Gå til innhold

bandana


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amerika og USA er vel egentlig greit, det er styreformen, maktmissbruket og kapitalismen de røde (jeg) ikke liker.

 

Og at veldig mange der borte virker totalt hjernevasket

Tror veldig mange der borte er hjernevaska.

Jeg leste for noen år siden at 70% av alle amerikanske skolebarn (el) trodde jorden var rund som en pannekake.

Lenke til kommentar
American second hand sjappa.. Dere snakker om den før burger king? Bakgata ved Lise Lohne(elns)? Det var jo den jeg anbefalte deg her for leden HalTan :) (Og JA, det er en fet butikk)

Veit ikke noe om Burger King, men den ligger i Grensen 9. Er det Beate Uhse du mener? En eller annen erotisk artikkel butikk. Knallbutikk, det skal visst være en et eller annet sted på Grønland også...

Lenke til kommentar
American second hand sjappa.. Dere snakker om den før burger king?  Bakgata ved Lise Lohne(elns)?  Det var jo den jeg anbefalte deg her for leden HalTan :)  (Og JA, det er en fet butikk)

Veit ikke noe om Burger King, men den ligger i Grensen 9. Er det Beate Uhse du mener? En eller annen erotisk artikkel butikk. Knallbutikk, det skal visst være en et eller annet sted på Grønland også...

That's the one!

Lenke til kommentar
Noen butikker som ligger på denne kanten av landet (Bergen)?

Prøv å søk på gulesider.no. Slå opp i gulesider telefonkatalogen, elns.

Second hand = brukt, jepp.

Nå som de selger bandana og masse andre rare plagg jeg ikke er interessert i å bruke er det ofte greit å gå i bruktsjapper for å finne fete klær.

Lenke til kommentar
Jeg er av prinsipp imot bandanaer som ikke bærer et sosialistisk budskap eller emblem, hvis ikke er det en vestkant-bandana...

 

Etter revolusjonen skal det innføres dødsstraff for å ha på bandana uten kommunistisk tema...

I Drammens-området så er man automatisk soss/gay om man bruker snytetørkle rundt knotten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...