Gå til innhold

bandana


Anbefalte innlegg

Nja, bortsett fra at man aldri ville snytt seg i et slikt et i min verden....

 

Nei, dere bruker vel tusenlapper istedenfor? eller lua til negern som står i porten?

 

Penta: yoyoganstahbædasshiphophoppetihop wannabees har strømpebukse på hodet ja, er noen år siden jeg så denslags her i byen dog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bandana? aldri hørt om.. men når jeg ser på bildene så gjenkjenner jeg de fra 13-14 år gamle gutter med sølvaktive saggebukser ,buffalosko og ring i øret! lolol! det ser rett og slett ikke bra ut på noen jeg har sett.. kanskje på ganstere i new york.. men ikke på småwannabes i oslo=P

 

Sorry mac, jeg har ikke saggebukser eller buffalosko. Heller ikke ring i øret. En lyst pique, og en ordinær bukse gjør seg bra i tillegg til bandana'ene.

 

Sitat:

 

 

 

bandana arcobaleno gay pride

 

 

 

need i say more?

 

Veldig rart da.. Hvilke farver er brukt på de bandana'ene? Jeg ville selvsagt aldri ikledd meg de farvene. Det sier seg selv...

Lenke til kommentar
bandana? aldri hørt om.. men når jeg ser på bildene så gjenkjenner jeg de fra 13-14 år gamle gutter med sølvaktive saggebukser ,buffalosko og ring i øret! lolol! det ser rett og slett ikke bra ut på noen jeg har sett.. kanskje på ganstere i new york.. men ikke på småwannabes i oslo=P

 

Sorry mac, jeg har ikke saggebukser eller buffalosko. Heller ikke ring i øret. En lyst pique, og en ordinær bukse gjør seg bra i tillegg til bandana'ene.

 

 

mac? jeg erke no mac! makan!

uansett om du har saggebukser og buffalo eller pique-skjorter osv så ser desverre bandana ikke bra ut noengang.. da ville jeg heller gått for kåbbåyhatt! ev. skinnlue a la politimannen i Village People! Der har du noe som kunne slått ann blandt vestkant gutta ass! :yes:

:lol:

Lenke til kommentar

Det er det jeg alltid har sagt! vestkantsoss er sosser! Skaut er visst pent og moderne nå, så da går "alle" med det. for ett par år siden var det bare vaskekoner og tullinger som brukte skaut, men nå har moteindustrien funnet ut at de kan tjene spjut på skaut, så da er det moderne.

Lenke til kommentar
Hva er du for en jente da?

PeNtA er ingen vanlig jente. . . Hvis du hadde lest herre over ditt eget domene-tråden hadde du nok forstått det :lol:

 

Hm?

 

Nå ble jeg nysgjerrig... :D

 

EDIT: Right, see what you mean.

*magen velter seg litt over PeNtA sine bidrag til "vi lar det gå sport i å være ekle"-konkurransen(e)*

Lenke til kommentar
Hva er du for en jente da?[/] Nesten alle her bruker bandana, men sånne som HalTan finnes jo...

 

Hadde vi brukt det om det ikke så ut? Nope!

PeNtA er ingen vanlig jente. . . Hvis du hadde lest herre over ditt eget domene-tråden hadde du nok forstått det :lol:

 

hva! frekk eller? sier du jeg er UNORMAL?!! :o

 

hohoho! jeg er faktisk helt normal! i alle fall i min verden..

 

yey! om ca et kvarter får jeg besøk! av kjæresten min!! *fnise* :wink:

 

edit: kanskje jeg skal få han til å kjøpe seg en bandana! så han kan bli like kul og moteriktig som ehm..trådforfatter!

Lenke til kommentar

Er det ikke moderne med litt høye snøjoggere som ikke er knyttet igjen, også buksen nedi da? Alle de moteriktige her i byen gjør jo det. Kanskje vi ligger litt etter her. . .

 

Om kjæresten liker skautet ditt får være hennes sak, faktum er at det er ett skaut. Bruk det gjerne om du vil, men jeg skal banne den ene rævballen min på at du kommer til å slutte å bruke det når det er umoderne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...