Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
trener man og har en ellers forholdsvis aktiv livsstil og et bra kosthold er det ingenting i veien for å kose seg med litt godis og potetgull et par ganger i uka.

Jeg har ikke trent på 5 år, er ikke feit, har begynt og trene så smått nå :)

men så er jo du sikkert en plass i nærheten av 15-16år.. (bare gjetter?)

da har man jo så høy forbrenning at man kan leve på flesk og sukker å sitte forran data'n hele dagen uten at man legger på seg.

var vel førsta når jeg ble 20-22 at jeg merket at forbrenninga begynte bli dårligere og at man må jobbe for å ikke få pondus..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen lufen! :xmas: :party:

Endelig har eg giddet å få ræven min i butikken og kjøpe dvdr plater. Nå er det brenning tømming av harddisker. :innocent:

Skrevet
trener man og har en ellers forholdsvis aktiv livsstil og et bra kosthold er det ingenting i veien for å kose seg med litt godis og potetgull et par ganger i uka.

Jeg har ikke trent på 5 år, er ikke feit, har begynt og trene så smått nå :)

men så er jo du sikkert en plass i nærheten av 15-16år.. (bare gjetter?)

da har man jo så høy forbrenning at man kan leve på flesk og sukker å sitte forran data'n hele dagen uten at man legger på seg.

var vel førsta når jeg ble 20-22 at jeg merket at forbrenninga begynte bli dårligere og at man må jobbe for å ikke få pondus..

Hehe, joda ;P

Skrevet

noen osm vet hvor det er mulig å få kjøpt en billig musmatte? den må være liten og tynn.. sliter jo sunn det her jævla ikea bordet når jeg ikke har noen musmatte..

Skrevet

Ettersom du blir eldre går de naturlige testosteron-nivåene nedover, og setter ned forbrenningen. Folk som blir fete i en alder av 18åpr kan bare vente seg når de nærmer 26..

Skrevet

Newt32: Ooh!! OMGOMG! Soo tr00! Tr00 norwegina norther forest cold windy black metal!! IST KRIEGE!!! omgomg!!!oneoenoe

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...