Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Virker mye mer interessant enn de forrige spillene. Vanvittig pent spill og rimelig svært. Eneste jeg ikke liker sålangt er mouse inputen. Det er noe rart. Aner ikke hvorfor i 2014 vi plutselig får spill som ikke klarer å lese mus ordentlig lenger? WTH skjer. Dette er ikke første gang.

 

Kanskje du har for lav fps? Jeg får "mouse delay" med lav fps.

 

 

45-65fps med ultra nvidia settings i 1440p med ett gtx 980 i multiplayer og singleplayer. Gleder meg til driveren senere i dag så sli kan fungere. Dette spillet ELSKER gpu power :D Spillet bruker knapt cpu :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned spillet for noen dager siden. Når jeg skal starte spillet i dag (natt) får jeg bare ett sort vindu som ikke reagerer på noe. Flere som har samme problem virker det som, som sier det hjalp å plugge fra alle usb ting, men neida, fortsatt sort skjerm. Har akkurat slåss med samtlige nye nvidia drivere for å få sli og gsync til å virke til slutt, så dette var skikkelig morro. Go Ubisoft.. Litt irritert nå merker jeg.

Lenke til kommentar

Hvorfor i ¤%&¤# holder Ubisoft igjen anmeldelsene på spillene de gir ut!?! http://www.metacritic.com/game/pc/far-cry-4

 

For en gjennomskubar bedriten policy de bedriver og skyter seg i foten med. Jeg skal ha spillet men ikke faen om det overføres en krone før anmeldelsene er på plass. Bare av prinsipp.

 

/mårra rant

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i ¤%&¤# holder Ubisoft igjen anmeldelsene på spillene de gir ut!?! http://www.metacritic.com/game/pc/far-cry-4

 

For en gjennomskubar bedriten policy de bedriver og skyter seg i foten med. Jeg skal ha spillet men ikke faen om det overføres en krone før anmeldelsene er på plass. Bare av prinsipp.

 

/mårra rant

Helt enig, venter på en WTF is... ifra TB, og det same med Dragon Age.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lastet ned spillet for noen dager siden. Når jeg skal starte spillet i dag (natt) får jeg bare ett sort vindu som ikke reagerer på noe. Flere som har samme problem virker det som, som sier det hjalp å plugge fra alle usb ting, men neida, fortsatt sort skjerm. Har akkurat slåss med samtlige nye nvidia drivere for å få sli og gsync til å virke til slutt, så dette var skikkelig morro. Go Ubisoft.. Litt irritert nå merker jeg.

 

Etter hva jeg har lest er det p.g.a kontrollere. For meg holdt det å koble ut pedaler.

Prøv å avinstaller software for Xbox kontroller om du har det vel og merke.

Endret av DigImp
Lenke til kommentar

Spillet mitt er på russisk! Hvordan kan jeg få endra det til engelsk? :S

Hvis du har kjøpt en russisk kode får du ikke endret det, er en grunn til at de er billige.. Evt så har du blitt lurt av selger hvis det ikke var opplyst at det var russisk versjon.

 

 

Svar fra Ubisoft ang dette:

Unfortunately we are unable to assist you with this issue as you have purchased a Russian version of the game. To resolve this issue you will need to contact your point of purchase and request for either a refund or exchange for the game.

Lenke til kommentar

hvordan er pc-versjonen? er det bra optimalisert?

Nja, ikke så dårlig som assassin creed heldigvis, men det er fortsatt noe som må fikses. Jeg kjører alt på ultra med QHD 2560x1440, 2x MSAA, ligger på rundt 80-100 fps, og dropper noen ganger til 60. Med G-sync skjerm så er det helt OK.

Specs: 4930k @ 4.4ghz, 780SLI, versjon 1.3.0 og nyeste nvidia driver.

 

Problemet jeg har som noen allerede har nevnt er mouse inputen, den er ikke bra, og spillet har micro stutter for øyeblikket som jeg tror er SLI relatert.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

"farcry 4" driver:

 

New in Release 344.75:

The latest GeForce Game Ready driver, release 344.75 WHQL, provides support for Maxwell’s new Multi-Frame Sampled Anti-Aliasing (MFAA) mode. In addition, this Game Ready WHQL driver ensures you'll have the best possible gaming experience for Far Cry 4, Dragon Age: Inquisition, The Crew, and World of Warcraft: Warlords of Draenor

Game Ready

  • Best gaming experience for Far Cry 4, Dragon Age: Inquisition, The Crew, and World of Warcraft: Warlords of Draenor


Gaming Technology

  • Supports Multi-Frame Sampled Anti-Aliasing (MFAA article here) mode (GeForce GTX 970/980)

MFAA can be enabled with this 344.75 WHQL driver and higher iterations of the GeForce driver will offer compatibility. Only a handful of games are supported, so this will be a first introduction. The first batch of games supported are:

  • Assassin's Creed IV Black Flag
  • DiRT Showdown
  • Hitman: Absolution
  • Assassin's Creed: Unity
  • F1 2013
  • Just Cause 2
  • Battlefield 4
  • F1 2014
  • Saints Row IV
  • Civilization V
  • Far Cry 3
  • Splinter Cell: Blacklist
  • Civilization: Beyond Earth
  • Far Cry: Blood Dragon
  • Titanfall
  • Crysis 3
  • GRID 2
  • Wargame: European Escalation
  • DiRT 3
  • GRID Autosport

Additional Details:

  • Installs PhysX System Software 9.14.0702
  • Installs HD Audio 1.3.32.1
  • Installs GeForce Experience 2.1.4.1

 

http://www.guru3d.com/files-get/geforce-344-75-whql-driver-download,2.html

Lenke til kommentar

Jeg får ikke logga inn på uplay. I følge http://www.isitdownrightnow.com/uplay.ubi.com.html er det nede.

Jepp. Virker som om alt hos Ubisoft er nede nå. Alt på Ubi.com, Uplay-sida, selve Uplay osv. Skulle akkurat til å starte Far Cry 4 for første gang da Uplay gikk til helvete som vanlig. Jeg digger spillene til Ubisoft for det meste, men begynner å bli relativt irritert over at alt skjærer seg så til de grader ved hver release.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

 

hvordan er pc-versjonen? er det bra optimalisert?

Nja, ikke så dårlig som assassin creed heldigvis, men det er fortsatt noe som må fikses. Jeg kjører alt på ultra med QHD 2560x1440, 2x MSAA, ligger på rundt 80-100 fps, og dropper noen ganger til 60. Med G-sync skjerm så er det helt OK.

Specs: 4930k @ 4.4ghz, 780SLI, versjon 1.3.0 og nyeste nvidia driver.

 

Problemet jeg har som noen allerede har nevnt er mouse inputen, den er ikke bra, og spillet har micro stutter for øyeblikket som jeg tror er SLI relatert.

 

 

Det virker som om musakselerasjon på selv om det er slått av i spillet. Har skrudd av musakselerasjon i windows, da jeg hater det ...

Lenke til kommentar

si meg meget imponert over grafikken å omgivelsene Ubisoft har skapt her :)

 

Så imponerende er da ikke denne 2 år gamle grafikken ;)

 

 

 

Er dette noe nytt da, er sånn alltid. Husker du BF4 kom? Tok bortimot ett år før det ble spillbart. Siste Wow oppdatering? 10-20 tusen i kø og serverlag som bare rakkern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...