Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Fekk spelt nokre timar i går. Køyrer på ei blanding av very high, og high.

Har stabil 70+ fps.

 

Storkosar meg, historia er so longt veldig bra - og Pagan Lin er ein skikkelig god skurk, og ein verdig Vaas oppfølgar! :-)

 

Men, fekk ikkje til å spele COOP med ein kamerat. Andre som har prøvd dette?

Dersom eg starta ein COOP sesjon, så kom det randoms inn med ein gong - men når eg inviterte ein kamerat så skar det seg.

 

Nokon som har nokre tips?

og ser ut til at eneste begrensningen er 300m ifra kamerater, så langt er spillet 9/10 :)

 

Kva?

 

Kan ein ikkje gå meir enn 300m bort frå coop kompisen?

 

Eller, må me væra omtrent samme stad på kartet i campaign for å kunne invitere kvarandre til coop?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Fekk spelt nokre timar i går. Køyrer på ei blanding av very high, og high.

Har stabil 70+ fps.

 

Storkosar meg, historia er so longt veldig bra - og Pagan Lin er ein skikkelig god skurk, og ein verdig Vaas oppfølgar! :-)

 

Men, fekk ikkje til å spele COOP med ein kamerat. Andre som har prøvd dette?

Dersom eg starta ein COOP sesjon, så kom det randoms inn med ein gong - men når eg inviterte ein kamerat så skar det seg.

 

Nokon som har nokre tips?

og ser ut til at eneste begrensningen er 300m ifra kamerater, så langt er spillet 9/10 :)

 

Kva?

 

Kan ein ikkje gå meir enn 300m bort frå coop kompisen?

 

Eller, må me væra omtrent samme stad på kartet i campaign for å kunne invitere kvarandre til coop?

 

Nei man kan ikke gå så utrolig langt unna hverandre men du kan gå langt nok. Jeg spilte Co-Op i går og du kan være ganske langt unna han du spiller sammen med om du for eks vil stå med sniper på 2-300 meter så er ikke det noe problem

Lenke til kommentar

Sliter litt med å finne Bharal i startområdet jeg, finner bare Sambar som trusler rundt..

 

 

Brukte forresten 15 piler, og 15 sniperskudd, og litt maskingevær på slutten for å ta ned et nesehorn.. Ikke sikkert at alle traff, men allikevel.. Tåler en del ja!

Bharal er geiter. Jeg fant de ikke selv med en gang men de var aldri i nærheten av der det sto at de skulle være. De ser ikke ut som geiter på kartet så jeg viste ikke helt hva jeg så etter.

Lenke til kommentar

Da laster FarCry 4 her, 21 gig faktisk.. Gikk vel rykter om en ny patch idag, er 1.4.0 patchen sluppet?

 

Blir litt trist da dette sannsynligvis (dvs helt garantert) blir det første spillet jeg ikke kan maxe grafikkinstillingene på. Vet ikke om jeg kun skal skylde på dårlig optimalisering av den grunn, begynner vel å bli 1,5 år siden GTX 780 var top notch :p

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

 

Hva har skjedd med coop? Day 1 spilte vi campaign sammen, nå kan vi bare ta over tårn og loke rundt. Har de patchet coop-en ellernoe?

Du kan ta de missionene i campaign til den som er host. Funker som bare det for meg.

 

 

Hm, merkelig. Kanskje det funker til et visst punkt? Hvor mange % og hvilket oppdrag er du på?

 

Jeg er litt uti nå, har nettopp gjort andre valg-mission (amita eller sabal, opiumfabrikken) og er ca 38%

Lenke til kommentar

Gud hvor irriterende de introvideoene blir etterhvert... Spesielt når spillet bugger ofte om jeg failer et mission, så må jeg restarte spillet i hytt og pine. Håper det kommer flere fix-er snart!

Du kan skippe introvideoene som i veldig mange andre spill :)

 

FarCry4.exe -skipintro

 

Trodde alle visste slikt? :p

Lenke til kommentar

Var redd for blackscreen og lag-spikes og what not etter alt jeg har lest, men dette gikk jo knirkefritt! Ligger jevnt mellom 40 - 60 fps med alt på Ultra etter ca 4 timer spilt. Er vel Nvidia kortet som redder meg her kanskje, men uansett virker spillet helt fint optimalisert etter min mening. Langt unna noe AC Unity dette her :p

Lenke til kommentar

 

 

Hva har skjedd med coop? Day 1 spilte vi campaign sammen, nå kan vi bare ta over tårn og loke rundt. Har de patchet coop-en ellernoe?

 

Du kan ta de missionene i campaign til den som er host. Funker som bare det for meg.

Hm, merkelig. Kanskje det funker til et visst punkt? Hvor mange % og hvilket oppdrag er du på?

 

Jeg er litt uti nå, har nettopp gjort andre valg-mission (amita eller sabal, opiumfabrikken) og er ca 38%

Er på 28%. Har det siste Sherpa mission nå tror jeg.
Lenke til kommentar

 

Gud hvor irriterende de introvideoene blir etterhvert... Spesielt når spillet bugger ofte om jeg failer et mission, så må jeg restarte spillet i hytt og pine. Håper det kommer flere fix-er snart!

Du kan skippe introvideoene som i veldig mange andre spill :)

 

FarCry4.exe -skipintro

 

Trodde alle visste slikt? :p

 

 

Jeg visste ikke det der hah, takk for tipset ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...