Gå til innhold

Martin Ødegaard | Real Sociedad-spiller


Anbefalte innlegg

Så vi skal tone ned det største som har skjedd fotballen på mange mange år? Har vi i det hele tatt hatt en lignende sak? Det skulle bare mangle at journalister skriver det de kan om saken før den dør ut. Jobben deres er å dekke begivenheter som dette og det gjøres ved alle anledninger. Jeg sitter å ser på sportshjulet flere ganger om morgenen i reprise og reprise for å se om det dukker opp noe nytt. Det er deilig å se Ramos og Ancelotti hilse på Ødegaard også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Martin Ødegaard er jo uten tvil den mest interessante norske fotballspilleren å følge for tiden, så ikke rart at han får så mye oppmerksomhet, eller at norske TV-kanaler vurderer å vise kampene til RM Castilla. "Problemet" er at norske medier drar det litt vel langt, de tyner saker ut av ingenting, hvilket er med på å gjøre det hele litt patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NRK melder at det er hard kamp og mulig budkrig om å sikre seg de verdifulle rettighetene til Castillas kamper i Segunda B. NRK, Viasat, CMore og Eurosport nevnes som mulige kjøpere.

 

Jeg må ofre min førstefødte sønn for å se Tippeligakamper, men tredje-fuckings-divisjon i Spania? Go nuts!

De som betaler dyrt for de rettighetene fortjener det, klarer ikke se for meg at det vil trigge noen interesse fra nordmenn å se disse kampene.

 

Det er på høy tid at flere medier går konk så de blir nødt å fokusere på godt innhold igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mhm, var noen medier som skrev i forrige uke at det kunne ta opptil flere uker, alt for å få noen klikk...

 

Det meste handler vel om å komme inn i en god treningshverdag/rytme, samt å bli litt samspilt med de andre på laget. Så regner med at sannsynligheten er litt større førstkommende søndag, da det er en hjemmekamp.

Lenke til kommentar

Har ikke fått med meg denne tråden.

 

Til opplysning så kan det ennå ta ett par uker før han begynner å spille for Castilla, da overgangen ikke er ferdig behandlet hos FIFA ennå.

Og alle kamper kan sees gratis på realmadrid.com eller på Real Madrid appen.

 

Hva noen enn gjør, ikke fortell norsk media om dette. La de kjøpe rettighetene for x-antall millioner slik at Ødegaard-hysteriet smekker de litt på pungen.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Han fikk 60min mot Beijing Guoan (topplag i Chinese Super League) i går. Endte 3-3, der Ødegaard ble notert med to målgivende.

 

Fra VG: Senere meldte laSexta-journalist Jose Luis Sanchez på Twitter og også Marca at Ødegaard har blitt registrert i Real Madrids Champions League-tropp (som nummer 21).

Lenke til kommentar

Sorry, leste jeg tydeligvis ikke godt nok. VG er så møkkaavis.

 

Overskriften deres: Ødegaard debuterte med to målgivende.

 

Men om en leser selve artikkelen: Rapportene rett etter kampen, fra flere journalister og radiokanaler, tydet sterkt på at Ødegaard hadde to målgivende, men en høydepunktvideo fra Real Madrid TV i etterkant avkrefter dette. Han var imidlertid sterkt delaktig i spesielt det første målet.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...