Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke mye fra sangen, det er en dama som synger, og i refreng synger første setting "No body know" tror jeg, og et eller annet no i starten av andre i refreng, syntes den er litt fin, hun synger vanlig helt til refrenge blir litt finere da:P

Hehe går en del på radio, men jeg finder ikke ut hva heterm og husker ikke mer fra den:P.

Takk vist noen finder ut av det.

Var ikke den soulmate nei, sjanger er vell pop eller RMB tror jeg.

Pink - Nobody Knows?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som så Golden goal Fredag kveld? Da Henrik prøvde en idrett jeg ikke husker navnet på, spillte de en remix av Numb Encore med jay-z og linkin park

Noen som vet?

 

tror ikke det er remix. tror det er orginalen encore til jay-z. Mener det er kanye west som har produsert denne.

Lenke til kommentar

Leter etter en R&B låt, der en dame synger.

 

Det eneste jeg husker fra teksten (som jeg tror er) er It ain`t no love bla bla bla I don`t care about you, the things you say about me.......it ain`t no love....blabla blabla

 

Har en ganske fengende rytme og melodien er ganske lik begynnelsen påChristina aguilera og lil kims, can`t hold us down.

 

Legger ved link her:

Christina_Agulera___Lil_Kim___Cant_Hold_Us_Down.mp3

Endret av renate1
Lenke til kommentar
Leter etter en R&B låt, der en dame synger.

 

Det eneste jeg husker fra teksten (som jeg tror er) er It ain`t no love bla bla bla I don`t care about you........osv

 

Har en ganske fengende rytme og melodien er ganske lik begynnelsen påChristina aguilera og lil kims, can`t hold us down.

 

Legger ved link her:

De La Soul feat. Chaka Khan - "All Good"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...