Gå til innhold

bandana


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bandana? aldri hørt om.. men når jeg ser på bildene så gjenkjenner jeg de fra 13-14 år gamle gutter med sølvaktive saggebukser ,buffalosko og ring i øret! lolol! det ser rett og slett ikke bra ut på noen jeg har sett.. kanskje på ganstere i new york.. men ikke på småwannabes i oslo=P

 

nei makan.. jeg synes det ser teit ut.. da ser det mye bedre ut med bjørnefitte asså..

Lenke til kommentar
Når vi snakker om wannabe-gangstere.. hva er det med disse strømpebuksene enkelte yo-folk stapper på hodet? Er det sånn "alltid klar for et væpnet ran på nærmeste 7-11"?

 

wtf? har de strømpebukser på hodet? :lol:

 

heldigvis ligger arendal litt etter i moteutviklingen.. men hvis jeg er heldig så kommer det hit og snart.. yey! enda flere grunner til å le av dem! :D

Lenke til kommentar

hehe, heldigvis er det ingeni mitt nærmiljø som bruker skaut. Det skulle tatt seg ut :p Men det er mange som bruker palestinaskjerf da, gode og varme, og skygger fint for solen om sommern og de kan brukes som teppe eller duk om du sitter i byen og spiser jordbær ;) Skaut kan jo brukes til å snyte seg i :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...