Gå til innhold

Matlevering på døren


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å prøve godt levert og få mat levert rett på døren.

Jeg er student, og har ikke det største budsjettet til mat, men det ser relativt billig ut? Er usikker på hvor mye jeg bruker på mat nå.

 

Noen som har prøvd det? Er det noe særlig dyrere enn å kjøpe selv?

 

EDIT: Jeg har hørt om en side hvor man får mer enn bare middagsvarer til bra pris, er det en annen side enn dette?

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får egentlig de samme varene som i butikken så det er ikke luksus i den forstand, men man slipper å finne oppskrifter, lage handlelapp, dra til butikken, handle og dra hjem.

 

Det er et fint alternativ for enkelte, men jeg tror tjenesten må effektiviseres en god del for å få ned prisene så langt at dette blir noe alle gjør og dermed effektivt med tanke på utkjøring. Det er en bøyg de må over før det blir populært. Jeg tror vi må vente på lokale nettbaserte matvarebutikker med automatiske plukkesystemer a la komplett sitt lager før det blir skikkelig billig, sannsynligvis billigere enn fysiske butikker.

Lenke til kommentar

Det er en bøyg de må over før det blir populært. Jeg tror vi må vente på lokale nettbaserte matvarebutikker med automatiske plukkesystemer a la komplett sitt lager før det blir skikkelig billig, sannsynligvis billigere enn fysiske butikker.

 

At lokale matvarebutikker vill gjøre så store investeringer tror jeg ikke helt på, men at de store kjedene kan ta tak i det har jeg god tro på. Det er ikke lenge før vi handler matvarene våre på nett(Som alt annet) og jeg gleder meg. Faste bestillinger som kommer på døren hver uke med meny osv. Det blir helmax, venter bare på hvem som blir den første :-)

Lenke til kommentar