Gå til innhold

VM: Gruppe A (Brasil, Kroatia, Mexico, Kamerun)


Latias

  

67 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Da blir det Nederland-Mexico. Spent på om Mexico fortsatt klarer å holde nullen når de skal møte Robben og Van Persie. Åpen kamp ihvertfall.

 

Og jeg håper selvsagt at Chile bæsjer hardt på Brasil. Om noen kan ødelegge for dem, så er det Chile.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da blir det Nederland-Mexico. Spent på om Mexico fortsatt klarer å holde nullen når de skal møte Robben og Van Persie. Åpen kamp ihvertfall.

 

Og jeg håper selvsagt at Chile bæsjer hardt på Brasil. Om noen kan ødelegge for dem, så er det Chile.

Et mål til nå så blir de gruppevinnere.

Lenke til kommentar

 

Da blir det Nederland-Mexico. Spent på om Mexico fortsatt klarer å holde nullen når de skal møte Robben og Van Persie. Åpen kamp ihvertfall.

 

Og jeg håper selvsagt at Chile bæsjer hardt på Brasil. Om noen kan ødelegge for dem, så er det Chile.

Et mål til nå så blir de gruppevinnere.

 

Nvm :p

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Nei, det er ikke det samme. VM i Brasil var unikt. Ordentlig fest på tribunene. Sjokkerende resultater mot stormaktene i fotballen. I tillegg så ligger det utrolig mye historie i VM for herrer at alt ble mer minneverdig, spesielt når realiteten ble helt annet enn forventningene, Brasil og Spania dreit seg ut, Costa Rica overrasket blant annet.

Og det faktum at det bare ble bestemt at VM i Canada skulle spilles på kunstgress virker som at de egentlig ikke bryr seg om kvinnefotballen (gjør jo ikke jeg heller egentlig. Kjenner bare til fotballspillere i de store klubbene -> internasjonal herrefotball), men gjør det mer som et symbol. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...