Gå til innhold

Sony E3 2014 Pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

javisst ja og den kommer fortsatt til å gruse din og naboens tv fordet. Bare netflix får ræva i gir nå å lanserer merer 4k serier og innhold så blir det kremkake..

 

Uncharted blir mest sannsynlig ikke lansert før sommern 2015 uansett kanskje seinere i verste fall oktober som de andre. Bare å spare da med andre ord ;)

Lenke til kommentar

 

Men faen så irriterende hvor mye Sony er all in med eksklusivt innhold på spillene nå. Jævla mongo for meg f.eks, som skaffer multiplats på PC.

Hvor er emils som slaktet Ms for å ha eksklusive ting i The Division. Sikkert ikke så viktig om det skjer med Ps4. Sånn pleier det å være.
Du gnåler å hakker på andre hele tiden, hva er det du vil frem til?

Har sett deg survet og sutret siden PS4 og X1 ble lansert, grafikkforskjeller favør PS4 m.m der du angriper folk som liker PS4 og om X1 utgaver av spill ser dårligere ut, da griner du og downplayer det. Begynner å bli mektig lei av alt du lirer av deg.

 

Back to Bloodborne:

 

Bloodborne skal ha noen viktige mekanikker i gameplayet. Drikker man for mye blod, blir man mer som en Beast aka hollow/undead.

Blod har en viktig rolle for HPen din og andre fordeler. I beast mode sies det skal bli mye vanskeligere.

For å gjenopprette ditt sanne jeg, da er det noe online i bildet. Da må man drepe et menneske.

 

Er bare det jeg har klart å skrapet til meg av info slik jeg tolker det. Men ta det som et rykte til nå.

Endret av iL ImMorTaL
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Men faen så irriterende hvor mye Sony er all in med eksklusivt innhold på spillene nå. Jævla mongo for meg f.eks, som skaffer multiplats på PC.

Hvor er emils som slaktet Ms for å ha eksklusive ting i The Division. Sikkert ikke så viktig om det skjer med Ps4. Sånn pleier det å være.

 

 

Plusskongen. Jeg synes det er uting uansett hvilken konsoll som får det. Det er noe forbanna dritt at selskaper lar seg kjøpe og det bidrar til mindre interesse for selskapet. Jeg vet at Ubisoft og EA er stygge på fronten. Førstnevnte har vel et tettere samarbeid med Ubisoft og er ille med det. Men jeg synes egentlig ting skal lanseres likt. Personlig er jeg i mot at spillene nesten bare lanseres rundt 80 %. Resten må du kjøpe underveis. Et spill i dag, om du skal ha alt, koster vel fort opp mot 1500 kr. Latterlig utvikling. Et spill kan koste det samme som halve konsollen.

 

TL;DR: Slutt å bland meg inn i at jeg står på en side. jeg er uansett i mot utviklingen av eksklusivt innhold generelt og jeg ønsker sunn konkurranse mellom Sony og Microsoft. Problemet er at MS dreit seg ut, og mistet mange av sine gamle kunder (deriblant meg), og derav valgte jeg heller å gå for PS4 som hadde kunden i fokus.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

Jeg tror Microsoft kommer til å ha flere/mer spennende spill enn Sony i år, faktisk. Men det er nå vanskelig å si enda, men jeg spår Microsoft som årets vinner. Om jeg har rett gjenstår å se.

 

I ettertid, hva mener du?

 

 

Jeg er faktisk overrasket, med tanke på alle nyheten Microsoft kom med i forkant av E3 (selv om mange av de var pga leaks) tenkte jeg at de kom til å ha et heidundrandes show i år, men det hadde de ikke. Greit at det var spill på spill på spill, men mesteparten var jo uansett multiplats.

 

Synes at Sony og Microsoft kom likt ut av det. 7/10-konferanser på begge to. Sony hadde litt bedre innhold, men en halvtime med noe av det kjedeligste noensinne ødela endel, for å si det slik.

Lenke til kommentar

Jeg skulle nesten tro jeg hadde sett helt feil pressekonferanse, for det var ikke noe som jeg spesielt kjedet meg over :S Det var ikke noen 10/10 konferanse (og Boyes brukte kanskje ordet exclusive LITT mange ganger), men allikevel var det ingenting jeg så som jeg syntes var direkte kjedelig.

 

Er det visningen av PlayStation TV alle klager på eller Shawn Layden?

Lenke til kommentar

Synes at Sony og Microsoft kom likt ut av det. 7/10-konferanser på begge to. Sony hadde litt bedre innhold, men en halvtime med noe av det kjedeligste noensinne ødela endel, for å si det slik.

 

Hey, ikke stjel min mening da. Jeg har copyright på den. :p Neida, men jeg er enig, den prat-delen ble noe langdryg. Samtidig synes jeg det er greit å ikke ha bare spill på spill. Man kan prate om andre ting relatert til konsollen også, det kan faktisk være positivt, men da må det gjøres på en like bra måte som spillene presenteres. Kan ikke la det ta enormt fokus, eller bare legge det frem gjennom uendelige mengder prat.

 

Hadde kortet ned på pratet og vist mer av det de pratet om så hadde det vært kjempebra. For jeg likte godt at de annonserte PS TV, at PS Now får beta og at de trakk frem brev fra forbrukerene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...