Gå til innhold

Sony E3 2014 Pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja, og minst like mange exclusives, så de stiller likt i forhold til games. Er bare at online greia tok så mye tid som gjør at det oppleves dårligere. Er det jeg mente å si.

Innholdsmessig stiller de ganske likt ja.

 

Jeg skjønner ikke hva Sony tenkte med PSN/TV/TV/TV delen. Den la en skikkelig demper på presentasjonen.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

 

Powers virket ut som noe for spesielt interesserte...Murica ftw

 

 

Hva er spesielt interessert for deg? Noen som liker noe mer seriøst og gritty rundt superhelter enn bare superhelt-blockbustere (liker begge selv). Du lever i grunn i Norge hvor kvalitets-TV fra utlandet har mer og mer tatt over for reality-shiten norsk TV matet oss med nærmest siden slutten av 90-tallet.

 

Tegneserien er god. Sony Pictures Television er et godt produksjonstudio (Breaking Bad, Justified f. eks). Kanskje ikke så mye bra produsenter involvert, selv om Remi Aubuchon er ok. Har sitt potensiale, men venter til castingen. Mye serier kan breakes på grunn av casting.

 

 

Jeg regner deg som spesielt interessert, da du er i besittelse av enorm kunnskap rundt temaet generellt. Ihvertfall er det intrykket mitt :)

 

Sony hadde en bra avslutning altså! Lukter muligens kjøp av GTA igjen til PS4 da jeg aldri fikk spillt igjennom på PS3. Uncharted var ikke uventet, men fullt ut ett godt gjensyn. Såg rimelig sleten ut Drake nå altså :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...