Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi trengee et Martin Ødegaard-filter til nettavisene. Fy faen så lei jeg er alle overskriftene som omhandlet han på en eller annen tullete måte. La guttungen være i fred, og la han utvikle seg som fotballspiller...

"Se lille Martin spille knøttefotball"

"Ser du hvem denne guttungen er?"

"Sjekk hvem som tok draktnummeret ditt, Martin!"

"Se hvem som erstatter Ødegaard"

"FIFA gransker Real Madrid" (Bilde av Ødegaard som ikke har noe med den faktiske saken og gjøre. Real Madrid er også blitt "Ødegaard-klubben")

"Stor pågang for Madrid-Martins navnebrødre"

Lenke til kommentar

Norge i et nøtteskall. Tipper at de ler seg skakk ihjel av oss i utlandet. Flaue greier.

 

Det kommer til å bli enda verre. Første gang han får spilletid fks. Alle Reals spillere, trenere, materialforvaltere og fysioer, samt ditto det samme hos motstanderlaget, kommer til å få spørsmål om hva de syns om "wonderkid’en" Martin Ødegaard. Det eeeer så kleint!

 

Evt. så kommer Alsaker til å spørre en random PL-trener etter en kamp hva han syns om det norske stortalentet, selv om det er totalt irrelevant for hans klubb...

Lenke til kommentar

"Ødegaard imponerte Ronaldo med superscoring

 

Først fintet han bort en Real Madrid-spiller. Så satte han ballen elegant inn bak keeper Iker Casillas (33) med 160 landskamper for Spania.

 

Slik satte Martin Ødegaard seg i respekt fra dag én hos Cristiano Ronaldo og de andre Real Madrid-spillerne som trente sammen med den unge nordmannen på Valdebebas torsdag 8. januar."

 

Denne VG-saken er kun slått av Krekar akkurat nå. Hysterisk.

Lenke til kommentar

Hvis ikke dette er flaut så finnes det ikke flauhet lenger.

Store kanaler i Norge kjemper om rettighetene til 3. divisjon i Spania fordi en norsk spiller dro dit for å spille reservelagsfotball...nøtteskallet blir bare mindre og mindre.

Tror virkelig ikke at etterspørselen er så stor blant folk.

"Favorittlag? Real Madrids reservelag"....

 

Holder meg til Wiziwig, Ronaldo7, FirstRow osv :)

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er negativt? Hvor ofte er det vi har et av verdens største fotballtalenter og han bestemmer seg for å signere for Real Madrid? Av og til så virker det som folk er bare sjalu på hele opplegget. Jeg hadde blitt mega happy om jeg kunne fått se Real Madrid B sine kamper og Martin Ødegaard. For meg så er det sinnssykt morsomt at vi har en spiller i verdens største fotballklubb i en alder av 16 år. Han skal trene med verdens nåværende beste fotballspiller, sannsynligvis verdens beste fotballag og han skal spille kamper under Zidane.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis det at det er negativt, de aller fleste syns vel det er kjempemoro at vi har nettopp en spiller i den posisjonen. Det er bare det at hysteriet tar litt overhånd. Når store deler av media har live-sendinger fra ditt og datt, fire-fem artikler per dag, nærmest omtaler klubben som "Ødegaard-Madrid" (bare vent) så blir det litt i overkant.

 

Alle er glad for at vi er gode i store idretter internasjonalt, men... play it cool.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...