Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har ikke noen nevneverdige problemer med dette. Dere kjører siste 5.1?

LMY47D på min.

Hjemme kobler den seg fint opp, på jobb har den problem.

 

 

Har også LMY47D, og det har aldri vært et problem for meg hverken hjemme eller på jobb. På jobben har vi 2 forskjellige trådløse nett som dekker forskjellige deler av bygget, og min telefon bytter smertefritt mellom de og jeg har aldri opplevd at telefonen er uten wifi tilkobling.

Lenke til kommentar

 

Er forøvrig kjempe fornøyd med min, tror jeg skal holde meg til Nexus telefoner i fremtiden, da de funker som regel best i lengden for meg, og man får siste oppdateringen mye tidligere enn hva andre klarer å få til. 

 

 

Er bare kjapt innom tråden her for å lese litt om erfaringene dere brukere har hatt fra nexus 6, da jeg så denne kommentaren. Jeg kjøpte nexus 4 da den først kom ut og jeg har den stadig. Har også nexus 10, og er storfornøyd med begge delene. Jeg har (knock on wood) overhodet ikke problemer med batteri. Har enkelte restarts på telefon og tablet, men hvem har ikke det.. Vi snakker uansett ikke i overkant av 1 gang i måneden. Men poenget er at både nexus 4 og 10 har blitt oppdatert med siste android versjon særdeles kjapt. Spesielt tablet'n blir oppdatert tidlig. 3 år gammel telefon som blir oppdatert like kjapt som de nyeste samsungene.. Helt fantastisk!

 

Såfremt kvaliteten blir opprettholdt på nexus og de ikke tuller det noe til, så kommer jeg til å være trofast!

 

(derimot tror jeg nok at jeg venter til neste versjon av nexus, som flere her påpeker så er skjermstørrelsen hakket stor... Ønsker jo ikke bul i lomma..)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Bare husk at man er prøvekanin, det er noe av poenget med nexus. Oppdateringene kommer kjapt fordi Google skal kunne slutt teste android versjonene slik at de kan unngå å få f.eks Samsung på nakken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte jeg skulle bestille meg en N6 i morgen.

 

Sliter litt med å bestemme meg for om jeg skal gå for hvit eller blå versjon. Hva mener folket?

 

Har også prøvde å finne noen i Oslo som har denne i butikk så man kan se på den, men viser seg å være vanskelig. Noen som vet om noen steder?

 

 

Skal også ha en eller annen case på denne, men ikke klart å bestemme meg for hvilken.

Noen som har noen tips der?

 

Kommer også til å kjøre stock rom med root. Skrur dere av kryptering slik at lese/skrive blir litt raskere?

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle bestille meg en N6 i morgen.

 

Sliter litt med å bestemme meg for om jeg skal gå for hvit eller blå versjon. Hva mener folket?

 

Har også prøvde å finne noen i Oslo som har denne i butikk så man kan se på den, men viser seg å være vanskelig. Noen som vet om noen steder?

 

 

Skal også ha en eller annen case på denne, men ikke klart å bestemme meg for hvilken.

Noen som har noen tips der?

 

Kommer også til å kjøre stock rom med root. Skrur dere av kryptering slik at lese/skrive blir litt raskere?

Hvit ser fin ut når du får den, gi den et års tid uten case og den vil se eggehvit ut. Er min erfaring med nexus 5 iallefall, forskjellig produsent men hvit ser fin ja men jeg ville ha valgt mørk.

 

dbrand er et fint alternativ for å se på litt egen styling. Valgte carbon black i håp for å få litt mer "grep" på den men kan ikke si at det hjalp så veldig mye. Se selv: https://dbrand.com/shop/nexus-6

 

Case blir jeg nok ikke å kjøpe, telefon er stor nok for å si det slik. Men det er en smakssak og kan kjøpes i ettertid.

 

Kjører stock anroid med encryption, er glad for featuren...oppstarten tar betraktelig lengre tid en hva en ukryptert Nexus 5 gjør f.eks men en liten pris å offre imo.

Lenke til kommentar

Ble hvit version da jeg syns rammene ser bedre ut.

 

Har bestillt d-brand carbon film til å ha bak på telefonen, har også bestillt extremeguard spartan tempered glass for skjerm.

Skal ha en case og ser ut som jeg lander på en Ringke Fusion Smoked black case. Heller mot UAG også, men liker ikke hvordan den ser ut på N6.

 

Får vel telefon i morgen, så er spent ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt N6 i noen i 2 dager og må si meg strålende fornøyd så langt.

 

Lolipop er litt kjedelig rett ut av esken, men ikke noe som ikke kan tweakes på.

 

DPI satt til 493 og Nova Launcher gjorde underverker.

 

Kommer til å bruke stock rom da det er en jobb telefon og jeg ikke gidder å bytte rom / oppgradere rom støtt og stadig. 

 

Nå venter jeg bare på carbon film fra d-brand, ringke fusion deksel og tempered glass fra xtremeguard. 

 

Kjøpte izound TPU cover som selges på teknikmagasinet for å ha noe midlertidig. Ville ikke anbefalt dette til noen da det ser jalla ut og alle cut-outs ikke er sentrerte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...