Gå til innhold

Fantasy Premier League 2014/2015


Maefteda

Anbefalte innlegg

Hvorfor i helvete har ikke spillerne mine blitt bytta? Må ha skadde Giroud og Herrera på laget mitt denne runden :nei: Drittspill

Automatiske bytter skjer etter runden. Giroud og Herrera blir byttet med de to første på benken din (Med mindre det overgår maksimalt antall spillere i hver posisjon), og du vil få byttenes poeng denne runden.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor i helvete har ikke spillerne mine blitt bytta? Må ha skadde Giroud og Herrera på laget mitt denne runden :nei: Drittspill

Automatiske bytter skjer etter runden. Giroud og Herrera blir byttet med de to første på benken din (Med mindre det overgår maksimalt antall spillere i hver posisjon), og du vil få byttenes poeng denne runden.

 

Men jeg bytta de ut selv, tidligere i uka. Rart det ikke har skjedd, er helt sikker på at jeg confirma.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor i helvete har ikke spillerne mine blitt bytta? Må ha skadde Giroud og Herrera på laget mitt denne runden :nei: Drittspill

Automatiske bytter skjer etter runden. Giroud og Herrera blir byttet med de to første på benken din (Med mindre det overgår maksimalt antall spillere i hver posisjon), og du vil få byttenes poeng denne runden.

Men jeg bytta de ut selv, tidligere i uka. Rart det ikke har skjedd, er helt sikker på at jeg confirma.
Edit: jeg blandet med transfers. Ved bytting trenger du kun å trykke confirm en gang, men det er lett å overse ettersom spillerne visuelt bytter posisjon før man trykker. Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

 

Det er ofte veldig fristende å prøve og være forut for systemet, men jeg har gang på gang opplevd at det er langt tryggere å være reaksjonær. Bytter bør gjøres som følge av at en spiller har blitt satt ut av laget, ikke fordi at man tror at noe kommer til å skje. Azpi/Dier/Jovetic bør holdes inne i laget enn så lenge.

 

Fokusér på de spillerne som ikke gir uttelling i dag i stedet for å gjøre bytter der hvor man allerede har suksess.

 

men Jovetic tror jeg kommer til å få slite med spilletid utover, og da være en spiller som ofte blir byttet ut rundt 60-70min de kampene han starter.

 

 

62.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...