Gå til innhold

bandana


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest mafister

Her jeg bor går ingen med sånt.

De jeg går på skole med går med sånt 24/7.

Synes ikke det er stygt, bare kjempeuvant fra gutter jeg kjenner "hjemme".

Er en fyr i klassen min som har rosa bandana, han er søt han ;)

Lenke til kommentar

Haha har en del tullinger på skolen som bruker skaut/bandana/whatever sammen med sine rosa pique skjorter og piratbukser... (de er seff fra Fana...)

 

Når de i tillegg smeller på en rød gant vest utenpå så blir det hele ganske så utålelig... vet iallefall hvem som er svartelistet i russetiden ;)

 

hmm glemte nesten mokkasiner med "golf" sokker i

 

takler ikke sånne folk med sosse stil i både klæsvei og oppførsel... burde fått bank hele gjengen

Lenke til kommentar
Hva har dere i mot vår klesstil?

OK: om du syntes en type klær er styggt (buffalos f.eks) så har du rett til å mene det... (buffaloes er styggt btw.)

 

Jeg syntes den klesstilen er stygg/overfeminin/sossete/ekkle farger/upersonlig, det har jeg også rett til å mene..

 

Skjønner?

 

Så det jeg har imot den klesstilen er: Den er uhorvelig stygg...

 

 

 

Fornøyd?

Lenke til kommentar
Ja, jeg nektet deg ikke å mene det...

 

Sossette vet jeg ikke, du kunne vel like gjerne gått med det og sstemt SV.. Selv om det ikke er tilfelle!

 

Overfeminin? Liker ikke SV det da?

 

Ekkle farver? Sort er nok best?!

 

Upersonlig? Flere mennekser går i ekle sorte klær!

1. Du innrømmer ikke at du er en såkalt soss? Du kan likegjerne være stolt av det...

 

2. Jeg snakker rent estetisk... selv er jeg feminist/maskulinist... altså, for begge kjønns fremgang SAMMEN, ikke mot hverandre. Ellers nekter jeg ingen å leve ut sin homosexualitet, heterosexualitet, bisexualitet... (og all annen sexualitet innenfor lovens grenser)

 

3. Jeg syntes pasteller er stygge farger... blasse og sossete, noe mer du vil vite? Sort er en meget nøytral og fin farge egentlig... Samme er hvitt... og brunt... osv osv osv

 

4. Det er upersonlig fordi det er en kjøpt stil... ALLE har samme bandana av samme merke og samme mokkasiener, busker, vester... nesten alt er likt... booooring spør du meg...

Lenke til kommentar

Skotskrutete lang shorts (kortebukse for å få det politisk korrekt), flanellsskjorte, boots, gammal annorakk fra 80-tallet pluss masse lenker og nagler og det som værre er.... og kansje en sixpence (seff med skotskrutet mønster) på toppen... i tilleg til dette skal det være sydd på masse merker (kommunistiske budskap og anti krig/usa/nazisme osv.. ) osv., og klærene kan godt være litt slitt, revet i osv..

sånn er personlig klesstil som er tøfft å se på

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...