skulle ha litt dårlig batteri tid i forhold til min Note 4, så er den så mye raskere og bedre i bruk at batteri tiden spiller liten rolle for meg.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Erfaring så langt: UTROLIG lang start/restart tid. Har hatt problemer med lading og lyd.

Er det noe PC-program for denne mobilen? De fleste andre modeller har windowsprogram for å velikeholde/oppgradere el.l.

 

Dersom du har flashet 5.1 på telefonen din, så vil den bruke lang tid på å starte opp etter flashing, men det er bare den første gangen. At du har problemer med lading høres merkelig ut.

Dersom du flasher manuelt 5.1, så ville jeg tatt en factory reset også.

Det finnes ikke noen pc programmer til denne telefonen som jeg vet om.

Hva er det du trenger å vedlikeholde? Oppgradering skjer via OTA, så dermed er det ikke så mye man skulle trenge program til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...