Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Spillet mitt er på russisk! Hvordan kan jeg få endra det til engelsk? :S

Hvis du har kjøpt en russisk kode får du ikke endret det, er en grunn til at de er billige.. Evt så har du blitt lurt av selger hvis det ikke var opplyst at det var russisk versjon.

 

 

Svar fra Ubisoft ang dette:

Unfortunately we are unable to assist you with this issue as you have purchased a Russian version of the game. To resolve this issue you will need to contact your point of purchase and request for either a refund or exchange for the game.

 

Da blir det å laste ned en piratkopi og spille den da, Ubisoft skyter seg selv i foten ved å være så jævla tullete.

 

Og skal kreve pengene tilbake fra siden jeg kjøpte fra via PayPal, er merket at man må ha VPN for å aktivere men er ikke merket at det kun er russisk språk tilgjengelig.

 

 

CD key sider opererer i en gråsone, det er din egen feil at du ikke gjør deg selv godt nok informert før du kjøper en spillnøkkel fra slike sider. Alle spill som må aktiveres med VPN er fra russland, Det er såvidt jeg vet kun russland som har unike koder. Og alle Spill nøkler som er kjøpt fra russland er naturligvis nok på russisk men du kan gå inn i spillet og bytte språk, En russisk kopi av spillet har ikke kun russisk tale/tekst. Evt så skal det være fult mulig og endre språk fra en av config filene i mappen der spillet er instalert, Det har fungert på alle spill jeg har brukt VPN til og aktivere og alle russiske piratkopier jeg har lastet ned så jeg tviler på at dette ikke fungerer i farcry 4.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Spillet mitt er på russisk! Hvordan kan jeg få endra det til engelsk? :S

Hvis du har kjøpt en russisk kode får du ikke endret det, er en grunn til at de er billige.. Evt så har du blitt lurt av selger hvis det ikke var opplyst at det var russisk versjon.

 

 

Svar fra Ubisoft ang dette:

Unfortunately we are unable to assist you with this issue as you have purchased a Russian version of the game. To resolve this issue you will need to contact your point of purchase and request for either a refund or exchange for the game.

 

Da blir det å laste ned en piratkopi og spille den da, Ubisoft skyter seg selv i foten ved å være så jævla tullete.

 

Og skal kreve pengene tilbake fra siden jeg kjøpte fra via PayPal, er merket at man må ha VPN for å aktivere men er ikke merket at det kun er russisk språk tilgjengelig.

 

 

CD key sider opererer i en gråsone, det er din egen feil at du ikke gjør deg selv godt nok informert før du kjøper en spillnøkkel fra slike sider. Alle spill som må aktiveres med VPN er fra russland, Det er såvidt jeg vet kun russland som har unike koder. Og alle Spill nøkler som er kjøpt fra russland er naturligvis nok på russisk men du kan gå inn i spillet og bytte språk, En russisk kopi av spillet har ikke kun russisk tale/tekst. Evt så skal det være fult mulig og endre språk fra en av config filene i mappen der spillet er instalert, Det har fungert på alle spill jeg har brukt VPN til og aktivere og alle russiske piratkopier jeg har lastet ned så jeg tviler på at dette ikke fungerer i farcry 4.

 

Jeg har forsøkt følgende:

 

- Endre språk til "english" alle steder i config.

- Overskrive de filene som heter "russian" med english og navngi de som "russian"

- Legge de engelske filene i mappa ved siden av de russiske.

 

Alikevel går det ikke an å få det på engelsk.

Lenke til kommentar

Gler meg til å kose meg med dette spelet. Henta det på GameStop på Gunerius i går, og har spelt eit par timar. Fun fact: På GameStop hadde dei gløymt å gje alle som hadde førehandstinga spelet pre-order-bonusen, som var 100kr å handle for, før eg poengterte det. Eg, og forhåpentlegvis dei som henta spelet etter meg, fekk bonusen. Sakleg å ikkje ha gode rutinar på slik! :)

 

Uansett; inntrykket etter eit par timar speling er at det er ganske likt FC3 (i positiv forstand), og med ei fresh setting i Kyrat. Eg spelar på PS4, og eg hadde nok litt større forventningar til grafikken enn det det er. Grafikken er flott den, men eg blei ikkje blown away. Kanskje det er på tide å oppgradere PCen, for så å heller berre ha det og Wii U i framtida?

Endret av bjarozz
Lenke til kommentar

 

Jeg har forsøkt følgende:

 

- Endre språk til "english" alle steder i config.

- Overskrive de filene som heter "russian" med english og navngi de som "russian"

- Legge de engelske filene i mappa ved siden av de russiske.

 

Alikevel går det ikke an å få det på engelsk.

 

Det morsomme er all den tiden du har brukt på det der, for å spare en hundrings. :rofl:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har forsøkt følgende:

 

- Endre språk til "english" alle steder i config.

- Overskrive de filene som heter "russian" med english og navngi de som "russian"

- Legge de engelske filene i mappa ved siden av de russiske.

 

Alikevel går det ikke an å få det på engelsk.

 

Det morsomme er all den tiden du har brukt på det der, for å spare en hundrings. :rofl:

 

 

Bruker vel VPN metoden først og fremst for å få spillet før det slippes i Norge. Hvorfor man er så ivrig på å få fatt i ett spill, hvorav utgiver ikke tillater anmeldelser før release pga de er redd for at feil og mangler blir avdekket, er en annen sak...

 

Her er forøvrig Total Biscuit`s Port Report for PC versjonen:

https://www.youtube.com/watch?v=M25Le3JdHH8&list=UUy1Ms_5qBTawC-k7PVjHXKQ

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

 

Virker mye mer interessant enn de forrige spillene. Vanvittig pent spill og rimelig svært. Eneste jeg ikke liker sålangt er mouse inputen. Det er noe rart. Aner ikke hvorfor i 2014 vi plutselig får spill som ikke klarer å lese mus ordentlig lenger? WTH skjer. Dette er ikke første gang.

 

Kanskje du har for lav fps? Jeg får "mouse delay" med lav fps.

 

 

45-65fps med ultra nvidia settings i 1440p med ett gtx 980 i multiplayer og singleplayer. Gleder meg til driveren senere i dag så sli kan fungere. Dette spillet ELSKER gpu power :D Spillet bruker knapt cpu :(

 

Meg bekjent er denne mus-greia pga mouse acceleration.

 

Fiks her; http://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/2mm2ki/psa_how_to_disable_mouse_acceleration_in_far_cry_4/

Lenke til kommentar

 

 

Virker mye mer interessant enn de forrige spillene. Vanvittig pent spill og rimelig svært. Eneste jeg ikke liker sålangt er mouse inputen. Det er noe rart. Aner ikke hvorfor i 2014 vi plutselig får spill som ikke klarer å lese mus ordentlig lenger? WTH skjer. Dette er ikke første gang.

 

Kanskje du har for lav fps? Jeg får "mouse delay" med lav fps.

 

 

45-65fps med ultra nvidia settings i 1440p med ett gtx 980 i multiplayer og singleplayer. Gleder meg til driveren senere i dag så sli kan fungere. Dette spillet ELSKER gpu power :D Spillet bruker knapt cpu :(

Meg bekjent er denne mus-greia pga mouse acceleration.

 

Fiks her; http://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/2mm2ki/psa_how_to_disable_mouse_acceleration_in_far_cry_4/

Hadde du lest noen poster tilbake, f.eks post #102, så hadde du sett samme linken. Haddde du lest på linken du postet, så hadde du sikkert funnet at fixen ikkje funker ? :p

 

Funka iallefall ikkje i går for de jeg så.

Lenke til kommentar

Total Biscuit tar opp dette i den Port Reporten sin jeg linket til i posten over. Mouse acc er bugga, akkurat som i Far Cry 3, ikke mulig å skru av acceleration selv om det er ett valg for det in-game. Tror heller ikke at man kan fikse det manuelt foreløpig så godt det ikke er en competive multiplayer shooter dette :p

Lenke til kommentar

Fikk såvidt testa i går på grunn av Uplay. På mitt MSI GTX 970 og ein aldrande i5 760 trur eg at eg kan sjå langt etter Ultra/Nvidia i 1080p, men det er kanskje mest på grunn av mouselag. Kom det ein fiks til det problemet i FC3/Bood Dragon?

 

Kva bruker folk til å måle FPS? Og eg ser folk snakke om FPS over 60 her, men er ikkje der ein cap på 60?

Lenke til kommentar

Tydeligvis ikke. V-sync vil dog cappe deg til 60 FPS om monitoren bare støtter 60 Hz.

 

Mouselag?

 

prosessoren din vil etter testene jeg ha sett ikke holde deg spesielt mye igjen med bare et skjermkort.
55 FPS Minimum og 70 FPS gjennomsnitt for CPUer som er på omtrent samme nivå lover jo godt.

Selv om skjermkortet nok vil begrense deg til litt lavere ytelse, så bør du nok fint klare maks i 1080p med rundt 50-60 FPS.

post-10067-0-83113600-1416389638.jpg

Lenke til kommentar

V-Sync er slått av.

 

Var litt upresis. Testa ikkje så mykje på max, så er usikker på kor god bildeflyten faktisk var, men det er fullstendig uspelbart uansett, på grunn av kraftig mouselag.

 

Får mindre mouselag viss eg reduserer kvaliteten noko, men det er jo irriterande at det er det som skal vere avgjerande. Får teste litt meir i kveld!

 

Eg forstår forøvrig ikkje kvifor default FOV er satt så lav, er det nokon som faktisk speler med default verdi på PC?

Lenke til kommentar

Usikker kva det betyr for min del :-P

 

Her er ein med GTX 980 og i7 3770K. Så bør klare køyre det på mi maskin med 3770K og GTX 780. :-)

 

3770K er egentlig unødvendig på lista.

Vi kan se at 2500K får 62/80 FPS, mens 4770K ligger på 64/81. Og med SÅ små forskjeller (1-2 FPS), så er det ikke vanskelig å se for seg hvor 3770K havner, som jo plasserer seg omtrent midt mellom de to generasjonene. :wee:

 

Det faktum at 2600K havner enda lengre ned, sier vel egentlig litt om feilmarginene i en slik test, og at 3770K havner et sted rundt 63/80. :)

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...