Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør de egentlig det? De fleste som følger med på Castilla-kampene gjennom TV2 tipper jeg allerede hadde et abb.

Resten kan jo fint få streamet det gratis. Lovlig også.

 

De tjener jo penger på at folk har på kanalen fremfor at du f.eks. ikke ser på i det hele tatt eller ser på en annen kanal.

Lenke til kommentar

 

Gjør de egentlig det? De fleste som følger med på Castilla-kampene gjennom TV2 tipper jeg allerede hadde et abb.

Resten kan jo fint få streamet det gratis. Lovlig også.

 

De tjener jo penger på at folk har på kanalen fremfor at du f.eks. ikke ser på i det hele tatt eller ser på en annen kanal.

 

Det tviler jeg litt på. De største inntektene kommer gjennom abonnenter og reklameinntekter vil jeg tro.

Om jeg betaler hver måned og likevel nesten aldri følger med på noe fotball, men slår på for å se på Castilla så tviler jeg på at de tjener mye på det.

De får ikke mer inntekter på reklame (fungerer vel ikke slik som det fungerer på nettsider med per visning?).

Lenke til kommentar

Det vet jeg lite om, men det blir jo litt som det kan være med Elkjøp. Det er bedre for dem å selge en pc til 6000 kroner (og heller tape penger på den), enn at folk går til Expert å kjøper PCen.

 

Det er uansett bedre at TV2 tilbyr Castilla kamper enn at folk ikke får sett noe i det hele tatt. Jeg vil tro at TV2 tjener penger på at mange ser på kanalene deres.

Lenke til kommentar

 

Og jeg tipper TV2 kommer godt ut rent kommersielt.

Gjør de egentlig det? De fleste som følger med på Castilla-kampene gjennom TV2 tipper jeg allerede hadde et abb.

Resten kan jo fint få streamet det gratis. Lovlig også.

 

 

Jeg tror det, ja. Både sjakk-sendingene og disse RMTV-sendingene er jo nesten uten kostnader. Og de får veldig mye reklame gjennom andre medier for både Carlsen og Ødegaard.

 

Jeg ser på Real Madrid TV, så hvordan forholder TV2-kommentatoren(e) seg til at Ødegaard ikke er på banen forresten? Kjedelig stemning? :p

Lenke til kommentar

Han sleit med å finne posisjonen sin og kommer inn i kampen. Han er som nevnt over her ikke noe typisk innbytter. Men vi vil nok gradvis se en bedre og mer involvert ødegaard fremover. Håper han får starte noen kamper om ikke så lenge, så han får mere tid i kampen til å finne roen og sammarbeid med de andre spillerne.

Dette med trøya er ikke noe nytt, han pleier alltid å ha armene på trøya over hendene. Verken er det noe PR-triks eller noe å si for hvordan han presterer såklart. Det har vi jo sett tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...