Latias Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Skrevet 5. juli 2014 Der kom jammen meg reservekeeperen til Costa Rica inn gitt! 2
Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Vær så snill Nederland, ikke skuff! Orker ikke et så defensivt lag i en semifinale!
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Der kom jammen meg reservekeeperen til Costa Rica inn gitt! Men han har jo på seg feil trøye.... #confused
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Nederland har aldri vunnet en straffesparkkonkurranse i finalerundene.
Nevnarion Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Da ble det ihvertfall én skikkelig underholdende kvartfinale.
Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Nederland har aldri vunnet en straffesparkkonkurranse i finalerundene.Jaja. Da får vi ihvertfall starte med sesongforberedelsene tidlig.
oOF Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Nederland har aldri vunnet en straffesparkkonkurranse i finalerundene. Måtte det fortsette i kveld.
Jotun Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Hvem i svarte var han som jabbet om David og Goliat? (ikke fått med meg hele sendingen....) Magnus Carlsen? Ikke like intelligent i alt han foretar seg?
IcedInsanity Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Hvem i svarte var han som jabbet om David og Goliat? (ikke fått med meg hele sendingen....) Magnus Carlsen? Ikke like intelligent i alt han foretar seg? Vår alles store sjakk konge.... -.-
kremt Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Spent på myntkastet. Taperen av det har statistisk kun 40 % sjanse for å vinne.
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Er så evig glad for at jeg tok ferien min fra jobb for å se VM. Faen så flotte og underholdende kamper vi har fått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå