Gå til innhold

Level Up på VGTV-tråden


Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

Bare lurte på om det er flere her som ser på Level Up? Må innrømme at jeg koser meg stort under programmet.. Ikke så gira på e-sport-delen, men alt kan vel ikke være tilpasset kun meg, heller! ;)

 

Synes de har gode anmeldere, men koser meg mest med Karl-Martin! Synes han er ekstra flink! :)

 

Andre som ser på? Føler at programmet trenger å diskuteres litt, hehe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann! :)

 

Bare lurte på om det er flere her som ser på Level Up? Må innrømme at jeg koser meg stort under programmet.. Ikke så gira på e-sport-delen, men alt kan vel ikke være tilpasset kun meg, heller! ;)

 

Synes de har gode anmeldere, men koser meg mest med Karl-Martin! Synes han er ekstra flink! :)

 

Andre som ser på? Føler at programmet trenger å diskuteres litt, hehe..

Heisann! :) Er det noe vi kan gjøre for å piffe opp esport-delen, eller er det bare noe du ikke er så interessert i?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet jeg har med en del esporter er det usosiale aspektet. De to som spiller mot hverandre sitter ofte i hvert sitt avlukke hvor de hverken kan se eller høre hverandre. Utøverne sitter bare der og nistirrer på hver sin dataskjerm mens de spiller et eller annet litt for komplisert spill. Det blir fort kjedelig.

 

Hva Level Up kan gjøre for å piffe opp den delen av programmet er jeg litt usikker på.

Prøve å fokusere på de mest publikumsvennlige grenene, eller bare lese opp resultatene så raskt som mulig kanskje?

 

Det beste for meg hadde vært om de fjernet hele esport-delen og heller laget et eget separat esport-program. Litt som en egen esports-revy.

 

 

 


 

Lenke til kommentar

Heisann! :) Er det noe vi kan gjøre for å piffe opp esport-delen, eller er det bare noe du ikke er så interessert i?

 

 

Hei Audun! :)

 

Neida, det er bare at jeg ikke er interessert i esport! Så ingen "klaging" slik sett, hehe.. Du gjør nok en glimrende jobb for de som er interessert! :)

 

Skulle jeg allikevel ha kunnet kommet med noen forslag, så har det kanskje vært å ha flere forskjellige spill? Ikke vet jeg, føler bare at når jeg ser på, så hører jeg kun om "Snute" og "NukeDuck" (fikk jeg til det riktig?), og masse rart som skjer på skjermen samtidig hvor jeg personlig aldri klarer å få oversikten, og kun om StarCraft II og League of Legends.. Kanskje litt info/nyheter om eventuelt andre spill? Kanskje noe annet en den siste slagmarken hvor alt bare er kaos..

 

Jeg vet ikke.. Stryk litt det jeg sa! Har aldri interessert meg så mye for esport, og jeg antar at du er flink til å plukke ut det som er interessant og viktig for de som faktisk følger med på dette! Så, min mening er egentlig irrelevant.. Det er tydeligvis mange som er interessert, så at jeg kommer med forslag om noe, blir som å ta med Jar Jar Binks i Star Wars, bare fordi en 6-åring synes han virket vittig.. og den ungen trenger vi ikke å høre på! :p Jeg skal ikke ødelegge noe! :)

 

 

 

EDIT: Takk, IcedInsanity! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

 

Heisann! :)

 

Bare lurte på om det er flere her som ser på Level Up? Må innrømme at jeg koser meg stort under programmet.. Ikke så gira på e-sport-delen, men alt kan vel ikke være tilpasset kun meg, heller! ;)

 

Synes de har gode anmeldere, men koser meg mest med Karl-Martin! Synes han er ekstra flink! :)

 

Andre som ser på? Føler at programmet trenger å diskuteres litt, hehe..

Heisann! :) Er det noe vi kan gjøre for å piffe opp esport-delen, eller er det bare noe du ikke er så interessert i?

 

Moar om BF4!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kanskje litt mye snørr-humor i starten, men.. Lurer på hvem de mener er kjernepublikumet, når, som det ble nevnt over her, gjennomsnittsspilleren er 35 år?!

 

Må innrømme at jeg vrei meg litt når vi så han som klarte Ice Climb-brettet i Trials Fusion, for jeg spendte muskler og holdt pusten i hans forsøk i å komme opp bakken.. Fy svarte! Og alle de stakkars folka som kom så nærme, hehe.. :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Heisann! :) Er det noe vi kan gjøre for å piffe opp esport-delen, eller er det bare noe du ikke er så interessert i?

 

Har dere gjort dere noen tanker selv for hva dere kan gjøre for at esportbiten skal føles mer interessant for de som ikke er noe interessert i esport? Skjønner såpass at esport er tha shit enkelte plasser. Men for meg så blir esportbiten bare masse nytt om spillere jeg ikke kjenner, som spiller spill jeg ikke har noe forhold til, som deltar i turneringer jeg aldri har hørt om, gjerne i lag jeg aldri har hørt om, helt på andre siden av kloden. Og da blir det lett å bare spole videre.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...