Gå til innhold

VM: Gruppe B (Spania, Nederland, Chile, Australia)


Latias

  

80 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nederland er veldig lett å like, men også veldig lett å mislike.

 

Hvordan det går an å like å se en gjeng selvsentrerte, juksende, arrogante og sutrete mennesker spille fotball klarer jeg ikke fatte. Manageren deres var en av mentorene til Mourinho, og det forklarer alt man trenger å vite om han. Det er ikke bare det nåværende laget heller; de har hatt mange kjipe spillere gjennom historien. Jeg hadde støttet Chelsea før jeg hadde støttet Nederland.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er Tyskland og Nederland roten til den gode fotballen som verden har fått.

Uten disse to nasjonene hadde "vi" forsatt spilt Stoke gampefotball.

 

Word.Tyskland og Nederland er de første jeg tenker på når jeg mimrer om EM og VM de siste tiårene. Hadde det ikke vært jævlig kjedelig om alle lag var som Spania? Takk gud de er ute.

Lenke til kommentar

Synes faktisk Brasil også spiller forbanna dårlig fotball nå for tiden. Muligens med unntak av gårdagens kamp, hvor det faktisk var bra angrepsspill til tider.

 

Med Tyskland og Nederland er det nesten alltid ett underholdende angrepsspill.

 

Brasil redder seg med at de har Neymar. Dani Alves og David Luiz var helt grusom mot Ecuador. Så har man jo Marcelo som scoret selvmål.. Hulk har ikke vært spesielt bra heller. Hele den bakre firern der er skummel.. Thiago Silva er vel den eneste som har holdt et jevnt og godt nivå utav den bakre rekka. Jeg tipper Brasil blir å gå på en smell snart. Muligens allerede når de møter Chile.. Det blir tøft.

Lenke til kommentar

Jeg følger nyheter i Nederland og de er også enig at de spiller ikke så greit men dere må huske at mange spillere i landslaget spiller i Nederland. Jeg følger nederlandsk fotball og ligaen er ikke så greit.

det hele forsvaret plus keeperen unntak Ron Vlaar spiller i Nederland. Som nederlender vet jeg også de spiller ikke så greit men med skjønn fotball får vi ikke pris.

Men jo jeg er stolt uansett. Vi slår Spania, siste VM-vinner og også favoritt og ja det gjør meg fremdeles vondt...at vi tapte i finalen.

Kanskje nå har vi mer sjans med anti-fotball. Dette er turneringen så alt er tillatt. Nå teller bare resultater. It's all or nothing!

Lenke til kommentar

Jeg følger nyheter i Nederland og de er også enig at de spiller ikke så greit men dere må huske at mange spillere i landslaget spiller i Nederland. Jeg følger nederlandsk fotball og ligaen er ikke så greit.

det hele forsvaret plus keeperen unntak Ron Vlaar spiller i Nederland. Som nederlender vet jeg også de spiller ikke så greit men med skjønn fotball får vi ikke pris.

Men jo jeg er stolt uansett. Vi slår Spania, siste VM-vinner og også favoritt og ja det gjør meg fremdeles vondt...at vi tapte i finalen.

Kanskje nå har vi mer sjans med anti-fotball. Dette er turneringen så alt er tillatt. Nå teller bare resultater. It's all or nothing!

 

 

Det er ikke antifotball, van Gaal er et geni! Ønsker deg lykke til med Nederland videre i turneringen. Ser gjerne at de går hhlt til topps! Har sansen for dere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...