Gå til innhold

Matlevering på døren


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å prøve godt levert og få mat levert rett på døren.

Jeg er student, og har ikke det største budsjettet til mat, men det ser relativt billig ut? Er usikker på hvor mye jeg bruker på mat nå.

 

Noen som har prøvd det? Er det noe særlig dyrere enn å kjøpe selv?

 

EDIT: Jeg har hørt om en side hvor man får mer enn bare middagsvarer til bra pris, er det en annen side enn dette?

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får egentlig de samme varene som i butikken så det er ikke luksus i den forstand, men man slipper å finne oppskrifter, lage handlelapp, dra til butikken, handle og dra hjem.

 

Det er et fint alternativ for enkelte, men jeg tror tjenesten må effektiviseres en god del for å få ned prisene så langt at dette blir noe alle gjør og dermed effektivt med tanke på utkjøring. Det er en bøyg de må over før det blir populært. Jeg tror vi må vente på lokale nettbaserte matvarebutikker med automatiske plukkesystemer a la komplett sitt lager før det blir skikkelig billig, sannsynligvis billigere enn fysiske butikker.

Lenke til kommentar

Det er en bøyg de må over før det blir populært. Jeg tror vi må vente på lokale nettbaserte matvarebutikker med automatiske plukkesystemer a la komplett sitt lager før det blir skikkelig billig, sannsynligvis billigere enn fysiske butikker.

 

At lokale matvarebutikker vill gjøre så store investeringer tror jeg ikke helt på, men at de store kjedene kan ta tak i det har jeg god tro på. Det er ikke lenge før vi handler matvarene våre på nett(Som alt annet) og jeg gleder meg. Faste bestillinger som kommer på døren hver uke med meny osv. Det blir helmax, venter bare på hvem som blir den første :-)

Lenke til kommentar

Det er en bøyg de må over før det blir populært. Jeg tror vi må vente på lokale nettbaserte matvarebutikker med automatiske plukkesystemer a la komplett sitt lager før det blir skikkelig billig, sannsynligvis billigere enn fysiske butikker.

At lokale matvarebutikker vill gjøre så store investeringer tror jeg ikke helt på, men at de store kjedene kan ta tak i det har jeg god tro på. Det er ikke lenge før vi handler matvarene våre på nett(Som alt annet) og jeg gleder meg. Faste bestillinger som kommer på døren hver uke med meny osv. Det blir helmax, venter bare på hvem som blir den første :-)

Hva mener du med lokale matvarebutikker? Sånne kjedeuavhengige det fantes massevis av for 40+ år tilbake? Det finnes nesten ingen sånne i dag så det ser jeg helt bort i fra.

 

Kjedene investerer med overraskende hyppighet et titalls millioner i oppussing, nybygging av butikker ogdistribusjonslagre. Det er sistnevnte jeg ser for meg blir automatisert først og får utkjøringsmulighet. Det finnes typisk 1-3 sånne per småby og sikkert mange i Oslo uten at jeg har sjekket.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenkt meg å testet noe slikt som dette, men skulle ønske der var større valgfrihet i menyene. Når en er en familie på fem så blir det for mye mat i disse menyene som en eller flere av ungene nekter å spise.

 

Så for min del kunne jeg tenkt meg at de heller hadde ulike retter en kunne velge mellom, en krysset av uken i forkant hvilke middager en var interessert i og fikk så levert en pakke med sine utvalgte retter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...