Gå til innhold

Sony E3 2014 Pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Det er digg det!

 

 

 

Synes du forresten om Arkham Knight-biten? Veldig skeptisk til nytt Batman. Spesielt med Origins (en spinoff, men still) og City fremdeles bare spilt noen få timer av. Virker så opptatte av å lage større maps enn map som er "fornuftige".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grim Fandango

Kan like godt spille det på PC nå.

 

Da blir det piratkopiering, eller kjøpe det fysisk brukt på ebay. Det her er snakk om en oppusset utgave av tidenes aller, aller beste spill. (Noe som faktisk trengs) Jeg blir faktisk pissed om jeg ikke får spilt det på PC. PC!

 

Om du lurer på gameplayet til Bloodborne så kan du tenke på Demon's/Dark Souls så vet du hvor i gata det ligger gameplaymessig.

Lenke til kommentar

 

 

Men det var jo egentlig ikke noen wow-faktor hos noen av pressekonferansene.

Helt enig.

 

Ikke mye å rope hurra for spør du meg, og at folk liksom er super fornøyd med dette som Sony viste er vanskelig å skjønne. Mye av det var jo multiplatts, og de eksklusive seriene de viste hadde man en anelse om at kom til å dukke opp, ellers hadde man jo gamle spill-serier som ble gjenopplivet som LBP3.

 

Foruten det romskipspillet, så var det jo cgi-en til bloodborne(thorne?) som fristet mest for meg. Ellers, meh. Grim Fandango remaster?

Var omtrent ingen overraskelser hos MS heller, viste jo om alt utenom spillet fra Platinum Games

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Men det var jo egentlig ikke noen wow-faktor hos noen av pressekonferansene.

Helt enig.

 

Ikke mye å rope hurra for spør du meg, og at folk liksom er super fornøyd med dette som Sony viste er vanskelig å skjønne. Mye av det var jo multiplatts, og de eksklusive seriene de viste hadde man en anelse om at kom til å dukke opp, ellers hadde man jo gamle spill-serier som ble gjenopplivet som LBP3.

 

Foruten det romskipspillet, så var det jo cgi-en til bloodborne(thorne?) som fristet mest for meg. Ellers, meh. Grim Fandango remaster?

Var omtrent ingen overraskelser hos MS heller, viste jo om alt utenom spillet fra Platinum Games

 

Er faktisk enig.

Lenke til kommentar

 

Det kommer på PC. Bare må det. Vil føles rart å spille det med gamepad. Vet ikke hvorfor, men det byr meg litt imot. Kanskje jeg som har litt sterke følelser til spillet, men fremdeles føler jeg at det er på sin plass og at det fortjener en oppussing. De fleste som tenker slikt om spill ønsker jo ikke det engang.

Lenke til kommentar

Masse bra dere nevner ja. Det man virkelig kan ta med seg er at det har vært en ganske god E3 overall, ikke den beste, men mange flotte spill har blitt vist. Personlig likte jeg best:

 

Witcher 3 (Obviously)

Bloodborne

Far Cry 4

Rainbow Six

Scalebound

Grim Fandango

No Man's Sky

PS TV til Europa

 

Så håper jeg på en Zelda reveal fra Nintendo i morgen (teknisk sett senere i dag) for å toppe det hele. :thumbs:

 

Edit: Det var Nuclear låta het ja. ^^

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Synes du forresten om Arkham Knight-biten? Veldig skeptisk til nytt Batman. Spesielt med Origins (en spinoff, men still) og City fremdeles bare spilt noen få timer av. Virker så opptatte av å lage større maps enn map som er "fornuftige".

 

 

Så pent ut, men jeg er nå litt skeptisk jeg og. Har også bare spilt noen timer av City, og Origins har jeg ikke spilt (selv om jeg eier det). Føler at spillene ikke innehar den samme magien som Arkham Asylum hadde.

Lenke til kommentar

 

 

Jaja, da var det bare Nintendo igjen. Good show. :)

 

 

Når var det igjen? Senere i kveld?

 

 

Får da ikke håpe det. Må ha litt søvn nå :p

 

 

God tid å sove om det er i kveld ;)

 

Meh Nintendo styret treffer midt i det jeg er på vei til jobb, så da får jeg heller nøye meg med en rask re-cap utover kvelden :)

2014-06-1004_54_39-un2jqma.png

 

Sikkert ikke ingame, kun inengine (faen, finnes det ikke bra norske uttrykk?). Fremdeles imponerende, ser faretruende ekte ut.

 

Ja, vannet og sanden der. Latterlig bra faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...