Gå til innhold

Hva liker du best av AMD og Intel?


DesertGlow

Hvilken prosessorprodusent liker du best?  

892 stemmer

  1. 1. Hvilken prosessorprodusent liker du best?

    • AMD
      563
    • Intel
      300
    • VIA
      11
    • Andre
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det no tvil egentlig. De hakke gjort noe for å terge oss de årene de har vært til (er vel snart 20 års jubileum) untatt den drøyinga med hammer prossesorerene til det uendelige da :/ men nå som de er kommet vet jeg jo godt hva som ligger unnder 1-2mm plexiglass og alluminium om noen måneder :D

Lenke til kommentar
Intel, såklart. Amd-prosessorene ender opp i middelmådige maskiner som brukes på jobb, filserver og ting hvor man ikke trenger så voldsomt med ytelse.

Kan ikke akkurat påstå at dette er det lureste du har sagt. Forbanna barnslig av deg å komme med en sånn utelse i en sånn tråd uansett.. det fører bare til flaming.

 

Middelmådige? Dummeste jeg har hørt.. ignorant rett og slett.

 

Om du prøver å se objektivt på det, så ser du at det overtaket Intel har ikke er så stort som mange n00bs tror. Det er faktisk ikke så stort at du kan merke det engang.

 

Synes det er litt svakt av en erfaren forumbruker som deg å komme med slike tette bemerkninger.. du veit forbanna godt hva det fører til.

Lenke til kommentar
Lurer på om enkelte får til å stemme mere en 1 ganger :shrug: etter som AMD leder måleundersøkelsen.

Går ikke an å stemme mer enn 1 gang, men det er flere her på forumet som har Amd i forhold til Intel vil jeg tro! Ivertfall slik det var før, så jeg nesten bare folk som hadde AMD maskin...men det ser ut som om det har jevnet seg etter PC800 HT CPUene kom hos Intel. :mrgreen:

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Det var en spøk...

 

Har vi ikke hatt 2 eller flere prosessorfabrikanter så trur jeg at det har vært fåtall av oss som har hatt råd til de PC'ene vi sitter med i dag.

 

Konkuranse er meget sunt for forbrukerne med tanke på pris og ytelse.

 

Spøken var ikke ment for å tråkke noen på tærne, kunne bare ikke dy meg.

 

Nå har jeg trukkt spøken tilbake. ;)

Lenke til kommentar
Intel, såklart. Amd-prosessorene ender opp i middelmådige maskiner som brukes på jobb, filserver og ting hvor man ikke trenger så voldsomt med ytelse.

Og hvem har de raskeste prosessorene på markedet for tiden?

Nå skal dere ikke legge opp til en krangel her, for tar vi med athlon Fx så har amd den raskeste cpuèn på markede selv om den er så godt som umulig å få tak i .

Men som tidligere vil spørsmålet vere "Hvor lenge var Adam i paradis" for det er ikke tvil om at Intel kommer til å gi svar på tiltale da de aldri vil tillate seg selv å bli ranket som nr 2 ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er bra av AMD å prøve å gå litt bort fra maset om klokkefrekvenser, da disse ikke sier en døyt om ytelse. Skulle likevel ønske meg en litt klarere innføring i hvorfor noen prosessorer er raskere enn andre, uavhengig av MHz

 

Ellers er jeg enig med Snekker`n at det er rart ikke AMD ligger bedre an

Lenke til kommentar
Jeg synes det er bra av AMD å prøve å gå litt bort fra maset om klokkefrekvenser, da disse ikke sier en døyt om ytelse. Skulle likevel ønske meg en litt klarere innføring i hvorfor noen prosessorer er raskere enn andre, uavhengig av MHz

 

Ellers er jeg enig med Snekker`n at det er rart ikke AMD ligger bedre an

Litt moro det med klokkefrekvens. Etter at Intel slet hardt med å overbevise folk om at MHz var viktig, sliter de nå med det motsatte om å overbevise om at det ikke betyr noe når det gjelder Centrino.... I følge The Inq så er det ca bare 5% av bærbare som er solgt i år som er Centrino.

 

Les saken her: http://www.theinquirer.net/?article=12321

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...