Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FATTER IKKE AT JEG LIKTE NYNORSK FØR!! *VURDERER Å SKRIVE HELE STILEN PÅ ARABISK*

hmmm, det er et eksotisk språk du behersker :)

I de riktig gamle dager ble jo all viktig literatur skrevet på arabisk, likens var det araberen al-khwaizmi som beskrev titallssystemet med tegnet for null. Så å skrive en stil på arabisk ville jo vært morsomt, men tror ikke det hadde telt positivt på karakteren din :)

Lenke til kommentar
FATTER IKKE AT JEG LIKTE NYNORSK FØR!! *VURDERER Å SKRIVE HELE STILEN PÅ ARABISK*

:wee:

 

Hadde nynorsk i 10 år. You can ask me about anything!

Ok! Heter det "omgangskrins"? Hva skal jeg oversette verdenshjørner til? "Verdshjørna"? Hva er overdrivelse på nynorsk? Æææhhh... jeg sliter. :(

Omgangskrins ja.

 

På den andre kan du f.eks. skrive "i alle hjørne av verda." :)

Lenke til kommentar
FATTER IKKE AT JEG LIKTE NYNORSK FØR!! *VURDERER Å SKRIVE HELE STILEN PÅ ARABISK*

:wee:

 

Hadde nynorsk i 10 år. You can ask me about anything!

Ok! Heter det "omgangskrins"? Hva skal jeg oversette verdenshjørner til? "Verdshjørna"? Hva er overdrivelse på nynorsk? Æææhhh... jeg sliter. :(

Denne kan nok hjelpe deg en del! Så må du huske at svært mange ord er nå tillatt i nynorsk (sideformer). Disse kan være greie dersom du er usikker, bare du skriver konsekvent mht. endelser og slikt :)

 

"Overdriving" kan du bruke for overdrivelse. Hvis du har den gule nynorske ordlista, finnes det mange oversettelser mellom norsk og fjosmål bak i boka! Lykke til ;)

 

Edit: kan du arabisk? :w00t:

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Hater nynorsk!!! Det er jo umulig å forstå!

 

En i klassen min som jeg har hatt tysk med i tre år nå tror at das er hankjønn! JHeg tror vi er den beste klassen i tysk på hele skolen. Det er flere som har byttet gruppe fordi de ikke får gjort noe i gruppa vår... Tysk er morsomt....

 

Hadde vært morsomt å kunne arabisk....

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...