Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Hørte ei låt på NRK MP3 i går mellom 12 - 14 (husker ikke tidspunktet helt) på meg så hørtes det ut som det var gruppa Trøste & Bære. Sangen er på norsk, omhandler om at en fyr som stikker av i fra dama (han rydder tingene (dama/hans) ut av badet) pga han har funnet ei ny dame eller flere andre damer, dette er en halv humoristisk sak.. :)

 

"Det er ikke noe galt med meg, men det er det med deg" eller noe sånt..

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Hørte ei låt på NRK MP3 i går mellom 12 - 14 (husker ikke tidspunktet helt) på meg så hørtes det ut som det var gruppa Trøste & Bære. Sangen er på norsk, omhandler om at en fyr som stikker av i fra dama (han rydder tingene (dama/hans) ut av badet) pga han har funnet ei ny dame eller flere andre damer, dette er en halv humoristisk sak.. :)

 

"Det er ikke noe galt med meg, men det er det med deg" eller noe sånt..

 

Anyone?

Erik & Kriss - Det e'kke Meg det er Deg (feat. Finn Wang) , muligens ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Hørte ei låt på NRK MP3 i går mellom 12 - 14 (husker ikke tidspunktet helt) på meg så hørtes det ut som det var gruppa Trøste & Bære. Sangen er på norsk, omhandler om at en fyr som stikker av i fra dama (han rydder tingene (dama/hans) ut av badet) pga han har funnet ei ny dame eller flere andre damer, dette er en halv humoristisk sak.. :)

 

"Det er ikke noe galt med meg, men det er det med deg" eller noe sånt..

 

Anyone?

Erik & Kriss - Det e'kke Meg det er Deg (feat. Finn Wang) , muligens ?

 

 

Glimmers! Det var denne! :D

Lenke til kommentar
Har en litt vanskelig request. Jeg mener dette er en relativt kjent sang, ikke noe vg-lista opplegg altså. Men en kjent sang. Eneste lyricsene jeg får med meg er ''when you taking lifes'' (noe med ''taking lifes'' ihvertfall ^^). Sangen er litt dyster og har mange ord som blir dratt ut og ikke er mulig å høre hva vokalisten egentlig synger.

Vil tro dette er rock/punk eller noe i den duren.

 

Anyone? Litt longshot dette men ^^

 

Det kan være en sang av Muse, men jeg er usikker. Noen som vet?

Lenke til kommentar

lete etter en sang som er enten på tv3 eller viasat4, tror jeg!

 

I reklamen er det flere dame ansikter som veksles, og sangen er veldig "happy", er ikke en gammel reklame, den går på tv'n nå tildags..

 

Noen som vet hva den heter eller hva de synger?

 

edit: Fant ut, den heter blondie - maria, og de synger "Mariiiiiia - you've gotta see her!"..

er forresten en maria bingo rekalme

Endret av Badjoo
Lenke til kommentar
Har en litt vanskelig request. Jeg mener dette er en relativt kjent sang, ikke noe vg-lista opplegg altså. Men en kjent sang. Eneste lyricsene jeg får med meg er ''when you taking lifes'' (noe med ''taking lifes'' ihvertfall ^^). Sangen er litt dyster og har mange ord som blir dratt ut og ikke er mulig å høre hva vokalisten egentlig synger.

Vil tro dette er rock/punk eller noe i den duren.

 

Anyone? Litt longshot dette men ^^

 

Det kan være en sang av Muse, men jeg er usikker. Noen som vet?

Muse - Take A Bow kanskje. Passer til beskrivelsen utenom det med taking lifes. Men høres definitivt ut som noe Muse.

 

Leiter etter ein sang. Var med i ein sikkerheits video laget av ATL blant annet.

 

Synger: Life on my own. ******** You know i love you so ***** alone

 

* = tekst eg ikkje huksar.

 

Takkar for svar. ;)

D'Lay - On Your Own?

Lenke til kommentar
Denne kan være vanskelig, men prøver allikevel. Husker neppe teksten helt riktig, går noe sånt som: "I'm no murderer, I don't wanna be a murderer..." Kan godt være at det er murdera, murda, eller noe sånt. Tror det er en dame som synger, litt mørk/grov damestemme. Har prøvd å googla men uten å finne rett sang. Håper noen kjenner igjen teksten:)

 

Jeg vet hvilken sang du mener, men ikke snakk om at jeg kommer på hvem det var som hadde den :(

Pliiiis Eldritch, har du kommet på hva den het? Tar jeg ikke feil går den noe slikt, slik jeg husker den fra festen igår men, pokker ta, ikke var i stand til å få spurt hva den het: "I'm a murderer, I don't wanna be no murderer.....muuurderrrer" ganske sikker på den første delen. Og ganske så sikker på at det er en mørk, litt grov, kvinnestemme som synger. Ordet murderer går igjen veldig ofte i sangen.

 

Artisten du er ute etter er Griffith, med låten Murderer. Lette etter låten selv på google, og fant denne tråden i samme slengen :D

Lenke til kommentar

Har jaktet på en sang i evigheter nå uten å klare å finne den.

Hørte på den på kassett for 10 år siden, men visste ikke engang da hva den het..

 

Det er en dame som synger, men en gang for sikker 7-8 år siden, så jeg den på tv (men kom for sent til å høre hva den het og hvem som har laget den) og da var det en mann og en dame som sang duett..

 

Her er den i alle fall (teksten slik jeg husker..):

 

Here we are here we stand

sometimes we all get lost

and need a helping hand

Chances are that someday

doesn´t turn out to be

as good as yesterday

 

Ref:

Whenever the rain falls

and days seem grey

Whenever your heart calls

I won´t be far away

And when the star you trust upon

has come to an end

Whenever you need care

I´ll be there

 

When times are rough

and you´ve lost your way

Remember tomorrow

there will be another day

When you´ve had enough

and you´re hope has gone

Remember (et eller annet..)

will make you strong

 

 

 

 

Håper virkelig noen kan hjelpe meg..!

Lenke til kommentar
Hva heter sangen i den nye Prison Break reklamen på TV3?

 

Anyone? Hadde virkelig satt pris hvis noen kunne si hvilken sang det er.

 

Er usikker på om det er flere reklamer, men den jeg hørte var ihvertfall den med Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)

 

Nei, tror ikke det er denne, det er en mannlig stemme som synger, tror han synger noe med "something to believe". Prøvde å google teksten, men fant ingenting.

Endret av A1B2
Lenke til kommentar
Til de som så på Norske Talenter. Når hu sprekke dama, rytmisk danser eller noe slikt, gjorde sitt nummer. Sangen som da ble spilt i bakgrunn var en eller annen remix av sting's Roxanne, tror jeg. Noen som har peiling på hvilken dette kan være?

 

 

 

Det er versjonen fra filmen "Moulin Rouge", men jeg vet ikke hvem som sang den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...