Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Må si meg meget imponert over grafikken å omgivelsene Ubisoft har skapt her :)

 

Så imponerende er da ikke denne 2 år gamle grafikken ;)

 

 

 

Er dette noe nytt da, er sånn alltid. Husker du BF4 kom? Tok bortimot ett år før det ble spillbart. Siste Wow oppdatering? 10-20 tusen i kø og serverlag som bare rakkern.

 

 

Ehm, WoW serverne ble angrepet så der kan du ikke skylde på blizzard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dårlig opplegg at du må være pålogga for å spille singleplayer.

 

 

Nei der har du feil =)

 

Online singleplayer gjør bare så du kan joine andre sine spill eller så kan andre joine ditt

 

Offline, Du spiller alene uten at andre kan joine deg eller du kan joine andre, Ingen ting forskjell bortsett fra akkurat det.

 

 

Man kan spille offline og online singleplayer ja. BTW, så kom jeg inn på uplay for 30 sekunder siden :D

 

 

Vi er ikkje de eneste som irriterer oss om musakselerasjonen som ikkje vil skrues av :p

 

http://www.reddit.com/r/farcry/comments/2mm2s4/psa_how_to_disable_mouse_acceleration_in_far_cry_4/

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Spillet mitt er på russisk! Hvordan kan jeg få endra det til engelsk? :S

Hvis du har kjøpt en russisk kode får du ikke endret det, er en grunn til at de er billige.. Evt så har du blitt lurt av selger hvis det ikke var opplyst at det var russisk versjon.

 

 

Svar fra Ubisoft ang dette:

Unfortunately we are unable to assist you with this issue as you have purchased a Russian version of the game. To resolve this issue you will need to contact your point of purchase and request for either a refund or exchange for the game.

 

Da blir det å laste ned en piratkopi og spille den da, Ubisoft skyter seg selv i foten ved å være så jævla tullete.

 

Og skal kreve pengene tilbake fra siden jeg kjøpte fra via PayPal, er merket at man må ha VPN for å aktivere men er ikke merket at det kun er russisk språk tilgjengelig.

Lenke til kommentar

 

Spillet mitt er på russisk! Hvordan kan jeg få endra det til engelsk? :S

Hvis du har kjøpt en russisk kode får du ikke endret det, er en grunn til at de er billige.. Evt så har du blitt lurt av selger hvis det ikke var opplyst at det var russisk versjon.

 

 

Svar fra Ubisoft ang dette:

Unfortunately we are unable to assist you with this issue as you have purchased a Russian version of the game. To resolve this issue you will need to contact your point of purchase and request for either a refund or exchange for the game.

 

Her er de engelske språkfilene:

https://mega.co.nz/#!bNVjiDaD!Q7Z-AQydYAVUp8qYSRFL82h2keIA99DO1wuzxRsrBsI

Du skal kunne endre språk i innstillingene etterpå

Edit: Ny AMD-driver for Far Cry 4: http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/AMDCatalyst14-11-2-BetaWINReleaseNotes.aspx

Endret av Stigs_GTA_cousin
Lenke til kommentar

Kan noen svare meg på hva greia med full vs limited edition er?

 

Får jeg ikke hele spillet med limited edition?

 

Ville tro at det står godt forklart der du kjøper spillet?

 

Jeg kjøpte Far Cry 4 Gold.

 

 

 

The Far Cry 4 Gold Edition includes the Limited Edition & The season pass.

 

http://shop.ubi.com/store/ubiemea/no_NO/pd/productID.304176900/sac.true

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

 

Spillet mitt er på russisk! Hvordan kan jeg få endra det til engelsk? :S

Hvis du har kjøpt en russisk kode får du ikke endret det, er en grunn til at de er billige.. Evt så har du blitt lurt av selger hvis det ikke var opplyst at det var russisk versjon.

 

 

Svar fra Ubisoft ang dette:

Unfortunately we are unable to assist you with this issue as you have purchased a Russian version of the game. To resolve this issue you will need to contact your point of purchase and request for either a refund or exchange for the game.

 

Her er de engelske språkfilene:

https://mega.co.nz/#!bNVjiDaD!Q7Z-AQydYAVUp8qYSRFL82h2keIA99DO1wuzxRsrBsI

Du skal kunne endre språk i innstillingene etterpå

Edit: Ny AMD-driver for Far Cry 4: http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/AMDCatalyst14-11-2-BetaWINReleaseNotes.aspx

 

Det funka ikke, nå får jeg beskjed om å skrive inn serial på nytt når Uplay startes og da sier den at spillet allerede er registrert og det vil ikke starte

 

 

Fuck this shit

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hva er det som skjer med dyra i Kyrat de er jo er helt gale, alle angriper jo hele tia, nå vet ikke jeg hvordan det er med ville dyr borti der, men de er faen meg tøffe i trynet.

Lenke til kommentar

 

For de som lurer, så er ett GTX 980 for veikt for ultrasettings i 1440p i FC4 :yes: 2 stk må til, og 3 er kjekt for full AA. Litt kjekt med litt nvidia tech i FC4, som ; HBAO+, TXAA, PCSS, God-Rays og Fur Tech.

Av ren nysgjerrighet; hvor mange frames per sekund anser du som spillbart her? Lurer på å oppgradere fra GTX 570 SLI til et enkelt GTX 970, for spill som BF4 og Far Cry 4. For øvrig kjører jeg enda et gammelt vannkjølt i7 oppsett med 6 GB @ 1600Mhz og CPU-overklokk på 4,2.

 

Jeg kjører fc4 i 1080p max settings (nvidia settings) med txaa og vsync og får 60 fps med noen dips mot 50+-

Virker veldig bra spillet, men det er unektelig svært likt 3ern bortsett fra ny drakt og et par nye triks. Synes egentlig også at spillet i seg selv ikke ser såå mye bedre ut enn 3ern.

 

Uansett så spiller jeg med gamepad for av en eller annen grunn så fungerer mus så dårlig for meg i fc4, fordi musen har en tendens til av en eller annen grunn å stoppe litt opp/være treg når jeg ser nedover eller oppover... iallfall så er dette så irriterende at jeg nå spiller med gamepad. Noen andre som har liknende erfaringer/fix? (har limited retail versjon altså)

 

I tillegg fungerer ikke txaa så godt i dette spillet som jeg håpet på. Det er altfor mange teksturer her og der som gjør blant annet at når jeg ser på en haug med trær så blir bildet av de veldig kornete/mye jaggy textures:/ altså så ser ikke spillet så skarpt og fint ut som i bildene fra ubi, men det gjør det vel aldri uansett tenker jeg meg hehe:p

Men jeg må si at med tanke på dette så opplevde jeg fc3 som et skaperere spill med tanke på teksturene iallfall, og egentlig morsommere å spille dersom man er en grafikk hore (som noen kaller det)

igjen andre som har liknende erfaringer?

 

Mest sannsynlig så¨er ikke dette problemet like tilstedeværende dersom man spiller i 4k, men da skal du jaggu ha kraftig maskinvare (antakeligvis 2x gtx 980 +)

 

Mine specs:

msi gtx 970 oc

i5 3570k @4,2ghz

8 gig ram

Endret av Wonderchin0
Lenke til kommentar

 

 

For de som lurer, så er ett GTX 980 for veikt for ultrasettings i 1440p i FC4 :yes: 2 stk må til, og 3 er kjekt for full AA. Litt kjekt med litt nvidia tech i FC4, som ; HBAO+, TXAA, PCSS, God-Rays og Fur Tech.

Av ren nysgjerrighet; hvor mange frames per sekund anser du som spillbart her? Lurer på å oppgradere fra GTX 570 SLI til et enkelt GTX 970, for spill som BF4 og Far Cry 4. For øvrig kjører jeg enda et gammelt vannkjølt i7 oppsett med 6 GB @ 1600Mhz og CPU-overklokk på 4,2.

 

Uansett så spiller jeg med gamepad for av en eller annen grunn så fungerer mus så dårlig for meg i fc4, fordi musen har en tendens til av en eller annen grunn å stoppe litt opp/være treg når jeg ser nedover eller oppover... iallfall så er dette så irriterende at jeg nå spiller med gamepad. Noen andre som har liknende erfaringer/fix? (har limited retail versjon altså)

 

Det er en bug som gjør at det ikke går ann å skru av mouse accelerator, så spillet på PC med mus er ihvertfall uspillbart for meg før de får fikset det, det er altfor irriterende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...