Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! Hørte en versjon av bob dylans "Knocking on heavens door" på en lokalradio her om dagen. Det var en meget rolig versjon og vokalisten (en mann) hadde en meget spesiell stemme! Har gått igjennom versjonene på youtube men finner den ikke.

 

Den var veldig rolig og ikke så rocka som de andre. Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Heisann folkens.

 

Håper noen kan hjelpe meg litt her, sliter virkelig med å finne en sang.

Sangen er den som spilles fra 0:22-0:53 i denne videoen:

 

Har ikke noe tekst eller noe slikt å gå ut i fra, har bladd gjennom alle 470 comments på youtube men er ingen av dem nevnt der. Google har heller ikke vært min venn enda =/

 

Noen som kan tre støttende til? :)

 

Tusen takk for all hjelp!

 

Ingen?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke mye fra sangen, det er en dama som synger, og i refreng synger første setting "No body know" tror jeg, og et eller annet no i starten av andre i refreng, syntes den er litt fin, hun synger vanlig helt til refrenge blir litt finere da:P

Hehe går en del på radio, men jeg finder ikke ut hva heterm og husker ikke mer fra den:P.

Takk vist noen finder ut av det.

Lenke til kommentar
Heisann folkens.

 

Håper noen kan hjelpe meg litt her, sliter virkelig med å finne en sang.

Sangen er den som spilles fra 0:22-0:53 i denne videoen:

 

Har ikke noe tekst eller noe slikt å gå ut i fra, har bladd gjennom alle 470 comments på youtube men er ingen av dem nevnt der. Google har heller ikke vært min venn enda =/

 

Noen som kan tre støttende til? :)

 

Tusen takk for all hjelp!

 

Ingen?

Tror ikke det er noen sang, er nok bare noe satt sammen for traileren elns.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Kom over denne på Break.com og det visste seg at de som hadde laga filmen også hadde flere på Youtube. Gikk inn og såg denne filmen, og hørte sangen i bakgrunn! Kan noen si meg hva sangen heter? Har fått den på hjernen nå men huska ikke hvem som hadde laga den! Rolling Stones?

 

Lenke til kommentar
Jeg har ikke mye fra sangen, det er en dama som synger, og i refreng synger første setting "No body know" tror jeg, og et eller annet no i starten av andre i refreng, syntes den er litt fin, hun synger vanlig helt til refrenge blir litt finere da:P

Hehe går en del på radio, men jeg finder ikke ut hva heterm og husker ikke mer fra den:P.

Takk vist noen finder ut av det.

Var ikke den soulmate nei, sjanger er vell pop eller RMB tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...