Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller


Anbefalte innlegg

Debuten til Martin Ødegaard blir antakelig det største øyeblikket i norsk fotballs historie, gleder meg til å lese overskriftene  :yes: Slik ser listen ut i dag: 

 

1. Martin Ødegaard hilser på C. Ronaldo for første gang.

2. Norge slår Brasil i Marseille.

3. Rosenborg slår AC Milan borte.

Endret av blured
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Så etter oddsen på Ødegaard mål imorgen hos Unibet, den finnes dessverre ikke :(

 

Hadde vært faen så sykt om han fikk 15 min og imponerte. Jeg håper det beste for den fyren der, sinnsykt ydmyk type som er umulig og ikke elske. 

Lenke til kommentar

Så etter oddsen på Ødegaard mål imorgen hos Unibet, den finnes dessverre ikke :(

 

Hadde vært faen så sykt om han fikk 15 min og imponerte. Jeg håper det beste for den fyren der, sinnsykt ydmyk type som er umulig og ikke elske. 

 

Ikke på Betsson heller sjekket nettopp. Den kommer kanskje i morra :)

Lenke til kommentar

Debuten til Martin Ødegaard blir antakelig det største øyeblikket i norsk fotballs historie, gleder meg til å lese overskriftene :yes: Slik ser listen ut i dag:

 

1. Martin Ødegaard hilser på C. Ronaldo for første gang.

2. Norge slår Brasil i Marseille.

3. Rosenborg slår AC Milan borte.

Ingen av bryllupene til Riise på lista?

Lenke til kommentar

Om han får innhoppet håper jeg at han virker gjør en god figur. Han trenger ikke briliere på noen som helst måte, men sålenge han viser at han har nivået inne så burde det være nok til få kritikerne til å holde smella, i hvertfall i en stund. 

 

Samtidig hadde halve sentrum blitt intet annet enn en rykende ruin, med Ground Zero der hvor sportsdesken til VG imploderte. 

Lenke til kommentar

Ha ha, gutten er 16 år, har vært i klubben under et halvt år og de setter "Siste sjanse" på forsiden. Tragisk.

 

Har ikke lest artikkelen selv, men antar at de EGENTLIG sier at det er siste sjanse til å vise seg frem denne sesongen.

 

Hysteriet rundt Martin er helt sykt. Ingen forventer at han skal spille fast eller briljere på flere år, og det tror jeg ikke sjefene i Real Madrid forventer heller.

Lenke til kommentar

Det er morsomt hvordan hele den samlede norske sportspressen presterer å glemme det alle var enige om for et halvt år siden; at Ødegaard kom til å få minst 2 år på seg til å komme inn på førstelaget. 

 

*ding ding ding* Let the games begin!

 

Slik startet dagens største fotballstjerner

 

Blir yngre debutant enn Ronaldo om han får spilletid i kveld!

 

*ding ding ding*

 

http://www.harmartindebutert.com/

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...