Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hvis noen kan hjelpe meg med å finne denne låten så er jeg eeevig takknemlig.

 

Så noen på hjelpe korpets sist gang? Dah var det to utlendings gutter som skulle lære bort noen "kebab-norsk" ord. Og dah de var ferdig så kom det en låt i bakgrunnen som var slik...

oooslooo. og så igjen oooslooo... Den hadde en ganske sakte melodi.

 

Jeg er helt hekta på låta. Som sagt, evig takknemlig hvis du kan hjelpe meg. :thumbup:

 

Ravi - Oss to i oslooo

Jeg tror nok ikke det er den, altså. Prøvde å leite litt, men fant dessverre ikke noe, så mitt beste tips er å sende mail til Hjelpekorpset og spørre dem. ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en litt vanskelig request. Jeg mener dette er en relativt kjent sang, ikke noe vg-lista opplegg altså. Men en kjent sang. Eneste lyricsene jeg får med meg er ''when you taking lifes'' (noe med ''taking lifes'' ihvertfall ^^). Sangen er litt dyster og har mange ord som blir dratt ut og ikke er mulig å høre hva vokalisten egentlig synger.

Vil tro dette er rock/punk eller noe i den duren.

 

Anyone? Litt longshot dette men ^^

 

Det kan være en sang av Muse, men jeg er usikker. Noen som vet?

Muse - Take A Bow kanskje. Passer til beskrivelsen utenom det med taking lifes. Men høres definitivt ut som noe Muse.

 

 

Er ganske sikker på at det er Muse jeg og, men var ikke den sangen. Vokalen går på en måte rolig i starten også kommer lyricsen ''taking life'' og så synges det et ord som blir dratt ut veldig. Vanskelig å forklare dette her ^^

Lenke til kommentar
Hvis noen kan hjelpe meg med å finne denne låten så er jeg eeevig takknemlig.

 

Så noen på hjelpe korpets sist gang? Dah var det to utlendings gutter som skulle lære bort noen "kebab-norsk" ord. Og dah de var ferdig så kom det en låt i bakgrunnen som var slik...

oooslooo. og så igjen oooslooo... Den hadde en ganske sakte melodi.

 

Jeg er helt hekta på låta. Som sagt, evig takknemlig hvis du kan hjelpe meg. :thumbup:

 

Ravi - Oss to i oslooo

Jeg tror nok ikke det er den, altså. Prøvde å leite litt, men fant dessverre ikke noe, så mitt beste tips er å sende mail til Hjelpekorpset og spørre dem. ;)

 

jeg er sikker på at det ikke er Ravi nei :p Men skal sendte brev til dem og prøve å finne ut.

Lenke til kommentar
Leter etter en sang der en dame synger med litt lys stemme, høres ut som hun synger flerstemt. Er en pop/dance låt.

Trur den går sånn her:

 

I never felt this way before....and now i`m wanting/feeling it even more bla bla bla..

 

Anyone? please?

 

Dario G - Dream To Me ?

 

 

Jepp!:D Det var den! Du er KONGE! thanx

Lenke til kommentar
Leiter etter ein sang. Var med i ein sikkerheits video laget av ATL blant annet.

 

Synger: Life on my own. ******** You know i love you so ***** alone

 

* = tekst eg ikkje huksar.

 

Takkar for svar. ;)

D'Lay - On Your Own?

 

Trur ikkje det.

 

De som har tatt sertifikatet nylig, har sikkert sett/høyrd den.

 

Trur refrengert går slik: You know i got a life on my own. osv.

Lenke til kommentar
Har en litt vanskelig request. Jeg mener dette er en relativt kjent sang, ikke noe vg-lista opplegg altså. Men en kjent sang. Eneste lyricsene jeg får med meg er ''when you taking lifes'' (noe med ''taking lifes'' ihvertfall ^^). Sangen er litt dyster og har mange ord som blir dratt ut og ikke er mulig å høre hva vokalisten egentlig synger.

Vil tro dette er rock/punk eller noe i den duren.

 

Anyone? Litt longshot dette men ^^

 

Det kan være en sang av Muse, men jeg er usikker. Noen som vet?

Muse - Take A Bow kanskje. Passer til beskrivelsen utenom det med taking lifes. Men høres definitivt ut som noe Muse.

 

 

Er ganske sikker på at det er Muse jeg og, men var ikke den sangen. Vokalen går på en måte rolig i starten også kommer lyricsen ''taking life'' og så synges det et ord som blir dratt ut veldig. Vanskelig å forklare dette her ^^

 

Du får se igjennom her.. Skumleste igjennom tekstene til Showbiz, Origin og Absolution. :)

Lenke til kommentar

Skikkelig nøtt coming uP:

 

Noen som hørte på Revolvermagasinet på P1 for X år siden?

Jeg leiter etter en sang som går noe a la dette:

Gamle folk sku'n tatt å slå ihjæl

det er bare trøbbel og plunder med dem gamle og dem sjuke likavæl

 

 

REWARD PÅ 10KR VIL BLI OVERFØRT TIL KONTO DU SPESIFISERER!

Lenke til kommentar
en sang jeg sliter skikkelig med å finne! det er en rappesang, noe lil jon elns. jeg så musikkvideoen på mtv men husker ikke hva sangen heter! i musikkvideoen kjører de en lille lamborghini gallardo cabriolet ..

søkte på lil john lambo i google.

 

Denne kom opp på youtube. Kan det være den?

 

http://www.youtube.com/watch?v=Gl68u46BxaM

 

Noen som så singing bee sist søndag?

 

Det ble sunget en popsang fra.. tror det var 1997 :hmm: Var to eller tre deltakere igjen når den ble sunget tror jeg.

 

Er lite å gå ut ifra, men :hmm:

Det kommer reprise på neste lørdag tror jeg. Du får følge med da og plukke opp noen ord, evt så står vel gjerne sangnavnet i programmet/rulleteksten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...