Gå til innhold

Hva liker du best av AMD og Intel?


DesertGlow

Hvilken prosessorprodusent liker du best?  

892 stemmer

  1. 1. Hvilken prosessorprodusent liker du best?

    • AMD
      563
    • Intel
      300
    • VIA
      11
    • Andre
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her kan bli gøy, det er alltid noen som mååååå sverge til amd og noen som måååååååååå sverge til Intel.

 

er det virkelig mulig og få noe fornuftig ut av denne tråden ?

 

kålhodetråd spør du meg, det blir som og spørre om hvilket bilmerke som er best.

Altså en føle for mening, dokumentasjonen når det gjelder amd eller intel de funker stort sett like bra og har sine minus sider begge.

Men det kommer helt ann på hvilken test osv... (ditt og datt kan dokumenteres men ikke godt nok og for all del her er det også snakk om at noen har en amd/intel og sverger til det hehe)

 

Dette blir for dumt :woot:

 

edit : Jeg glemte og si at det er ingen av apple sine brukere som i det hele tatt

ser eller poster her pga. at de trives godt som de har det :yes:

ergo de har kjøpt og bruker en maskin som de har brukt for og trives med det.

Uten at noen skal overbevise dem om at andre ting er bedre.

Hver og en får passe på seg sjøl og la andre få ha sin mening, men om noen kommer og spør om råd for all del ....

Endret av airguard
Lenke til kommentar

Hele vitsen med denne tråden er vel å se hvor mange som sverger til ditt og datt. I og med at det er en poll med, så får vi se hvor mange (av de som faktisk bryr seg da) som mener at Intel eller Amd er best. Hva man ser på som best avgjøres av erfaringer og tanker man har gjort seg ved bruk av de aktuelle produktene.

Det som ikke hører hjemme i en slik tråd er irrelevante innlegg slik som det du Airguard kom med nå... :roll:

Så lenge man klarer å være saklig i diskusjonen, så syns jeg at en slik tråd er helt toppers ;)

Lenke til kommentar
Hele vitsen med denne tråden er vel å se hvor mange som sverger til ditt og datt. I og med at det er en poll med, så får vi se hvor mange (av de som faktisk bryr seg da) som mener at Intel eller Amd er best. Hva man ser på som best avgjøres av erfaringer og tanker man har gjort seg ved bruk av de aktuelle produktene.

Det som ikke hører hjemme i en slik tråd er irrelevante innlegg slik som det du Airguard kom med nå... :roll:

Så lenge man klarer å være saklig i diskusjonen, så syns jeg at en slik tråd er helt toppers ;)

grr du har vel rett, jeg bare mente at tråden beveget seg i feil retning men burde hold kjeft.

no more from me :shrug:

Lenke til kommentar

Nå har www.businessweek.com kommet med en artikkel hvor de hevder at amd er slått innenfor prosessorfronten om ikke lenge. Håper for all del de tar feil! Uansett virker den artikkelen litt for utroverdig til at jeg tar den veldig særiøst. De skriver bla.

 

"However, the desktop chips are a different story, especially in the short term. Athlon 64 won't ramp up to high-volume production until mid-2004, says Dean McCarron, co-founder of chip consultancy Mercury Research in Cave Creek, Ariz. What's more, at the moment some PC makers complain that the new chip doesn't outperform AMD's older chips, much less Intel's best, says Tai Nguyen, an analyst with investment bank Susquehanna Financial Group in San Francisco. "

 

Athlon 64 er da bevist mye raskere enn athlon xp og intel P4 :grumpy:

 

Les artikkelen her

Lenke til kommentar
Nå har www.businessweek.com kommet med en artikkel hvor de hevder at amd er slått innenfor prosessorfronten om ikke lenge. Håper for all del de tar feil! Uansett virker den artikkelen litt for utroverdig til at jeg tar den veldig særiøst. De skriver bla.

 

"However, the desktop chips are a different story, especially in the short term. Athlon 64 won't ramp up to high-volume production until mid-2004, says Dean McCarron, co-founder of chip consultancy Mercury Research in Cave Creek, Ariz. What's more, at the moment some PC makers complain that the new chip doesn't outperform AMD's older chips, much less Intel's best, says Tai Nguyen, an analyst with investment bank Susquehanna Financial Group in San Francisco. "

 

Athlon 64 er da bevist mye raskere enn athlon xp og intel P4 :grumpy:

 

Les artikkelen her

Bare piss. ANALyster har som regel 0 clue.

Lenke til kommentar
Nå har www.businessweek.com kommet med en artikkel hvor de hevder at amd er slått innenfor prosessorfronten om ikke lenge. Håper for all del de tar feil! Uansett virker den artikkelen litt for utroverdig til at jeg tar den veldig særiøst.

Selv liker eg best Intel men eg tror nok de tar grundig feil! AMD er blitt en farlig konkurent. Artikelen er nok seriøs, men de som skriver den vet ikke helt hva de snakker om. I det siste har konkuransen mellom AMD og Intel vert ekstremt hard. Dette skaper gode produkter på begge sider og det er alle glade for!

Lenke til kommentar

Stemte AMD fordi min ganske modifiserte Elkjøp pc har blitt drevet av en Tunderbird 1000 mhz i nesten 3 år og fordi de lager fremtidsrettede 64 bits cpuer (det burte Intel også gjort)(og litt fordi jeg vil ha en rykende fersk Athlon 64 under Aluminium panseret om 3 uker *grin* ).

 

Kan godt hende at AMD går under om 2 år (tviler sterkt), men sånn det er i dag har ikke intel noe som helst de skulle sagt i high-end markedet (prescott utsatt til februar).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...