Gå til innhold

bandana


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De jentene jeg stort sett snakker med synes det er tøft! Ta deg en tur på Vindernsport du! "american bandana" sto det der sist jeg var der.

 

ja.. nettopp... AMERICAN Bandana, det er da det engelske navnet på det. Det har jeg heller aldri benektet, jeg snakker om NORSK her. NORSK som i NORGE og NORDMENN.

 

btw: jeg bryr meg ærlig talt ikke om jentene du prater med syntes det er tøfft. På samme måte er det uinterresant om jentene jeg prater med ikke syntes det. Smak og behag mann.

Lenke til kommentar
Ordet "bandana" er gjerne brukt om et plagg gjerne brukt av hip-hoppere (du liker ikke det gjør du vel? De er jo noen slasker, som du sa...)
HVA??

 

Jada SnowDOG_... JoachimR og FiskePinna pratet om de slaskete hiphopperene i en annen tråd her. De er visst "bare opptatt av afroen sin, gullkjeder og "bitchez"" for ikke å nevne at: "ni'ggere er stort sett mer arbeidsky og slappe en de hvite" og at "de snylter på de hvite"...

 

Koselig eller hva SnowDOG_ ? :shrug:

Lenke til kommentar
Liker ikke hiphoppere nei. Men den bandanaen de bruker, er annerledes. De har ikke "lommetørkel", men sån negger-greie som ligner på han palestinske lederen.

 

Der er forskjellen. De bruker ikke sånt som de jentene jeg viste deg!

 

Et tørkle er et tørkle... Dessuten skal du F'AENMEG få lov til å kalle de negere eller svarte! Og nei, palestinaskjerf er ikke en hiphop-greie.

Lenke til kommentar
Liker ikke hiphoppere nei. Men den bandanaen de bruker, er annerledes. De har ikke "lommetørkel", men sån negger-greie som ligner på han palestinske lederen.  

 

Der er forskjellen. De bruker ikke sånt som de jentene jeg viste deg!

 

HVA!?! :o Jeg er selv hip-hoper, og ALLE de jeg kjenner som bruker bandanaer har eksakt samme type bandana som de jentene på bildet ditt har (inkludert meg selv). Noen har dem riktignok bak-frem, men seriøst, du har ikke peil på dette! Den eneste hip-hoperen jeg vet om som bruker palestinaskjerf til bandane er Ellling fra Gatas Parlament, det er én, ÉN person!

 

Og det heter ikke n****r din rasist! Nei, kom deg tilbake til husvognen og den hvite hetten din...

Lenke til kommentar

Jeg er selvsagt ikke medlem av Ku-Klux khlan, og hadde jeg vært det hadde jeg vel neppe sagt det da heller.

 

Du må knytte skolissene dine, så slipper du å snuble så mye i dem.

 

Han har sikkert en "butler" (dvs mor) som knyter dem. Det han ikke hører er latteren hennes fordi hun har knyttet lissene sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...