Gå til innhold

Sony E3 2014 Pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nesten som vekk fra Microsoft at Bungie har gått igjennom en generisk transformasjon hos Activision. Hadde heller ønsket at Bungie jobba eksklusivt med Destiny for en enkel konsoll med MS eller Sony, enn multikonsoll under Activision. Tror det hadde vært et bedre resultat enn det vi ser nå, selv om vi har sett for lite til å dømme det veldig hardt nå.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

For dere som har lyst til å se Uncharted 4 i full 1080p 60 FPS:

 

http://www.naughtydog.com/site/post/uncharted_4_a_thiefs_end_2014_e3_trailer/

 

Virker som om 1080p 60 FPS er greia, og det merkes! Flyter fett, spørs hvor mye forskjell det kommer til å bli i endelig versjon. De som sier at det ikke er forskjell på 30 og 60 FPS kan ta seg en saftig bolle. Spillet skal uansett forhåndsbestilles!

 

The Last of Us Remastered kommer 29 juli, i tilfelle noen ikke hadde fått det med seg :) Youtube kommer også til PS4 med muligheter for å laste opp videoer direkte fra maskinen.

Endret av Selvin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Sikkert ikke ingame, kun inengine (faen, finnes det ikke bra norske uttrykk?). Fremdeles imponerende, ser faretruende ekte ut.

 

For meg var det problemet med nesten alt Sony viste i går. Bare en hel bunch med trailere, som ikke sier noe om hvordan spillet spiller eller ser ut. Kjempe skuffa!

 

Arkham Knight såg bra ut, Grim Fandango er fantastisk(!), ellers var hele greia eit stort "Meh..." for meg.

 

Veldig skuffa over det vi fikk se av The Order. Nydelig grafikk, men quick time events og det at det virket å være scriptet på skinner gjorde at ereksjonen forsvant kjapt.

Lenke til kommentar

Var oppe og så pressekonferansen og den hadde virkelig sine ups and downs. For meg var de store høyepunktene, GTA5 for PS4, No Mans Sky og Uncharted.

 

Grafikken på Uncharted var jo hinsides, men det som imponerte meg mest var de realistiske animasjonene i ansiktet, det fikk Nathan Drake til å virke enda mer livlig og "ekte" enn det han har gjort i tidligere spill, var rett og slett forbløffet. I forhold til om Nougthy Dog kan levere den grafikken så er jeg ganske sikker på at de vil klare å nå denne målsettingen. Når de teaset "the last of us" så det utrolig bra ut, og det ferdige produktet, vel det så utrolig bra ut.

 

Tim Schafer var et veldig artig øyeblikk.

 

8/10, de manglet det helt store. Hadde Uncharted traileren glidd over i gameplay hadde det vært sykt imponerende. Var også lite av de store nyhetene som får en til å gå WOW. Samme med Microsoft. Bra, men ikke legendarisk

Lenke til kommentar

 

Jeg skal kjøpe meg 4k UDH 55 tv pga Uncharted det kommer bli crazy.. Vil ha last of us 2 også.

Synd du bare får utnyttet 1080p biten i TV'en da :p

 

 

haha det tror du ja. Men det kjekke med disse nye UHD tvene er at de opp skalerer Hd materiale. Dette er innebygd i skjermen.. Så blu-ray, spill konsoller, hd sendinger alt blir skalert opp. Men nå begynner det å dukke opp rent 4k materiale da bla House of cards på netflix og neste år blu-ray filmer med den oppløsningen.

  • HD is upscaled to 4K Ultra HD1, 2

http://store.sony.com/54.6-diag-x900b-premium-4k-ultra-tv-zid27-XBR55X900B/cat-27-catid-XBR-4K-Ultra-HD-TVs

Det som ikke er kjekt er prisen, men den sony tven der er helt rå. Bedre en samsung sin UDH tv som fikk fantastisk og 10/10 på hw pga lavere ms ved spilling og bedre bildebehandling.

I want it, I'm getting it. Så 40' tommern jeg har nå får jeg ikke solgt så da går den på soverommet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...