Gå til innhold

Kamptråd - Brasil vs Colombia (kvartfinale)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten må de stoppe tiden når ballen ikke er i spill (som de gjør i de fleste andre sporter), eller så mye de legge til tilstrekkelig med tid. Det er helt idiotisk hvordan det fungerer nå, dommeren gir incentiver til å drøye. Spesielt på overtid, der drøying tilsynelatende ikke får tilleggstid. Jeg blir like forbanna hver kamp.

Lenke til kommentar

 

blir nok rundt 4-0 til brasil denne kampen. men tror ikke de vinner hele vm. husk: colombia er et mye dårligere lag enn brasil.

 

Du må ha sett noen andre Colombia-kamper enn meg.

 

hei.

har sett colombias kamper i dette vm.

kwah.

Lenke til kommentar

 

 

blir nok rundt 4-0 til brasil denne kampen. men tror ikke de vinner hele vm. husk: colombia er et mye dårligere lag enn brasil.

 

Du må ha sett noen andre Colombia-kamper enn meg.

 

hei.

har sett colombias kamper i dette vm.

kwah.

 

 

Og du fikk feil. Det ble jo mye nærmere 2 - 2 enn 4 - 0 -

Lenke til kommentar

 

 

 

blir nok rundt 4-0 til brasil denne kampen. men tror ikke de vinner hele vm. husk: colombia er et mye dårligere lag enn brasil.

 

Du må ha sett noen andre Colombia-kamper enn meg.

 

hei.

har sett colombias kamper i dette vm.

kwah.

 

 

Og du fikk feil. Det ble jo mye nærmere 2 - 2 enn 4 - 0 -

 

jepp. var ikke brasil som vant.

Lenke til kommentar

Enten må de stoppe tiden når ballen ikke er i spill (som de gjør i de fleste andre sporter), eller så mye de legge til tilstrekkelig med tid. Det er helt idiotisk hvordan det fungerer nå, dommeren gir incentiver til å drøye. Spesielt på overtid, der drøying tilsynelatende ikke får tilleggstid. Jeg blir like forbanna hver kamp.

"Because of relentless faffing about by players, the average amount of time that the ball has been in play in Premier League matches this season (2010/11) is 62min 39sec."

 

Å stoppe klokka hver gang ballen ikke er i spill vil bare drepe fotballen.

Lenke til kommentar

 

Enten må de stoppe tiden når ballen ikke er i spill (som de gjør i de fleste andre sporter), eller så mye de legge til tilstrekkelig med tid. Det er helt idiotisk hvordan det fungerer nå, dommeren gir incentiver til å drøye. Spesielt på overtid, der drøying tilsynelatende ikke får tilleggstid. Jeg blir like forbanna hver kamp.

"Because of relentless faffing about by players, the average amount of time that the ball has been in play in Premier League matches this season (2010/11) is 62min 39sec."

 

Å stoppe klokka hver gang ballen ikke er i spill vil bare drepe fotballen.

 

 

Det er sikkert flere som lurer, så jeg bare spør: hvordan kan dette drepe fotballen? 2x35 min. effektiv spilletid er langt bedre sportslig sett enn det tullet man ser når det ene laget har en knapp ledelse. Det er helt greit at det tar noen sekunder å ta utspark o.l., men det burde vært en standard, og den ekstra tiden burde bestandig blitt lagt til. Ellers faller jo poenget med tilleggstid bort, nemlig at det skal kompensere for disse unødvendige sekundene/minuttene som går bort i sommel, skader osv. Forøvrig er det flere problem man kommer til livs her, for eksempel at å bruke noen ekstra sekunder tidlig i første omgang aldri medfører gult kort eller tilsnakk, men gjør man det samme på 1-0 sent i andre omgang vanker det gult kort. Det er altså ikke drøyingen som det gis gult kort for, det er det faktum at man har et fordelaktig resultat!

Lenke til kommentar

jaja. dere får høre på meg i framtiden folkens.

 

Det er ikke slik at "alle trodde Colombia skulle vinne". Det er din fantasy. De fleste( inkl meg) regnet med en jevn kamp med Brazil som favoritt, men håpet på Colombia.

Du derimot trodde på 4- 0 seier til Brazil. Og tok mest feil av alle. Så hvorfor høre på deg?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

jaja. dere får høre på meg i framtiden folkens.

 

Det er ikke slik at "alle trodde Colombia skulle vinne". Det er din fantasy. De fleste( inkl meg) regnet med en jevn kamp med Brazil som favoritt, men håpet på Colombia.

Du derimot trodde på 4- 0 seier til Brazil. Og tok mest feil av alle. Så hvorfor høre på deg?

 

sov godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...