Gå til innhold

bandana


Anbefalte innlegg

En smule feminin livstil er mulig det, men det har da per definisjon nesten aller her oppe.

 

Nei, jeg skjønner ikke hva lsga sknekk du snakker om.

 

Lyseblått da, mye bedre det? har lyseblå pique på nå jeg! Og med kraven opp blir det bra!

 

En boks med voks holder ganske så lenge. Har en amerikansk boks(=stor) som nå har hold siden august.

 

Ja vel, jeg synes ikke hår på legger er delikat. Det er nå så

Her nede, her oppe... Hva snakker du om?

Lyseblått er bedre, ja.

Er det slik å forstå at alt som er stort er amerikansk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HalTan, drar du til Tveita og Grønnland for å finne jenter?

Jeg bedømmer ikke mennesker etter der de bor... Den ultimate kvinne kan bo ved siden av meg, hun kan være fra tåsen, eller hun kan bo i Mogadishu...

 

OG: HVA ****** ER SÅ GALT MED GRØNLAND? HVA ****** ER SÅ GALT MED TVEITA (utenom tveitagjengen :p men Aasen har jo sitt svar på den: hvitsnippgjengen...)

Lenke til kommentar
Grønland og Tveita er noen slags gettoer... Den liker vi ikke. Nesten all kriminalitet i Oslo har et opphav fra de stedene. Dessverre.

 

Så bra at du vil blande blod med hvem som helst da, uavhenigig av opphav... Det vil ikke jeg for å si det slik...

 

Hvilken gjeng var det som forsøkte seg i Posthuset?

Nok en tragisk fordomm fra din side JokkeR. Grattis!

 

Grønland er et sentrumsområde... og heller ingen ghetto. Det finnes ikke en eneste ghetto i hele Norge.. det har jeg sagt til deg før. På tide at du begynner å underbygge pisspreiket ditt med fakta, og ikke vranglære, (eller ikke øære i det hele tatt?) Du er rett og slett uinformert, du vet jo ikke en DRITT om verden utenfor Aasen, herregud. Og hva fa'en er så galt med områder der det bor mennesker som ikke nødvendigvis har så mye middler å legge på bordet som faren din? Du ser NED på mennsker med inntekt under 400.000, og det er bare TRIST av deg.

 

Og ja, Tveita har fått et leit stempel pga. Tveitagjengen (som forresten er svært innaktiv for tiden). Men om det skulle oppstå en slik gjeng i slemdalsområdet har ingen rett til å si at nesten all kriminalitet opptår der. Jokkemann: du vet INGENTING, på tide at du lærer noe?

 

Jeg vil ikke blande blod med "hvem som helst", jeg vil blande blod med et menneske som er riktig for meg. Med andre ord jenta/damen jeg elsker osv. Det er bare tragisk av deg å mene at dette er galt, det er faktisk viktig for deg at en kvinne er direkte rik og har en rik far? Tragisk *riste på hodet*

 

Det er på tide at JokkeR pakker sakene sammen og stikker fra dette forumet før han uttrykker mer av sin utagerende idioti, her gjør han i hvertfall stort sett ikke noe annet en å drite seg ut foran folk.

 

Jeg vet ingenting om posthuset... Tveitagjengen? Hvor bor de som bedriver mest økonomisk kriminalitet i landet JoachimR? Gjett tre ganger...

 

Et par ledende spørsmål til Jokke:

 

1. Mener du at du er mer verdt en mennesker med mindre penger en deg?

 

2. Mener du at man kan bestemme en enkeltpersons personlighet/egenskaper/ferdigheter/intelligens/you name it ut ifra bosted?

 

3. Mener du at rike mennseker er smartere en mennesker med mindre penger?

 

4. Mener du at en person som bor på tveita er kriminell?

 

5. Mener du at det bedrives lite kriminalitet av beboere i Holmenkollåsen/Slemdalsområdet ?

Lenke til kommentar
Grønland og Tveita er noen slags gettoer... Den liker vi ikke. Nesten all kriminalitet i Oslo har et opphav fra de stedene. Dessverre.

 

Så bra at du vil blande blod med hvem som helst da, uavhenigig av opphav... Det vil ikke jeg for å si det slik...

 

Hvilken gjeng var det som forsøkte seg i Posthuset?

Nok en tragisk fordomm fra din side JokkeR. Grattis!

 

Grønland er et sentrumsområde... og heller ingen ghetto. Det finnes ikke en eneste ghetto i hele Norge.. det har jeg sagt til deg før. På tide at du begynner å underbygge pisspreiket ditt med fakta, og ikke vranglære, (eller ikke øære i det hele tatt?) Du er rett og slett uinformert, du vet jo ikke en DRITT om verden utenfor Aasen, herregud. Og hva fa'en er så galt med områder der det bor mennesker som ikke nødvendigvis har så mye middler å legge på bordet som faren din? Du ser NED på mennsker med inntekt under 400.000, og det er bare TRIST av deg.

 

Og ja, Tveita har fått et leit stempel pga. Tveitagjengen (som forresten er svært innaktiv for tiden). Men om det skulle oppstå en slik gjeng i slemdalsområdet har ingen rett til å si at nesten all kriminalitet opptår der. Jokkemann: du vet INGENTING, på tide at du lærer noe?

 

Jeg vil ikke blande blod med "hvem som helst", jeg vil blande blod med et menneske som er riktig for meg. Med andre ord jenta/damen jeg elsker osv. Det er bare tragisk av deg å mene at dette er galt, det er faktisk viktig for deg at en kvinne er direkte rik og har en rik far? Tragisk *riste på hodet*

 

Det er på tide at JokkeR pakker sakene sammen og stikker fra dette forumet før han uttrykker mer av sin utagerende idioti, her gjør han i hvertfall stort sett ikke noe annet en å drite seg ut foran folk.

 

Jeg vet ingenting om posthuset... Tveitagjengen? Hvor bor de som bedriver mest økonomisk kriminalitet i landet JoachimR? Gjett tre ganger...

 

lsområdet ?

Et par ledende spørsmål til Jokke:

 

1. Mener du at  du er mer verdt en mennesker med mindre penger en deg?

 

2. Mener du at man kan bestemme en enkeltpersons personlighet/egenskaper/ferdigheter/intelligens/you name it ut ifra bosted?

 

3. Mener du at rike mennseker er smartere en mennesker med mindre penger?

 

4. Mener du at en person som bor på tveita er kriminell?

 

5. Mener du at det bedrives lite kriminalitet av beboere i Holmenkollåsen/Slemdalsområdet?

 

1. Jeg er ikke mer verdt enn mennesker som har mindre penger enn meg.

 

2. nei, men bosted har en påvirkingskraft. Bor du på Tveita kan du f.eks bli påvirket når det gjelder a-endelser på norsk. Ikke noe vondt i det, men bosted er ikke helt uten betydning!

 

3. Rike mennekser har jo gjerne tjent pengene sine på et vis... De er kke nødvednigvis smartere, men har tydeligvis brukt inteligensens in på noe annet enn de på Tveita.

 

4. Nei, det finnes sikkert gode og ordentlige mennesker på Tveita også.

 

5. Kriminaliteten i Holmenkollåsen og i slemdalsområdet er av en annen type.

 

OG: Vi vet alle at det var Tveitagjengen som etter all sannsnylighet utførte ranet på Posthuset...

 

Det kommer da vel ikke en gang HalTan unna?

Lenke til kommentar

1. Bra du har innsett det, men jeg vet ikke om jeg tør ta deg på ditt ord...

 

2. Jada, på den måten har bosted påvirkningskraft, men var det det jeg spurte om? Nei.

 

3. Veldig mange rike mennesker er rike fordi de har fått et godt økonomisk utgangspunkt pga. rike foreldre, arv osv. Og det og si at en person fra tveita ikke f.eks jobber hardt? Eller kan ha vel så god utdannelse? Gi deg da...

 

4. Flere en i Åsen, in my opinion.

 

5. En annen type, ja. En type som svir betydelig verre og sakder betydelig flere mennesker. Det er fremdeles kriminalitet.

 

6. Jeg ahr absolutt ikke nektet at Tveitagjengen står bak ranet på posthuset, det har jeg heller ikke sagt, eller i det hele tatt anntydet. Jeg forsvarer ikke kriminelle drittsekker. Og igjen, HVOR bor de som bedriver mest økonomisk kriminalitet? Den klarer du ikke vri deg unna, sorry.

 

Igjen Jokkemann: vi er lei av tåpelige, intetsigende svar som bare er ment for å vri seg unna på alle mulige måter. Men guess what, nødutgangene er oppbrukt!

Lenke til kommentar

Uff da, ingen nødutganger igjen?

 

Det er klart at en del av de som bor i det du omtaler som "Åsen" har bedrevet økonmisk kriminalitet. Dette gjelder sikkert strøk som Madserud og Frogner også. Denne kriminaliten ødelegger ikke for enekltmennesker, som jeg tidligere har sagt. Ran so Tveitagjengen bedriver, ødelegger og skader psykisk mennesker. Det er dessverre slik at det i dag kommer ungdom fra Grønland og Tveita til Majorstuen og oppover, kun for å rane "vestkant-ungdommen". Det som er synd er at dettte i stor grad er neggere, våre nye landsmenn. Som jeg også har sagt tidligere, har jeg blitt ranet av slike nye landsmenn flere ganger.

 

Mye organisert[b\] stammer fra områder som Tveita og Grønland. Dette sier ikke så mye om hvem som bor der, men det gir strøket et svært dårlig rykte. Tveita-senteret har jo heller ikke så godt rykte at det gjør noe. Jeg har aldri vært der, men jeg har da hørt om folk som har bllitt slått ned og ranet der... Jeg tror ikke det er så veldig mange som er stolte av å bo på Tveita.

 

Det re riktig som du sier, for å starte å tjene penger, må man ha litt kapital. Det er mine ord. Hvor mye kan en tigger få inn på en uke? Mine beregnionger viser omtrent 5 tusen kroner i uken. Hvilket tross alt er en del. Alle kan ikke ta en timelønn på konsulentoppdrag på 1500. Men det jeg skulle frem til er at med fem tusen for å ikke gjøre noe som helst, kan man spare seg opp slik at man får en kapital. Dernest kan man starte et firma og tjene ærlige kroner.

 

Dersom det hadde vært tiggernes mål, skulle jeg faktsik gladelig gitt dem noen tyvekroninger

 

Nå kom jeg visst helt ut av det...

Ja, arv kan spille litt inn. Imidlertid har vi jo arbeidsmenn som Røkke, som har startet på bunnen. Jeg tror faktisk at en gjennomsnittlig Tveita-beboer jobber mindre enn i "Åsen". Pappa har jeg ikke sett noe til siden torsdag kveld. Han har vært på jobb.

 

Men, for å komme litt tilbake til tema: Hva synes dere om kraver? Skal de brettes ned eller stå opp?

Lenke til kommentar

Det ekke mulig! Jo vent, han klarte det! :woot: nesten en hel A4-side med BARE innholdsløs dritt! GRATTIS!

 

NEGERE jokke... det heter NEGERE. Dersom de er fra pakistan, som en meget stor del av Oslo's innvandrere er så er de PAKISTANERE. Hvor vanskjelig er det å banke det inn i skallen? En tigger som får inn 5000 kroner i Uka kan selvfølgelig ikke bruke det på investeringer, det er en grunn til at han tigger. Det koster å leve, det koster å være rusmissbruker. Herregud, du eier rett og slett ikke økonomisk innsikt du. Dessuten sitter ikke disse menenskene på verken kunnskap eller utdannelse til å bedrive aksjespekulasjon/investeringer, urealistisk, idiotisk, tåpelig, utsagn. Det er faktisk en grunn til at disse menneskene bor på gate og nesten ikke eier klær.

 

Tror du virkelig ikke tiggerene vil dra seg selv opp av gjørma? De sliter døgnet rundt med å holde seg levende, de trenger HJELP til å komme seg opp av gjørma.

 

Jeg er rett og slett dritlei av at folk drar frem Røkke som eksempel. Ja, Røkka har kløt, og er en dyktig businessmann som har gjort det stort. MEN det er ETT tilfelle, som det maks finnes 2-300 av i landet. Det er HØYST urealistisk å tro at alle skal holde på slik.

 

Du tror faktisk at en gjennomsnittlig tveitaboer jobber mindre en i Åsen? Du tror f'aenmeg feil! Å det er så provoserende å høre på! Ok, jeg bor ikke på tveita, men min mor jobber i kommunen og tjener normal kommunal lønn. Min mor jobber sannsyneligvis ikke noe mindre, mer sannsynelig at hun faktisk jobber MER. Hun jobber nesten HELE tiden. Hun har 8-årig universitetsutdannelse +flere års spesialisering og jobber mye mer en 8-4, likevel tjener hun en brøkdel av hva din far gjør, rettferdig? Det å si at mennesker på tveita jobber lite er en ekkel, generaliserende og sist men ikke minst idiotisk idee. Du vet tydeligvis ikke en DRITt om mennesker på tveita, så ikke uttal deg. Det at du skjelden ser faren din er synd for deg, har du det ikke supert? Du har jo masse penger, og penger er jo ALT her i livet...

 

Kraver skal stort sett være nede, det er hele kravens funksjon. Poploskjorter med kraven oppe er teit spør du meg. Noen kraver, som f.eks kraven på en frakk kan brettes opp.

Lenke til kommentar

Jeg liker egentlig ikke røkke jeg da... han stemmer og er vel også medlem av arbeiderpartiet.... Kanskje han blir nærinsgminister om sosialistene vinner neste valg... Uff....

 

Hva vet du om min fars uttdannelse? Han har nok brukt godt over åtte pr på den ja! Han har jobbet seg nesten opp fra bunnen, opp til styrer i norsk næringsliv. Men det er nå så.

 

Pappa har nok den siste uken jobbet fra 7 til 23 hver dag. Derfor har han nok litt høyere lønn enn en kommunearbeider.

 

Poloskjorter skal ha kraven opp! det ser jo som alle vet penere ut! Lyserosa poloskjorter(og da også helst poloskjorter MED polospilleren!) skal ha kraven opp!

Lenke til kommentar

Neivell, du liker ikke Røkka, spurte noen?

 

Som sagt.. 8 års uni PLUSS flere års utdanning innen spesialfelter. Jeg vet ingenting om din fars utdannelse. EN ting er HELT sikkert, hovedgrunnen til at han tjener mer er GARANTERT at hans timelønn er mangedobbel, det kan du ikke motsi. Min mor jobber som sagt også HELE tiden. Og jeg VET at din far ikke jobber 7-23 HVER dag... alle har sånne perioder med mye jonning av og til, deriblandt min mor. Og min mot får ikke overtidslønn, rettferdig?

 

MED polospilleren ja, for ellers er det jo "fake", buhuuu.

Lenke til kommentar

Nei, er kravene for store, kan de ikke stå opp. men på en poloskjorte eller en ordinær liten pique, skal den være opp!

 

Jeg mente da selvsagt 6+3+3+8 år....

 

Pappa har vel jobbet så mye det siste året omtrent, men med noen rolige perioder.... Kredittilsyn og den slags er ikke så moro!

 

Ja, det heter tross alt poloskjorte selv om den ikke er av merket Polo Ralph Lauren.

 

tror neppe pappa får mye overtid, mbonus fra styret er vel hva han kan få for det....

 

Lys Lyseblå poloskjorte? Gratulerer! På med bandanaen, sp blir det bra! ;);)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...