Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

en sang jeg sliter skikkelig med å finne! det er en rappesang, noe lil jon elns. jeg så musikkvideoen på mtv men husker ikke hva sangen heter! i musikkvideoen kjører de en lille lamborghini gallardo cabriolet ..

søkte på lil john lambo i google.

 

Denne kom opp på youtube. Kan det være den?

 

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Gl68u46BxaM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Gl68u46BxaM</a>

 

nei det var ikke den :/

 

sangen ligner i grunn litt på denne sangen her

 

http://www.youtube.com/watch?v=1JVFe2yGcoQ

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som aner hvor de fem første sekundene i klippet under kommer fra?

*link*

Hæ de kommer fra svartisen.

Tenker du på bakgrunnsmelodien så er det vel noe som er akkompagnert for/av TvNorge.

Ha, hahaha, ha... Tenkte på bakgrunnsmelodien, ja. Har lett etter den lenge, og jeg veit det er flere som har lett etter den. Får vel sende mail til TV Norge og spørre.
Lenke til kommentar

God dag til alle sammen!

 

Sliter med å finne en sang, jeg er ikke sikker på hvem som har laget den, men det er en mannlig artist som synger en rolig sang.

 

På verset er teksten "Take me home, Bring me down, tonight" Jeg er ikke sikker på om den er riktig, men den har vært på radio få ganger, men tror ikke den er så kjempe ny.

 

Hjertelig takk for hjelpa

Lenke til kommentar

Heisann folkens.

 

Håper noen kan hjelpe meg litt her, sliter virkelig med å finne en sang.

Sangen er den som spilles fra 0:22-0:53 i denne videoen:

 

Har ikke noe tekst eller noe slikt å gå ut i fra, har bladd gjennom alle 470 comments på youtube men er ingen av dem nevnt der. Google har heller ikke vært min venn enda =/

 

Noen som kan tre støttende til? :)

 

Tusen takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
God dag til alle sammen!

 

Sliter med å finne en sang, jeg er ikke sikker på hvem som har laget den, men det er en mannlig artist som synger en rolig sang.

 

På verset er teksten "Take me home, Bring me down, tonight" Jeg er ikke sikker på om den er riktig, men den har vært på radio få ganger, men tror ikke den er så kjempe ny.

 

Hjertelig takk for hjelpa

Det må jo bare være Don Juan Dracula - Take Me Home.
Lenke til kommentar

Techno/trance-låt.

 

Starter med vokalen man kjenner igjen fra trailerene til Sensation White og Black, som snakker om hvordan folk bør forfølge drømmene sine, og siterer også James Dean på "Dream as you will live forever, live as if you will die today", før sangen tar av.

 

Noen som kjenner igjen?

Lenke til kommentar
en sang jeg sliter skikkelig med å finne! det er en rappesang, noe lil jon elns. jeg så musikkvideoen på mtv men husker ikke hva sangen heter! i musikkvideoen kjører de en lille lamborghini gallardo cabriolet ..

 

 

 

Er ikke sikker på Lambo'en, men det kan ikke være Chamillionaire - Riding Dirty?

 

Syns de tonene fra den du linket ligna litt

Lenke til kommentar
Techno/trance-låt.

 

Starter med vokalen man kjenner igjen fra trailerene til Sensation White og Black, som snakker om hvordan folk bør forfølge drømmene sine, og siterer også James Dean på "Dream as you will live forever, live as if you will die today", før sangen tar av.

 

Noen som kjenner igjen?

 

Er det den første sangen du leter etter eller? har nettop lastet ned albumene til white/black

Lenke til kommentar
Techno/trance-låt.

 

Starter med vokalen man kjenner igjen fra trailerene til Sensation White og Black, som snakker om hvordan folk bør forfølge drømmene sine, og siterer også James Dean på "Dream as you will live forever, live as if you will die today", før sangen tar av.

 

Noen som kjenner igjen?

 

Er det den første sangen du leter etter eller? den første på sensation white heter perfect exeeder- Mason

Lenke til kommentar

Har ikke mye informasjon å komme med. Sangen ble spilt i en episode av Scrubs (vet ikke hvilken, eller hvilken sesong), og blir gjengitt de to siste sekundene i denne bloopersfilmen.

 

Dersom noen vet hva denne sangen heter, blir jeg utrolig imponert og takknemlig.

 

EDIT: Fant den! Typisk at jeg finner den fem minutter etter at jeg la ut spørsmålet her, men sånn er nå en gang verden :p

 

Kos dere.

Endret av Scatch
Lenke til kommentar
hva heter denne gamle sangen igjen?

 

All leafs are brown, when the sky is grey....kor: when the sky is grey......bla bla bla on a winters day

Regner med at det er california dreamin med "mamma og pappa"

 

Til fredrik: Kan være så mangt, love and peace er ofte gjennomgangstemaer innenfor trance. Hvis du hadde klipp hadde det hjulpet mye.

Lenke til kommentar
en sang jeg sliter skikkelig med å finne! det er en rappesang, noe lil jon elns. jeg så musikkvideoen på mtv men husker ikke hva sangen heter! i musikkvideoen kjører de en lille lamborghini gallardo cabriolet ..

 

 

 

Er ikke sikker på Lambo'en, men det kan ikke være Chamillionaire - Riding Dirty?

 

Syns de tonene fra den du linket ligna litt

 

nei det er ikke den heller:/ men takk for at dere hjelper meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...