Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Er det noen andre som får opp denne skjermen etter man har spilt et av de 'Outpost Master', det skjer uansett om man velger restart eller leave.

 

 

 

YKzYXZK.jpg

 

 

Det fungerer ikke å trykke på ESC og velge restart eller abandon mission, det eneste jeg har fått til å fungere er å save & quit.

Bruker de nyeste nVidia driverene.

Det tar en evighet å loade når jeg enten har prøvd restart/leave.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter litt med noen av teksturene i spillet. Dersom jeg for eksempel har en gris bak meg, og snur meg slik at den kommer inn i bildet, fylles grisen av mange små svarte firkanter før bildet nokså raskt blir lastet inn skikkelig. Ganske irriterende når dette skjer på mange teksturer, for eksempel trær i bakgrunnen. Bildet blir da aldri helt skarpt når jeg flytter på meg. Andre som sliter med det samme? Spiller for øvrig med medium grafikkinnstilling.

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med noen av teksturene i spillet. Dersom jeg for eksempel har en gris bak meg, og snur meg slik at den kommer inn i bildet, fylles grisen av mange små svarte firkanter før bildet nokså raskt blir lastet inn skikkelig. Ganske irriterende når dette skjer på mange teksturer, for eksempel trær i bakgrunnen. Bildet blir da aldri helt skarpt når jeg flytter på meg. Andre som sliter med det samme? Spiller for øvrig med medium grafikkinnstilling.

Hvordan innstilling kjører du? Nvidia? Prøv å velg lavere, High/very high.

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er en skikkelig bug. Jeg sliter med det samme. Finner verken dør, trapp eller noe som helst når det er mørkt. Det eneste som synes er kasser eller planter. åper dette blir fikset med nye drivere samt patch fra Ubisoft sin side.

 

Hørt folk har dette problemet, jeg hadde det selv i en pirat versjon av spillet men det jeg har fra steam nå funker fint :S

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror dette er en skikkelig bug. Jeg sliter med det samme. Finner verken dør, trapp eller noe som helst når det er mørkt. Det eneste som synes er kasser eller planter. åper dette blir fikset med nye drivere samt patch fra Ubisoft sin side.

Hørt folk har dette problemet, jeg hadde det selv i en pirat versjon av spillet men det jeg har fra steam nå funker fint :S

Lol :D

 

Konge å klage på pirat versjon. Noen på ubisoft forum hadde klagd på at FoV ikkje fungerte. Dette ble fikset første dag patch. Altså alle med den feilen hadde pirat :p

 

Owned...

Endret av Nizzen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fekk spelt nokre timar i går. Køyrer på ei blanding av very high, og high.

Har stabil 70+ fps.

 

Storkosar meg, historia er so longt veldig bra - og Pagan Lin er ein skikkelig god skurk, og ein verdig Vaas oppfølgar! :-)

 

Men, fekk ikkje til å spele COOP med ein kamerat. Andre som har prøvd dette?

Dersom eg starta ein COOP sesjon, så kom det randoms inn med ein gong - men når eg inviterte ein kamerat så skar det seg.

 

Nokon som har nokre tips?

Endret av BlastyTrasty
Lenke til kommentar

Er det noen andre som får opp denne skjermen etter man har spilt et av de 'Outpost Master', det skjer uansett om man velger restart eller leave.

 

 

 

YKzYXZK.jpg

 

 

Det fungerer ikke å trykke på ESC og velge restart eller abandon mission, det eneste jeg har fått til å fungere er å save & quit.

Bruker de nyeste nVidia driverene.

Det tar en evighet å loade når jeg enten har prøvd restart/leave.

 

Jeg må innrømme at jeg lastet ned piratversjonen mens jeg ventet på å få det i posten og der opplevde jeg denne buggen. Har ikke opplevd det med den ekte versjonen.

Lenke til kommentar

Kost , meg en tre timer eller noe nå.. på PS4. Synes spillet er veldig så bra og gleder meg til å spille mer!

 

Synes kanskje man får ting litt lett.. Etter at jeg hadde gjort prologen ble en haug med våpen unlocka, og jeg brukte ikke så lang tid på å jakte ned noen dyr for a crafte opp både det ene og andre..

Lenke til kommentar

 

Er det noen andre som får opp denne skjermen etter man har spilt et av de 'Outpost Master', det skjer uansett om man velger restart eller leave.

 

 

 

YKzYXZK.jpg

 

 

Det fungerer ikke å trykke på ESC og velge restart eller abandon mission, det eneste jeg har fått til å fungere er å save & quit.

Bruker de nyeste nVidia driverene.

Det tar en evighet å loade når jeg enten har prøvd restart/leave.

 

Jeg må innrømme at jeg lastet ned piratversjonen mens jeg ventet på å få det i posten og der opplevde jeg denne buggen. Har ikke opplevd det med den ekte versjonen.

 

Jeg spiller med en "ekte versjon".

Lenke til kommentar

Fekk spelt nokre timar i går. Køyrer på ei blanding av very high, og high.

Har stabil 70+ fps.

 

Storkosar meg, historia er so longt veldig bra - og Pagan Lin er ein skikkelig god skurk, og ein verdig Vaas oppfølgar! :-)

 

Men, fekk ikkje til å spele COOP med ein kamerat. Andre som har prøvd dette?

Dersom eg starta ein COOP sesjon, så kom det randoms inn med ein gong - men når eg inviterte ein kamerat så skar det seg.

 

Nokon som har nokre tips?

Funker fint hos meg, trykker på "V" invite friends når aktivt i campaign, går til uplay og invite to game etc, akkurat hva jeg savnet i Far Cry 3, og ser ut til at eneste begrensningen er 300m ifra kamerater, så langt er spillet 9/10 :)

Lenke til kommentar

 

 

Er det noen andre som får opp denne skjermen etter man har spilt et av de 'Outpost Master', det skjer uansett om man velger restart eller leave.

 

 

 

YKzYXZK.jpg

 

 

Det fungerer ikke å trykke på ESC og velge restart eller abandon mission, det eneste jeg har fått til å fungere er å save & quit.

Bruker de nyeste nVidia driverene.

Det tar en evighet å loade når jeg enten har prøvd restart/leave.

 

Jeg må innrømme at jeg lastet ned piratversjonen mens jeg ventet på å få det i posten og der opplevde jeg denne buggen. Har ikke opplevd det med den ekte versjonen.

 

Jeg spiller med en "ekte versjon".

 

 

 

 

 

Jeg spiller med en "ekte versjon".

 

Eg fekk den samme skjermen i går etter at eg spelte 'Outpost master' eller kva det no heitte.

 

Eg måtte ut i hovedmenyen, og laste savegamet mitt på nytt. Etter det gjekk det fint.

 

 

 

Okay. Jeg har ikke fått samme feilen enda med den ekte versjonen. *Bank i bordet*. Med piratversjonen fikk jeg det mange ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...