Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Kan vel fort bli United og Arsenal som konkurrerer om kontrakten hans ja. 

 

Everton er kanskje ikke så glade i å selge til Pool? Chelsea har Costa og City har Agüero. Så da har du igjen United som har Zlatan som snart pensjonerer seg, og Arsenal som ikke har hatt en god spiss siden United hentet RvP for å vinne ligaen...

Lenke til kommentar

Kan vel fort bli United og Arsenal som konkurrerer om kontrakten hans ja.

 

Everton er kanskje ikke så glade i å selge til Pool? Chelsea har Costa og City har Agüero. Så da har du igjen United som har Zlatan som snart pensjonerer seg, og Arsenal som ikke har hatt en god spiss siden United hentet RvP for å vinne ligaen...

Nå signerer han ikke med Everton, ryktes det, pga han ønsker å spille på øverste arenaen og vinne noe. Så det å gå til Arsenal kan umulig være noe han gidder. Og det utelukker Liverpool også.

 

Tror han går til Chelsea om Costa forsvinner i sommer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå signerer han ikke med Everton, ryktes det, pga han ønsker å spille på øverste arenaen og vinne noe. Så det å gå til Arsenal kan umulig være noe han gidder. Og det utelukker Liverpool også.

 

Tror han går til Chelsea om Costa forsvinner i sommer.

Boom! Agree!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Og jeg er forsatt ikke overbevist om at han er en spiller som passer inn på et lag, hvor motstanderne som regel legger seg bakpå.

Han har riktignok utviklet seg etter at han gikk til Everton, men vett ikke om det er nok siden sist han var hos Chelsea og i VM.

 

Utover det, så syns jeg fyren er ganske uspiselig.  

Lenke til kommentar

Hadde vært nydelig om Arsenal hadde plukka han opp, men vi vet vel alle at det ikke skjer.

Lite sannsynlig da han er fan av Chelsea siden oppveksten. Uttalte tidligst i fjor sommer at andre London lag enn Chelsea er uaktuelle. Vet ikke om jeg vil ha han heller! No offence han er en oppgradering av det vi kan putte på i dag, men han har en tydelig ustabil spillerform og er litt for bortgjemt i store kamper. Jeg forventer en annen type spiller inn f.eks Aubameyang. Det er selvfølgelig veldig dumt å legge lista så høyt når man er Arsenal fan, men det må være lov å ha drømmer  :xmas:

 

Forresten når jeg tenker meg om så er det mange av disse store navnene som begynner å bli gamle. Hvilke 9'er talenter er det verdt å holde et øye med? Å da tenker jeg ikke på 8-16 åringer som Wenger liker, men i samme alder som Rashford. 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...