Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

X2X Later

 

 

i denne sangen bruker de en melodi som ikke er orginal :p 35 Sekunder ut i sangen begynner den. jeg bare lurte på om noen kan hjelpe meg med og finne "orginalen" ? :)

 

takker på forhånd

 

EDIT: og ja, jeg vet denne sangen her er helt mongo :p er egentlig bare melodien som er fet=)

Endret av SaNux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva heter den sangen som er på skoda reklamen på tv norge? han typen blir kasta ut av dama. men det er liksom ikke noe problem når han har skoda :p noen som vet?

 

Edit han synger : here i come. i am ready

 

 

får prøve en gang til jeg også da :p

Send mail til skoda da vel! ;)

Endret av Pernille90
Lenke til kommentar

Til alle som lurer på sangen på den nye Skoda Fabia reklamen:

 

Jeg har lett etter sangen i mange mange dager nå, forum, google osv.. Og har sett at det er mange andre som har det samme problemet og leter etter den sangen. Jeg har nå kommet over at, og det skjærer mitt hjertet å si at sangen ikke er å få tak i. Den ble tydeligvis laget spesiellt for Skoda Fabia reklamen av Malte Hagemeister, og har enda ikke blitt publisert, får krysse våres fingre at dette skjer snart.

Lenke til kommentar

Hei. Ser etter en sang. Den er norsk, og var veldig mye spilt på ulike medier i sommer. Musikkvideoen var at det var en som var på jobben, men så løp(?) han mot utgangen, kastet fra seg jakken, hoppet uti vannet, og svømte bort til en båt der det satt noen andre og ventet på ham. Skulle tro det var Postgirobygget e.l. som hadde lagd den, men fant den ikke blandt deres sanger. Kan jo forresten være at jeg har oversett den, og at det er deres, men jeg vet ikke helt. Tror den var ny nå sommeren 2007. Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...