Gå til innhold

bandana


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idiot.. :shrug:

 

 

Altså, normale mennesker lever ikke etter uttrykket "fashion over functionality".. Ja, jeg bryr meg om utseendet, men prioriterer funksjonaliteten. Jeg betaler IKKE 800 spenn for en ullgenser med Gant merke på, når jeg kan få like varm, og, hvis jeg vil, identisk med unntak av gant merket, på en second hand butikk. Jeg skal ikke rakke noe ned på sosse/kakse stilen akkurat nå, det overlater jeg til andre å gjøre.. Menneh.. Hvorfor gå med bandana når du kan gå med lue? (Nei, ikke svar på det.. Vi har brukt 9 sider på å diskutere dette, og du tapte.)

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Jeg går på Handelsgym, og her er det bandanasgutter ja :lol:

Candyfloss, har du klassebilde? :p

 

Kanskje ejg kjenner noen i klassen din... jeee

Vi får det snart. Går i 1B hvis det sier deg noe..?

Lenke til kommentar

Tror jeg aldri har glist så mye av en post! :D

 

Kjenner jeg blir litt småkvalm når jeg leser den søpla om at 'alle her flyr rundt med skaut på hodet, ergo er det kult. Og når det ikke er mote og kult lenger da gidder jeg ikke å gå med det lenger'.

Personlig driter jeg i mote, og merke. Som nvoetfiv sier, går jeg heller i en second hand butikk å kjøper samme gensern som på Kamikaze som koster 1700,- fordi det står Gant på den.

Du får ikke trøkka et skaut over skallen min fordi det er siste mote og 'alle' går med det. Jeg kjører egen stil, og er stolt av det - finnes altfor mange av de som slavisk følger siste mote.

Lenke til kommentar
FreTex er en fantastisk butikk. Eneste stedet man kan finne så masse kule klær samlet på ett sted...

 

Og til JoachimR: Ja jeg glemte å ta med Palestinaskjerfet. Jeg kunne også gått med en button det stod fæle ting om Bush på, hvis jeg fant en et sted

American Classics (Oslo) har mye kule second hand klær. Det er ikke sikkert ordet 'American' appelerer til røde her på forumet, men klærne er kule og lite amerikanske. 60/70-talls greier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...