Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

Har kjørt meg litt fast i Bloodborne. Er ferdig med FG, og vandrer litt rundt. Har kommet til Vicar Amelia, men lurer på om jeg skulle ha møtt på Blood-Starved først?

I et forsøk på å lvle litt har jeg kommet til en "skog" (tar til venstre før VA) og møtt mange snipere i en skog.

Burde jeg heller vandret andre veien der jeg kommer til han Hunteren i et tårn som teppebomber meg med kuler fra noe som kan minne om en gatlingun fra første verdenskrig?

 

Er vel lvl 31 for øyeblikket.

Jeg gikk til hunteren i tårnet først. Døde en del ganger der, men fikk en del blodekko og gikk opp en del nivåer etter å ha blitt ferdig med det området. Bloodstarved beast er i enden der. Tok Vicar Amelia etter det, og gikk så gjennom den skogen ut til heksene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjørt meg litt fast i Bloodborne. Er ferdig med FG, og vandrer litt rundt. Har kommet til Vicar Amelia, men lurer på om jeg skulle ha møtt på Blood-Starved først?

I et forsøk på å lvle litt har jeg kommet til en "skog" (tar til venstre før VA) og møtt mange snipere i en skog.

Burde jeg heller vandret andre veien der jeg kommer til han Hunteren i et tårn som teppebomber meg med kuler fra noe som kan minne om en gatlingun fra første verdenskrig?

 

Er vel lvl 31 for øyeblikket.

 

Begge de to områdene du nevner er fullt mulige på ditt nivå. Tips til det første: snik og hakk deg vei mot venstre fra huleåpningen ut mot skogen. Etter at du har kommet til lampen er resten relativt enkelt.

 

Til det andre: Fokusér på hvordan du skal komme deg til hunteren med maskingevær, ignorer andre fiender i området han skyter i og gjør deg kjent bit for bit. Hvis du ikke slår ham, men kommer tilbake etter et visst punkt i spillet vil han være vennlig (jeg slo ham).

 

Bossen i skogen er enklest.

Lenke til kommentar

 

Hvis du ikke slår ham, men kommer tilbake etter et visst punkt i spillet vil han være vennlig (jeg slo ham).

 

Agh, at jeg ikke visste dette før han hoppet til sin død mens jeg sto i stigen og så på!

 

 

Heh. Jeg deljet ham ned fra toppen. Hunteren nedenfor stigen er mye værre. Faktisk har jeg enda ikke kommet over en invasjon som er vanskeligere en kampene mot AI-huntere.

Lenke til kommentar

 Har drept Ron spider boss, og drepte Iosefkas også. Fikk aldri snakka med henne om å sende folk til klinikken. Har bare sendt folk til Cathedral Ward. Da jeg fikk tilbake til Fobidden Woods for å lette etter han kannibalen som blir til en beast. Finner han ikke der. Noen som vet hvor han jeg kan finne han? Har aldri snakka med han før.

Lenke til kommentar

Nå var det like før min PS4 gikk rett ut av vinduet her, satt nettopp å spilte litt Bloodborne før konsollen bestemte å skru seg av på egen hånd, skrudde på konsollen igjen og satte inn Bloodborne, kommer opp at savefilene er skadet men tenkte at jeg bare kunne laste de ned igjen som jeg har gjort flere ganger før med andre spill men av en eller annen grunn så hadde ikke filene blitt lastet opp, selv om automatisk opplasting var på.

60-70 timer bortkastet, orker ikke tanken på å starte om igjen.

Lenke til kommentar

Neeeeei. Da får jeg ikke drepe han da. Hva slags rune er det man får fra han? Hørt at han er vanskelig å drepe.

han dropper en beast rune som gir deg Temp. boost to transform +50 :)

 

 

Edit:

 

dette er en noe verre utgave av samme monster du må fighte for å få den runen, tar ikke denne fighten frivillig igjen

 

Endret av Leffi78
  • Liker 2
Lenke til kommentar

syns å springe til bossen i 1-2 min er uendelig lenge når man må gjøre det 10 ganger før man dreper den.

er det noe anbefalt lvl man må være før man prøver seg på FG ?

noen våpen som er mer effektive på han? sliter litt..

jeg bruker bare øksa som du ser i videoen nedenfor er selv lvl 10 i den fighten :wee:

 

Lenke til kommentar

Nå var det like før min PS4 gikk rett ut av vinduet her, satt nettopp å spilte litt Bloodborne før konsollen bestemte å skru seg av på egen hånd, skrudde på konsollen igjen og satte inn Bloodborne, kommer opp at savefilene er skadet men tenkte at jeg bare kunne laste de ned igjen som jeg har gjort flere ganger før med andre spill men av en eller annen grunn så hadde ikke filene blitt lastet opp, selv om automatisk opplasting var på.

60-70 timer bortkastet, orker ikke tanken på å starte om igjen.

Kan jo tenke positvit på det da. Nå kan du spille på nytt, unngå alle tabbene du gjorde første gang, og så går det sikkert mye fortere når du har spilt det før :)
Lenke til kommentar

Nå var det like før min PS4 gikk rett ut av vinduet her, satt nettopp å spilte litt Bloodborne før konsollen bestemte å skru seg av på egen hånd, skrudde på konsollen igjen og satte inn Bloodborne, kommer opp at savefilene er skadet men tenkte at jeg bare kunne laste de ned igjen som jeg har gjort flere ganger før med andre spill men av en eller annen grunn så hadde ikke filene blitt lastet opp, selv om automatisk opplasting var på.

60-70 timer bortkastet, orker ikke tanken på å starte om igjen.

viss du har backup online av savegame kan du jo bare laste ned den :wee:

Lenke til kommentar

For de som sliter litt, prøv å hjelpe andre noen ganger før du tar area-bossen. Tok Blood Starved Beast på første forsøk, etter å ha hjulpet tre andre med ham i forkant. Har kjørt samme taktikk i DS1 og 2. Lærer områdene uten risiko for å miste blood echoes.

Lenke til kommentar

Ble en god dag i går...til slutt.

Fikk tatt ut Blood starved beast, Vicar Amlie, de gamle heksene i kjelleren i skogen,

Prøvde meg så på en Dungeon og fikk tatt ut en giant og et rom med tre bosser (sistnevnte var ikke så vanskelig).

 

Litt hjelp fikk jeg av junior på VA. Hadde prøvd på henne 5-6 ganger og så kommer 13 åringen inn i rommet og tar henne ut på første forsøk :(

Lokalt samarbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...