Gå til innhold

bandana


Anbefalte innlegg

Jeg er av prinsipp imot bandanaer som ikke bærer et sosialistisk budskap eller emblem, hvis ikke er det en vestkant-bandana...

 

Etter revolusjonen skal det innføres dødsstraff for å ha på bandana uten kommunistisk tema...

I Drammens-området så er man automatisk soss/gay om man bruker snytetørkle rundt knotten.

Er man vel ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke uttale meg om hvorvidt folk som bruker vestkantskaut er homofile eller ikke, men jeg kan fortelle dere at her nede hvor vi har et litt mer jordnært syn på oss selv så anses gutter med nevnte hodeplagg som VANVITTIG feminine, og det tas ofte som et tegn på at den personen i 84,7% av alle mulige tilfeller (Drillo-prosent) er gjennomsyret blærete - og mest sannsynlig fra Oslo. Utfyller hankjønns-personen i tillegg ett eller flere av følgende punkter kan opp til 15 ekstra prosent legges til;

* Har bleka hår

* Bruker ekstreme mengder med voks i det bleka håret sitt

* Har det bleka, tungt voksa håret sitt i slafer ned etter kinna så det ser ut som kottiser

* Har knekk i håndleddet

* Går som om de ikke fant et "porselensklosett" tidsnok

* Har på seg noe lyserosa

* Vokser leggene sine

* Flasher de voksa leggene sine ved å ha på seg trange piratbukser langt uti september

 

Disse synspunktene kommer ikke bare fra gutter her nede, jentene har heller ikke sans for disse vestkant-dyra. På den annen side, ekstreme vestkant-folk vil vel helst ikke blande verken blod eller andre kroppsvæsker med folk utenfra uansett. :roll:

Lenke til kommentar

Tjo ho, JayHeM! Hva slags verden lever du i?

 

Er det noe galt i å fjerne ubehaglig kroppshår på benene?

(Nå går jeg ikke i piratbukser men....) LIKER JENTENE "der nede" legger fulle av hår?

 

Voks, hva er galt med det? De aller fleste bruker tross alt det, østkantgutter inkludert. Håret skal henge litt "tjafeste"(eller hvca du kalte det) ned. Det skal se litt krøllete ut!

 

Lyserosa er da en fin og nøytral farve? Eller; lysegul er jo nesten like bra da!

 

hva slags knekk i håndleddet er det du snakker om?

Lenke til kommentar
(1) Tjo ho, JayHeM! Hva slags verden lever du i?

 

(2)Er det noe galt i å fjerne ubehaglig kroppshår på benene?

(Nå går jeg ikke i piratbukser men....) LIKER JENTENE "der nede" legger fulle av hår?

 

(3)Voks, hva er galt med det? De aller fleste bruker tross alt det, østkantgutter inkludert. Håret skal henge litt "tjafeste"(eller hvca du kalte det) ned. Det skal se litt krøllete ut!

 

(4)Lyserosa er da en fin og nøytral farve? Eller; lysegul er jo nesten like bra da!

 

(5)hva slags knekk i håndleddet er det du snakker om?

1) Sikkert i den samme verdenen som du lever i

2) Hvor mange gutter kjenner du egentlig som fjerner "motbydelig" hår på leggene?

3) Ingenting... :shrug:

4) Lyserosa en fin farge? Psykolog mann, psykolog!

5) Sikkert den såkalte "Homoknekken": Når man er helt slapp i håndleddet (se for deg en våt polvott)

Lenke til kommentar
Sa jeg at det var det det betød?

 

Men det er da et faktum at rosa, LYS ROSA er pent! Jentene liker jo også det da!

 

HalTan, drar du til Tveita og Grønnland for å finne jenter?

LOL! Nå overdriver du, HalTan behøver da hvertfall ikke ta på seg lyserosa skjorter, bandanaer og shave leggene sine for å få damer.

Lenke til kommentar
Tjo ho, JayHeM! Hva slags verden lever du i?

 

1) Er det noe galt i å fjerne ubehaglig kroppshår på benene?

(Nå går jeg ikke i piratbukser men....) LIKER JENTENE "der nede" legger fulle av hår?

 

2) Voks, hva er galt med det? De aller fleste bruker tross alt det, østkantgutter inkludert. Håret skal henge litt "tjafeste"(eller hvca du kalte det) ned. Det skal se litt krøllete ut!

 

3) Lyserosa er da en fin og nøytral farve? Eller; lysegul er jo nesten like bra da!

 

4) hva slags knekk i håndleddet er det du snakker om?

1) Hrm, bare tanken på gutter som shaver leggene får meg til å grøsse... Så fremt de ikke er svømmere som satser - det er det ENESTE godtatte unntaket. Og her nede så synes ikke jentene det er noe galt at gutter tar vare på manndommen sin, nei...^^

 

2) Du leste ikke godt nok; LITT voks er ok - en halv boks hver dag er ikke ok. (Og skal du på liv og død ta alle utsagn ordrett så er det en vanvittig god taktikk for å unngå å diskutere med folk - skal hukse på den)

 

3) Ærlig talt - hva er IKKE galt med lyserosa? Og så på GUTTER?! Takk, men nei takk... Pastellgult stiller i klassen under, det er bare tacky...

 

4) Vel, sånn... knekk, vel... Geez, ikke gjør deg så dum, da! :roll:

 

 

Nå klarer jeg seriøst ikke å få det bildet av en gutt med vestkantskaut og lyserosa piquet som vokser leggene sine bort fra netthinnene... BLURGH! :mad:

Lenke til kommentar
LOL! Nå overdriver du, HalTan behøver da hvertfall ikke ta på seg lyserosa skjorter, bandanaer og shave leggene sine for å få damer.

Tror egentlig de ferreste trenger å gjøre det for å få seg dame :shrug:

Uansett; konklusjonen er altså at JoachimR har en *smule* ( :roll: ) feminin livsstil...

Lenke til kommentar

En smule feminin livstil er mulig det, men det har da per definisjon nesten aller her oppe.

 

Nei, jeg skjønner ikke hva lsga sknekk du snakker om.

 

Lyseblått da, mye bedre det? har lyseblå pique på nå jeg! Og med kraven opp blir det bra!

 

En boks med voks holder ganske så lenge. Har en amerikansk boks(=stor) som nå har hold siden august.

 

Ja vel, jeg synes ikke hår på legger er delikat. Det er nå så

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...