Gå til innhold

Kamptråd - Brasil vs Colombia (kvartfinale)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

jaja. dere får høre på meg i framtiden folkens.

 

Det er ikke slik at "alle trodde Colombia skulle vinne". Det er din fantasy. De fleste( inkl meg) regnet med en jevn kamp med Brazil som favoritt, men håpet på Colombia.

Du derimot trodde på 4- 0 seier til Brazil. Og tok mest feil av alle. Så hvorfor høre på deg?

 

sov godt.

 

 

takk i like måte :) @Delvis har forresten rett

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så dommeren kneet som påførste brudd i ryggen på Neymar? Han dømte vel ikke frispark engang? Kan spilleren straffes i ettertid? Da burde Fifa isåfall straffe han hardere enn Suarez, for dette er mye mye mye mer alvorlig og farlig enn ett lite bitt i skulderen.

Lenke til kommentar

 

 

Tenkte jeg skulle sette penger på Brasil i morra, da det alltid går til helvete når jeg spiller på Oddsen, go Colombia :)

 

Satt penger på noe mindre sansynlig:

 

Columbia vinner over Brasil

Tykland - France er Uavgjort etter 90 spillte (mulig den går til helvete nå som halve tyskland ligger slakke med forkjølelse.....)

Arg - Belg er uavgjort etter 90

 

og.... :rofl:

 

Costa Rica slår Nederland

 

(ikke at jeg håper dette, men gav meg en temmelig pen odds...! :tease: )

 

 

Poenget er ikke om oddsene er pene, men om de er underspilte.

 

 

Sa meg ganske lite. Er ikke noe ekspert på å spille på odds. La den inn mer kun for gøy.

Lenke til kommentar

Så dommeren kneet som påførste brudd i ryggen på Neymar? Han dømte vel ikke frispark engang? Kan spilleren straffes i ettertid? Da burde Fifa isåfall straffe han hardere enn Suarez, for dette er mye mye mye mer alvorlig og farlig enn ett lite bitt i skulderen.

 

Det har jo blitt diskutert opp og ned og i mente den diskusjonen om biting vs. stygt spill - hva som er verst - ingen vits å fyre opp den diskusjonen igjen.

 

Zuniga fikk ingen kort, men det ble vel frispark til Brasil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg mener personlig at Brasil vinner uten Neymar og sin kaptein. Tyskland har ikke imponert bortsett fra i kampen mot Portugal. Et lag spiller ikke bedre enn motstanderen tillater. Personlig tror jeg tyskerne vil bli løpt i senk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

 

 

Tenkte jeg skulle sette penger på Brasil i morra, da det alltid går til helvete når jeg spiller på Oddsen, go Colombia :)

 

Satt penger på noe mindre sansynlig:

 

Columbia vinner over Brasil

Tykland - France er Uavgjort etter 90 spillte (mulig den går til helvete nå som halve tyskland ligger slakke med forkjølelse.....)

Arg - Belg er uavgjort etter 90

 

og.... :rofl:

 

Costa Rica slår Nederland

 

(ikke at jeg håper dette, men gav meg en temmelig pen odds...! :tease: )

 

 

Poenget er ikke om oddsene er pene, men om de er underspilte.

 

 

Sa meg ganske lite. Er ikke noe ekspert på å spille på odds. La den inn mer kun for gøy.

 

 

Jeg kunne gitt en kort kommentar, men velger å gi en grundigere foklaring.

 

Det er ganske enkelt dersom du har evnen til å vurdere om en favoritt gjøres til en større favoritt enn den bør være. I det lange løp er det lite å vinne på å spille på en overspilt favoritt. Du bør kanskje finne deg en bok om odds før du forstår hva jeg mener.

 

En dyktig oddspiller spiller ikke på 4 i odds, men spiller på 4.2 i odds. De 0.2 ekstra poengene kan være nok til at vedkommende spiller går med overskudd.

 

Det ble sagt om en av historiens dyktigste hestespillere Don Scott at han kunne ta fly til en bane for å spille på en hest. Det var før man kunne spille på nettet. Fikk han ikke gode nok odd så tok an fly tibake uten å satse en AUD.

 

Han var australiener. I Australia er oddsberegninger en vitenskap det undervises i på universiteter.

 

Råd spill aldri mot en Australiensk odds spiller så sant du ikke har unik informasjon om at dine odds er bedre.

Lenke til kommentar

Jeg hadde et excel-ark en gang i tiden, med odds fra NT og laget statistikk for å se om det var noen oddsintervaller som ga større sjanse for gevinst enn andre. Min konklusjon den gangen var at det var minst å tape på å spille på favorittene :p Det var også små forskjeller, om oddsen var 1,20 eller 2,25 var det relativt sett den samme "verdien" i spillene over tid. Mener at odds fra 1,70-1,90 var noe bedre (typ 5% større tilbakebetaling) kontra det øvrige feltet blant favorittene.

Jeg bestrider ikke teorien, oddsen til storselskapene settes for profitt, ikke for å gi et korrekt bilde av styrkeforholdet, men det var litt mot det jeg fant den gangen. Mulig tilbakebetalingen til NT har noe å si, tror dette var i starten av den tiden det ble 85% på oddsen. De tjente penger over hele fjøla, så de "gode" oddsene var der kanskje som lokkemat.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...