Gå til innhold

VM: Gruppe A (Brasil, Kroatia, Mexico, Kamerun)


Latias

  

67 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner mye av kritikken mot Nordlie, men jeg synes han er dimensjoner over Drillo. Drillo er, uten et snev av tvil, den verste kommentatoren jeg noensinne har hørt Nordlie imponerer i det minste med en fjollete setning her og der, som fint får meg til å bryte ut i latter. Drillo mangler absolutt alt. Blir overrasket om han i det heletatt ser på kampene han kommenterer. Viker så uinteressert og kunnskapsløs at det er litt trist. Like kjip som fotballfilosofien sin.

 

Men når det er sagt at jeg vel kun sett to og en halv kamp på norsk TV. SVT1 (har kun denne, så får ikke sett alle på Svensk) > halvdårlig stream > norsk TV.

Lenke til kommentar

Så dårlig dere forstår Drillo. Er dere klar over at han er Professor? Ja han er det. Og professorer prater ikke fjoll, han er hevet over det der. Og han har nok mer kunnskap enn Nordlie og de fleste andre.
Det er bare det at han ikke fargelegger tingene for å virke kunnskapsrik. Han er beina på jorda, og bedriver ikke ord.

 

Hvis ikke Drillo ble sparket tror jeg faktisk vi hadde vært med der borte. Han hadde planene klare for de siste kampene, og hele apparatet hadde fått troa på det.

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelper ikke med kunnskaper når man ikke evner å formidle.


Hvis ikke Drillo ble sparket tror jeg faktisk vi hadde vært med der borte. Han hadde planene klare for de siste kampene, og hele apparatet hadde fått troa på det.

Det er jo litt rart at han da ikke kunne gjort dette på et tidligere tidspunkt hvis det bare var å "ha en plan"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner mye av kritikken mot Nordlie, men jeg synes han er dimensjoner over Drillo. Drillo er, uten et snev av tvil, den verste kommentatoren jeg noensinne har hørt Nordlie imponerer i det minste med en fjollete setning her og der, som fint får meg til å bryte ut i latter. Drillo mangler absolutt alt. Blir overrasket om han i det heletatt ser på kampene han kommenterer. Viker så uinteressert og kunnskapsløs at det er litt trist. Like kjip som fotballfilosofien sin.

 

Men når det er sagt at jeg vel kun sett to og en halv kamp på norsk TV. SVT1 (har kun denne, så får ikke sett alle på Svensk) > halvdårlig stream > norsk TV.

Jeg kan si meg enig i dette. Jeg liker Tom Nordlie som fotballkommentator. Slår ikke Scheie, uten tvil, men han er allikevel bedre enn Drillo. Nordlie klarer å kombinere sine fotballkunnskaper med ironi og spøk, noe som er en bra egenskap.

Lenke til kommentar

Nordlie er den eneste norske kommentatoren hittil som har bidratt med noe annet enn "X har spilt bra", "X har kommet til noen gode sjanser", og eventuelle helgarderinger ala "det ligger et mål i luften for X". Til og med gutta i studio som i prinsippet har uendelig tid til å komme med en "god analyse" er fattige sammenlignet med Nordlie. Selv om jeg setter pris på/ikke har noe vondt mot Alsaker, Drillo, Nilsen, Tjærnås, Myhre eller hvem det enn skulle være så er alle selvskrevne mestere i tautologi og floskler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nordlie er den eneste norske kommentatoren hittil som har bidratt med noe annet enn "X har spilt bra", "X har kommet til noen gode sjanser", og eventuelle helgarderinger ala "det ligger et mål i luften for X". Til og med gutta i studio som i prinsippet har uendelig tid til å komme med en "god analyse" er fattige sammenlignet med Nordlie. Selv om jeg setter pris på/ikke har noe vondt mot Alsaker, Drillo, Nilsen, Tjærnås, Myhre eller hvem det enn skulle være så er alle selvskrevne mestere i tautologi og floskler.

 

Jeg liker Nordlie, og de andre kommentatorene til NRK forøvrig. De er ikke perfekte, men langt fra så dårlige som mange skal ha det til.

 

"Det der kunne tilogmed <insert Nordlies familiemedlem> fra <norsk fjellbygd med togstasjon> gjort".

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...